Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Το Μεξικανικό πλυντήριο της Ελληνικής Δημοκρατίας του Vanuatu.


Πολλά τα προβλήματά μας, μακρύ και σκοτεινό το τούνελ στο οποίο μπήκαμε και η έξοδος δεν φαίνεται κοντά.
Πολλοί και διάφοροι οι μαθητευόμενοι μάγοι, εντεταλμένοι της τρόικας και μη.
Η λύση είναι μία τελικά στην οποία καταλήγουν όλοι και δεν θέλουν να μας την πουν, γιαυτό και προσπαθούν να μας την φέρουν απ'έξω-απ'έξω.
Λιγότερο κράτος, φορολογική ασυλία-ασυδοσία σε μεγαλοεπιχειρηματίες και φοροφυγάδες, το μπαστούνι του baseball του Bαbe Ruth χωρίς καπότα στον κώλο των υπόλοιπων φορολογούμενων, χαϊδολόγημα των λαθρέμπορων καυσίμων, εξίσωση του πετρελαίου κίνησης με του θέρμανσης για το popolo καιτο ξεπούλημα των ασημικών, των χάλκινων και των τσίγκινων της κρατικής περιουσίας.
Μπάτε-σκύλοι αλέστε και αλεστικά μην δίνετε αρκεί να βελτιωθούν οι δείκτες, να έρθουν επενδύσεις και να κινηθεί η αγορά.
Ξεφτιλίστε τα εργασιακά δικαιώματα, μειώστε στο ελάχιστο τις αμοιβές, μηδενίστε τον κρατικό έλεγχο, δώστε τα πάντα σε αυτούς που σας βούλιαξαν και ΙΣΩΣ σας κάνουμε την χάρη να έρθουμε να επενδύσουμε κάτι. Όταν θα μπορούμε να εγκαταστήσουμε και Maquiladoras επί Ελληνικού εδάφους , τότε κάτι θα γίνει . Μέχρι τότε ξεχάστε το.
Μετά που ακούστηκε πόθεν έσχες και τέτοιες μαλακίες. Ο ίδιος ο σύμβουλος της Eurobank με το σιγοντάρισμα του τύπου , λέει ότι :

"χρειάζεται να απελευθερωθεί από τα πολλά βάρη η αγορά κατοικιών από ξένους και Έλληνες με χρήματα που θα έρχονται απο το εξωτερικό. Χωρίς "πόθεν έσχες" και διατυπώσεις, μόνο με φόρο μεταβίβασης, μπορεί να έλθει ζεστό χρήμα και έτσι να αναγεννηθεί η παραπάιουσα κρίσιμη οικοδομική δραστηριότητα."

Δηλαδή , ας προέρχονται απ'όπου νάναι τα λεφτά , ακόμα και από το καρτέλ του Μεντεγίν, ή από παράνομη έξοδο στο εξωτερικό και φοροδιαφυγή. Αρκεί να μας κάνει την χάρη να τα φέρει, αφού του πάρουμε και πίπα για το ευχαριστώ, για να συνεχίσει να ταΐζεται η εκτρωματική ατμομηχανή της Ελληνικής οικοδομικής δραστηριότητας της αντιπαροχής και της αυθαίρετης δόμησης ή της νόμιμης με τα 5000 παραθυράκια, που κατέστρεψε το αστικό και φυσικό περιβάλλον της χώρας με της ευλογίες των κυβερνήσεων από τον Εθνάρχη του Παρισιού και μετά.

Ξέρετε πόσα πολλά παπαγαλάκια σιγοντάρουν τέτοιες απόψεις ; Απίστευτα πολλά . Δεν χρειάζεται παρά να δεις τα δελτία ειδήσεων ή να διαβάσεις κάποιες από τις εφημεριδες των εκδοτών εργολάβων . Βομβαρδιζόμαστε συνέχεια με μηνυματα λες και είμαστε στο "Ζουν ανάμεσά μας" του Κάρπεντερ. Παντού ακούς "εσείς φταίτε ", είστε αντιπαραγωγικοί" , "είστε τεμπέληδες", "είστε κρατικοδίατοι"και άλλα πολύ ωραία.
Αυτό που λένε στην ουσία είναι το εξής :
Είστε πολύ ακριβοί , άσχετα αν οι μισθοί σας είναι οι χαμηλότεροι στην ΕΕ και άσχετα αν δουλεύετε περισσότερες ώρες απ'όλους, επειδή απλά εμείς θέλουμε να παντελονιάζουμε περισσότερα. Μετά, η μέση ηλικία συνταξιοδότησής σας είναι στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο (61.4 έτη). Απαράδεκτο , τι δουλειά έχετε εσείς με την Ευρώπη; Πρέπει να δουλεύετε ως τα 75 που είναι ο προσδόκιμος μέσος όρος ζωής. Μετά θα τα τινάζετε και θα εκτινάσσονται ταυτόχρονα και τα κέρδη μας.
Γενικά έχουμε πάθει στην κυριολεξία vertigo. Μας έχουν κάνει να χάσουμε το πάνω και το κάτω , το σωστό και το λάθος. Η πυξίδα μας δουλεύει σαν του Τζακ Σπάρροου στους Πειρατές της Καραϊβικής. Τα άθλια παπαγαλάκια των διεθνών κερδοσκόπων και των ντόπιων κολαούζων μας έχουν αποπροσανατολίσει σε τέτοιο βαθμό που να θεωρούμε απολύτως λογικό το να δώσουμε εμείς το σκοινί που θα μας κρεμάσουν.
Πάνε να μας μετατρέψουν σε ένα τουριστικό, φορολογικό και οικονομικό παράδεισο της Ευρώπης , φυσικά για για τους ξένους και για τους φραγκάτους.
Για εμάς την πλέμπα θα μοιάζει περισσότερο με την κόλαση. Το κακό είναι ότι μάλλον θα μοιάζει με αυτήν του Δάντη και όχι με αυτήν του Αρκά.


Read more...

Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ


Εικονική πραγματικότητα νόμιζα ότι βίωνα σήμερα το πρωί,οδηγώντας προς την δουλειά μου, ενώ άκουγα την ραδιοφωνική εκπομπή της ΝΕΤ "Πρωινή Παρέα" , με τον Τέρενς Κουίκ . Θα μου πεις καλά να πάθεις , αλλά δυστυχώς εδώ στην επαρχία δεν έχουμε και πολλές επιλογές στα ερτζιανά ιδίως στην πρωινή ζώνη και μέσα στο ΙΧ.Βλέπετε ραδιόφωνο αυτοκινήτου με live streaming ακόμα δεν υπάρχει.
Στην εκπομπή φιλοξενούνταν ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Κατασκευαστών Οικοδομών (κάπως έτσι νομίζω ήταν η επωνυμία ,αλλά δεν είναι αυτήν η ουσία).Ο συγκεκριμένος κύριος είχε κάποιες σωστές απόψεις για τον έλεγχο και την δόμηση εκτός σχεδίου καθώς και την αυθαίρετη δόμηση , με τις οποίες δεν μπορούσα παρά να συμφωνήσω.

Εδώ κάπου δικαιούστε να με αποκαλέσετε διεστραμμένο, αφού πρωί-πρωί με την τσίμπλα στο μάτι κάθομαι και ακούω τέτοια πράγματα εκτός του ότι ακούω και τον Κουίκ.

Κάποια στιγμή λοιπόν έφτασε μοιραία η κουβέντα στην κρίση που βιώνει ο κατασκευαστικός κλάδος και συγκεκριμένα η οικοδομή που αποτελεί την ατμομηχανή της οικονομίας ,μιας που το μεταπολεμικό όνειρο του νεοέλληνα είναι να μετατραπεί το χωράφι του σε οικόπεδο και να σηκώσει οικοδομή με αντιπαροχή , όπως προστάζει η πνευματική κληρονομιά του ιστορικού αναμορφωτή της Χώρας , Κ.Καραμανλή του Πρεσβύτερου.
Ακούω που λέτε τον Πρόεδρο να λέει ότι για την έξοδο της οικοδομής από το αδιέξοδο , θα πρέπει το κράτος να κάνει αναστολή για κάποια χρόνια του Πόθεν Έσχες για την οικοδομική δραστηριότητα!!Μέχρι να επαναφέρω το αυτοκίνητο στην πορεία του από το ξάφνιασμα που έπαθα , τον ακούω να συνεχίζει ακάθεκτος.
Είναι λέει πασίγνωστο ότι ο Έλληνας έχει παράλληλα "μαύρα" εισοδήματα από την κάθε λογής παραοικονομία. Τώρα λόγω του Πόθεν Έσχες εμποδίζεται λέει να επενδύσει στην οικοδομή, έτσι αυτά τα χρήματα πάνε χαμένα και φεύγουν σε άσχετες αγορές και πάνε στο εξωτερικό.Θα πρέπει επιτέλους ολοκληρώνει να πάψουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.
Ενώ αποφασίζω να κάνω μια στάση για να μην ρίξω το αυτοκίνητο σε κανένα στραγγιστικό κανάλι από την απόγνωση, ο γίγαντας Τέρενς υπερθεματίζει και συγχαίρει την Προεδράρα για τις ρηξικέλευθες και πρωτοποριακές θέσεις του !!
Είμαι σίγουρος και ότι όλοι οι φοροφυγάδες , οι λαθρέμποροι πάσης φύσης ,οι έμποροι ναρκωτικών , οι "νονοί" και όλα τα λαμόγια που προσπαθούν να ξεπλύνουν χρήμα και ψάχνουν να βρουν ένα σωρό απίθανους τρόπους , θα υπερθεμάτιζαν και αυτοί μαζί σας για την λύση στο μεγάλο πρόβλημα που τους ταλανίζει τόσα χρόνια .Σίγουρα θα σας χρωστούσαν μεγάλη χάρη , αλλά ακόμα μεγαλύτερη εμείς σε αυτούς αφού θα έβγαζαν την Ελλάδα από την οικονομική κρίση , οικοδομώντας την κατά βούληση.
Εδώ ειλικρινά ανήμπορος να αρθρώσω λέξη ,μου ήρθε στο μυαλό εκείνο το μυθιστόρημα του μεγάλου συγγραφέα της Sci- Fi , Harlan Ellison , το οποίο έδωσε και τον τίτλο στην σημερινή ανάρτηση.

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP