Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Βρωμόσκυλα πολιτικοί πάρτε το χαμπάρι-ΟΛΟΙ ΣΑΣ- Κανένας σας δεν είναι πλέον ασφαλής.Οπου σας πετύχουμε ,ντου και κράξιμο.[για αρχή]

Μετά την ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου .. μία δεύτερη ηρωική έξοδος έρχεται να καταγραφεί στην ιστορία της Ελλάδας. Η ηρωική έξοδος του Απ. Κακλαμάνη από την χέστρα .. όπου είχε κλειδωθεί .. τρομοκρατημένος από το κράξιμο των θαμώνων της καφετέριας στην Στοά Κοραή.. Επιστρατεύονται 2 διμοιρίες ΜΑΤ & Μπλέδες .. για να συνοδέψουν τον Κακλαμάνη έξω από το WC..
Το χρονικό ..
Ο Απ. Κακλαμάνης εγκλωβίζεται στην Στοα Κοραή , εφόσον έξω γίνεται ψιλομπάχαλο. Ο κόσμος τον βλέπει και αρχίζει το κράξιμο.. Ο κακλαμάνης .. τρέχει και κλειδώνεται στο WC της καφετέριας.. το νέο μαθαίνεται και μαζεύεται και άλλος κόσμος.. ο οποίος γελάει .. και του φωνάζει να βγεί (είναι μεσα ήδη μισή ώρα) γιατι έχουν και άλλοι σειρά..Σε λίγο έρχεται μία διμοιρία ΜΑΤ,.. γίνεται χαμός.. "το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο ΔΝΤ" .. γέλια με τον Κακλαμάνη στο WC.. "ήρθε η διμοιρία της χέστρας" ..και άλλα τινά.. εκεί βρίσκεται και ένας "δημοσιογράφος" του StarChannel. Σε λίγο έρχεται άλλη μία διμοιρία μπλέδες. Mετα από 40 περίπου λεπτά συνοδεία αστυνομικών αποφασίζει ο Κακλαμάνης να κάνει Ηρωική έξοδο από την χέστρα.. Για κάποιο λόγο τα ΜΑΤ πλακώνουν στο ξύλο το συνεργείο του STAR Channel φεύγοντας ιδιαίτερα τον Βαγγέλη Γκούμα αλλά και τον cameraman ....
http://garizo.blogspot.com/2010/05/wc.html




Από το Αμύνεσθαι Περί Πάτρης

Read more...

Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ !!

Ήρθαν οι στιγμές . Ήρθαν τα πάνω κάτω . Δεν δέχομαι όμως το συλλογικό αίσθημα ευθύνης που πάνε να μας περάσουν οι δοσίλογοι και τα λαμόγια που μας κυβερνάνε από την μεταπολίτευση και μετά , για να μας κάνουν να αποδεχθούμε την σφαγή μας
Όχι κύριοι ( ο διάολος να σας κάνει κύριους) ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ή και αν φταίμε σίγουρα δεν φταίμε το ίδιο.
Δεν μπορεί να φταίει η γιαγιά μου και η μάνα μου που τις έτρωγε το λιοπύρι στα χωράφια το ίδιο με τον Παπανδρέου και τον Καραμανλή.
Δεν μπορεί να φταίει ο πατέρας μου που δημόσιος υπάλληλος με τρεις και εξήντα έφτυσε αίμα να μεγαλώσει οικογένεια και να σπουδάσει παιδιά , το ίδιο με τον Αλογοσκούφη και τον Παπακωνσταντίνου .
Δεν μπορεί να φταίει το ίδιο ένας ταλάιπωρος "επχειρηματίας " με ένα μαγαζάκι , το ίδιο με τον Προβόπουλο και τον Γκαργκάνα.
Σε όλα υπάρχουν διαβαθμίσεις .
Πάνε να μας μετατρέψουν σε μια ενοχική κοινωνία συλλογικής πλασματικής ευθύνης για να αποδεχτούμε την θηλιά μας.
ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ , ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ . Αν φταίμε σε κάτι είναι στο ότι είδαμε πως είναι τα καλύτερα και προσπαθήσαμε να τα κατακτήσουμε με λάθος τρόπο και εμπιστευόμενοι λάθος ανθρώπους.
Μέχρι εδώ όμως ήταν.

Τώρα όπως μετρήσατε έτσι και θα αντιμετρηθείτε.





Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP