Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΕΞΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΕΞΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΤΟΥ ΝΤΟΡΙΑΝ ΓΚΡΕΙ

Νομίζω ότι το Πολυτεχνείο θα έπρεπε να πάρει πλέον την θέση του ανάμεσα στις υπόλοιπες εθνικές εορτές. Δεν πρέπει να υπάρχει άλλη επέτειος που να "γιορτάζεται" πανδήμως, από όλες τις παρατάξεις και όλους τους Έλληνες, ο καθένας με τον τρόπο του, έτσι όπως έχει εγγραφεί πλέον στο συλλογικό ασυνείδητο μας.
Για τους αριστερούς είναι ο θρίαμβος της επανάστασης, για τους δεξιούς ένα ενοχλητικό συμβάν που τους θυμίζει το άτακτο σπλάχνο τους την χούντα, για τους ακροδεξιούς απλά ένας μύθος παρόμοιος με αυτόν του ολοκαυτώματος.
Σήμερα,40 χρόνια μετά την μεταπολίτευση και αφού έχει καταρρεύσει πλέον το εθνικό κράτος της Ελλάδος, το "Πολυτεχνείο" ως γενιά/ιδέα/πρόσωπα, έτσι στον αχταρμά, αποτέλεσε το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι που φορτωνόταν όλες τις ασχήμιες των Ελλήνων ενώ οι ίδιοι παραμένουν άσπιλοι και πανέμορφοι. Πόσο ωραίο και βολικό, με μιας ξεχάστηκαν τα πάντα.
Ξεχάστηκε αμέσως ότι το 99% των Ελλήνων νοικοκυραίων μια χαρά βολεύτηκε με τους κολονέλους. Σήμερα πάνω στο στραγγαλισμένο κεφάλι του Πολυτεχνείου, όλοι αυτοί που κρύβονταν τότε, έπαιρναν θαλασσοδανειάκια ή έκαναν μπίζνες,διατρανώνουν την αντίστασή τους. Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει και σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει.
Τιμάμε εξόχως τον Εθνάρχη με την εκ Παρισίων Αντίσταση στα μπιστρό του Σηκουάνα και φυσικά την Μελίνα που έμαθε στο διεθνές τζετ-σετ του φεστιβάλ των Καννών τι θα πει επανάσταση υπό τους ήχους των Παιδιών του Πειραιά που χρησιμοποιούσε και η ασφάλεια στη Μπουμπουλίνας για να καλύψει τους ήχους από τα βογκητά των κρατουμένων που τους μαλάκωναν το κρέας και τα κόκκαλα.
Η κατ' όνομα αριστερά που εκπροσωπεί ο Τσίπρας επιτέλους θεωρεί ότι έχει πλέον αποκτήσει την κρίσιμη μάζα μετά την πολιτική σχάση που προκάλεσε το Πολυτεχνείο και είναι εδώ έτοιμη να δικαιώσει το "ψωμί-παιδεία-ελευθερία". Από το λαό για το λαό και βοήθειά μας και πίσω φασίστες και σας φάγαμε.
Επιτέλους η δεξιά μπόρεσε να απενοχοποιηθεί για όλα, όσα έκανε από το 30 και μετά και να σκάσουν πλέον θρασύτατα μύτη τα φασιστοειδή ψευτοφιλελεύθερα μπουμπούκια της για να κουνάνε το δάχτυλο απέναντι σε μια υποτιθέμενη "αριστερά" που παρόλο που δεν διακυβέρνησε ποτέ εντούτοις φταίει για τα πάντα μέσω της ιδεολογικής πρωτοκαθεδρίας που εγκατέστησε μετά το Πολυτεχνείο. Στην πραγματικότητα απλά κουνάνε το μεσαίο δάχτυλο στον πασοκικό αντικατοπτρισμό τους στον καθρέφτη που τους κοιτάζει και λέει "μαζί τα φάγαμε", ενώ σε ένα τρίτο επίπεδο αντανάκλασης ο παππούς ταγματασφαλίτης από τα τάγματα του Πούλου και του Σούμπερτ χαμογελάει πονηρά.
Οι άμεσοι κλώνοι των συνταγματαρχών αρνούνται τα πάντα και με ελαφρό πονηρό "ορθολογικό" σιγοντάρισμα από τους δεξιούς και τους υποτίθεται φιλελεύθερους (που πρόκειται για εξευγενισμένους δεξιούς που ντρέπονται να το λένε) μετράνε αν οι νεκροί είναι 24 ή 23 και σε τι απόσταση σκοτώθηκαν από το Πολυτεχνείο. Προφανώς οι εξωτερικοί νεκροί δεν μετράνε και ο Ντερτιλής που έκανε σκοποβολή επί ζωντανών στόχων ήταν απλά ένας εθνικιστής ήρωας πολέμου που τον τσάτισαν τα αναιδή υποκείμενα που διαδήλωναν.
Στο κάτω κάτω ο προηγούμενος παππούς του καθρέφτη ήταν κοινός πρόγονος.

Τι καλά! Όλοι χαρούμενοι και πεντακάθαροι.

Όλοι δικαιωμένοι έναντι όλων.

Και το πορτραίτο όλο και ασχημαίνει....


Read more...

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Το δάγκωμα

Κάτι τέτοιες ώρες με πιάνει και συλλογίζομαι την ειρωνεία της ιστορίας .
Την ειρωνεία που πολλές φορές μοιάζει με τον τροχό της μοίρας που σε ανεβοκατεβάζει από τα τάρταρα στον ουρανό. Κοιτάς πίσω σου και βλέπεις όλα όσα έχουν κάνει οι πρόγονοί σου κι όλα όσα έχεις κάνει ή πει και εσύ ο ίδιος. Τότε πολλές φορές αισθάνεσαι ανάξιος των λόγων σου.Κάποιες άλλες, σπάνιες, είσαι περήφανος για τον εαυτό σου.
Αναρωτιέμαι βασικά τις τελευταίες μέρες για τον Σαμαρά και τη λαϊκή Δεξιά που εκπροσωπεί.
Ο Αντώνης είναι απόγονος της Πηνελόπης Δέλτα,  που στην εποχή της με την αρθρογραφία και τα βιβλία της, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της εθνικιστικής ρητορείας σχετικά με τον Μακεδονικό Αγώνα πριν και μετά, λόγω της σχέσης της με τον Δραγούμη.
Μεγαλώνοντας σε ένα τέτοιο περιβάλλον δεν μπορεί παρά να επηρεαστείς βαθιά και να πιστεύεις ότι είναι στη μοίρα σου να αναστήσεις τον μαρμαρωμένο βασιλιά.
Ο Αντώνης έδειξε ως υπουργός Εξωτερικών επί Μητσοτάκη, ότι εμφορείται από εθνικιστικά ιδεώδη, φλογερά και γνήσια μεν, καφενειακού  επιπέδου από άποψη οράματος σχεδιασμού και εκτέλεσης δε. Το απέδειξαν αυτό περίτρανα οι δεκάδες χιλιάδες Αλβανοί λαθρομετανάστες (μεταξύ αυτών και εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου) που μπήκαν σε μια νύχτα στην χώρα μας, μετά τα τσάμικα του Αντώνη. Μετά ήταν οι λαοσυνάξεις της Θεσσαλονίκης για το Σκοπιανό. Η Μεγάλη Ελλάδα μας ξανατελείωσε πριν καν αρχίσει.
Ο Αντώνης πάντως είναι καθαρός ιδεολογικός απόγονος και της Δεξιάς του '40 του '50 και του '60 που εμφορείται από παρόμοιες ιδέες περί εθνικής κυριαρχίας και ισχύος. Αλλιώτικα δεν θα γινόταν αρχηγός της, αν και σε καμιά περίπτωση δεν θα συνέβαινε αυτό αν δεν ήταν τόσο μισητή η οικογένεια Μητσοτάκη.
Της ίδιας δεξιάς που ρεζίλεψε την Εθνική Αντίσταση και έδωσε την εξουσία στους δωσίλογους με τις ευλογίες της Γιάλτας (βάζω και τον Μπάρμπα Ιωσήφ μέσα) και ξεκοκάλισε το Σχέδιο Μάρσαλ.
Της ίδιας δεξιάς που μετέπειτα απαιτούσε και αποσπούσε από τους ιδεολογικούς της εχθρούς ΔΗΛΩΣΕΙΣ αποκήρυξης και μετανοίας.

Τώρα να που έφτασε η ώρα του να υπογράψει και αυτός δηλώσεις, συμμόρφωσης προς το καθεστώς και μαζί του και όλη η Δεξιά που εκπροσωπεί.
Πως αισθάνεται άραγε ;
Τι γεύση αφήνει στο στόμα σας κύριοι της Λαϊκής Δεξιάς η δήλωση υποταγής;
Την ίδια φαντάζομαι που άφηνε και στο στόμα των άλλων όταν υπέγραφαν για να φύγουν από τα ξερονήσια και να ξαναδούν τα σπίτια τους.
Πως αισθάνεται ένας ιδεολόγος που μόλις ανακάλυψε πως η προσωπική του βολή, το συμφέρον αλλά και ο φόβος για την επιβίωσή του είναι μεγαλύτερος από την τυχόν ιδεολογία του ;
Πως αισθάνεσαι όταν σπάει η πομφόλυγα της ρητορείας σου;
Αυτό είχατε άραγε στο μυαλό σας με τις τότε δηλώσεις μετανοίας ; Να σπάσετε τον τσαμπουκά του άλλου και να τον εξευτελίσετε στα μάτια των συντρόφων και της οικογένειας του αλλά και στα ίδια του τα μάτια ;
Πως αισθάνεστε τώρα; Πόσο εξευτελισμένοι ;
Πως αισθάνεσαι όταν σε δαγκώνει η ιστορία στον κώλο ;


Υ.Γ.1. Μην νομίζετε ότι καγχάζω από χαρά.Πως θα μπορούσα να χαίρομαι με τα χάλια μας;  Πιστεύω βαθύτατα ότι κανένας άνθρωπος ή κράτος, ασχέτως πεποιθήσεων δεν πρέπει να εξαναγκάζεται σε παρόμοιους εξευτελισμούς μέσω οποιονδήποτε πρακτικών εξαναγκασμού.



Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP