Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΤΡΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΤΡΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Μια ακόμα απόδειξη ότι ζούμε σε τριτικοσμικό μπουρδέλο

Τι μπουρδέλο είμαστε και τι Χατζατζάρηδες μας κυβερνάνε !!!
Μαζί με την αναθεώρηση του ελλείματος και τον προυπολογισμό που περίμεναν τις εκλογές να ολοκληρωθούν για να τα ανακοινώσουν, ήρθε και αυτό.

Εύχομαι σπολάτη, εξάλλου :
"Λεφτά υπάρχουν" για να έχουμε να καπνίζουμε και να διασκεδάζουμε στα μπαρ στα καφέ και στα μπουζούκια.

Α ρε βούρδουλας που μας πρέπει Ελληνάρες μου !!!

-------------------------------------
Οι επισημάνσεις δικές μου
 ------------------------------------
Ηδη, το υπουργείο Υγείας αναζητά εναλλακτικές λύσεις.
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας Αντώνης Δημόπουλος, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, είπε χαρακτηριστικά ότι "δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την πραγματικότητα" και συμπλήρωσε: "Δεν περιμέναμε αυτή την τρομερή πίεση από τους καταστηματάρχες".
Οι καταστηματάρχες υποστηρίζουν ότι σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης κινδυνεύουν ακόμα και να κλείσουν μπαρ και εστιατόρια καθώς η πελατεία τους μειώθηκε σημαντικά όταν έβγαλαν τα τασάκια από τα καταστήματά τους.
Ο κ. Δημόπουλος έκανε λόγο "για μεγάλη αδικία", καθώς κάποιοι ιδιοκτήτες μπαρ και εστιατορίων που επέτρεπαν παράνομα το κάπνισμα στα καταστήματά τους, συγκέντρωναν το ενδιαφέρον των "δυσαρεστημένων καπνιστών".
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, στο υπουργείο Υγείας έχουν προταθεί οι ακόλουθες λύσεις:
- Να επιτρέπεται το κάπνισμα μετά τις 9 το βράδυ σε μπαρ.
- Να υπάρξει άδεια που θα επιτρέπει τη χρήση καπνού μόνο για τα καφέ, μέτρο που εφαρμόστηκε πρόσφατα και στην Ολλανδία, όταν και εκεί φάνηκε ότι η καθολική απαγόρευση δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
- Να εφαρμοστεί πλήρης απαγόρευση στα εστιατόρια, όπου όμως θα είναι αυστηρή και θα τηρηθεί αφήνοντας εκτός τα κέντρα διασκέδασης και τα μπαρ.
- Να μην επιτρέπεται σε νέους κάτω των 18 ετών η είσοδος σε μπαρ όπου επιτρέπεται το κάπνισμα.
- Σε μικρά μπαρ όπου δεν υπάρχουν υπάλληλοι και την αποκλειστική ευθύνη για τη λειτουργία τους έχουν οι ιδιοκτήτες τους, θα μπορούν να επιλέγουν οι ίδιοι αν θέλουν οι πελάτες τους να καπνίζουν στο μπαρ ή όχι, καθώς δεν θα μπορούν να κατηγορηθούν ότι εξαναγκάζουν τους υπαλλήλους τους ένα αυτοί δεν είναι καπνιστές, να καπνίζουν παθητικά στο χώρο εργασίας τους.
Ακόμη δεν είναι σαφές ποια από τα προαναφερόμενα μέτρα θα υιοθετηθούν, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι το υπουργείο Υγείας εδώ και ένα μήνα δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένο από την εφαρμογή του μέτρου.
Ενδεικτική είναι η δήλωση του υπουργού Υγείας κ. Α. Λοβέρδου προς τους προέδρους των επιστημονικών εταιριών, ότι "η ελληνική πολιτεία γελοιοποιείται" και ότι η αντικαπνιστική νομοθεσία πρέπει να εφαρμόζεται με λογική.
Μέχρι στιγμής, έχουν επιβληθεί πάνω από 400 πρόστιμα, ενώ όπως είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Δημόπουλος οι έλεγχοι θα εντατικοποιηθούν, καθώς ήδη έχουν προχωρήσει οι συνεννοήσεις και με άλλους ελεγκτικούς μηχανισμούς.
Το ότι έχουν γίνει πάνω από 6.000 καταγγελίες σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη μερίδα του κόσμου που θέλει να εφαρμοστεί το μέτρο, πρόσθεσε.
Στην ερώτηση εάν οι αντικαπνιστές κατηγορήσουν το υπουργείο ότι "κάνει πίσω" σε σχέση με τον αντικαπνιστικό νόμο ο κ. Δημόπουλος είπε: "Αν κάνουμε πίσω, θα έχουμε επιχειρήματα γιατί το κάναμε".
(Πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ) 

Πηγή Ελευθεροτυπία

Read more...

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΟΣΟ ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΑΜΕ !!!

Κανένας μα κανένας δεν έχει καταλάβει που βρισκόμαστε και που πάμε.
Σήμερα θα παρουσιάσω μόνο τον πίνακα 1, σελίδα 1349 του νόμου 3845, ΦΕΚ 65/2010. (www.et.gr)
Ο Πίνακας λέει τα δημοσιονομικά μέτρα που περιλαμβάνει το πρόγραμμα.


Ότι άλλο ακούτε είναι αηδίες.

 
Πάμε λοιπόν να δούμε τα μέτρα για το 2010.

Όπως βλέπετε από τα μέτρα του 2010, θα εξοικονομήσουμε 5800 εκατομμύρια.
Τελειώσαμε; Όχι βέβαια, έρχεται το 2011.
Πάρτε τα μέτρα του 2011, για να καταλάβετε.

Αν δεν καταλάβατε ακόμα το 2011, θα εξοικονομήσουμε άλλα 9650 εκατομμύρια, δηλαδή υπερδιπλάσια από το 2010, δηλαδή το αγγούρι θα είναι διπλάσιο το 2011. Για δείτε:
Αύξηση αντικειμενικών αξιών 400 εκατομμύρια
Εξοικονόμηση πόρων από τον Καλλικράτη 500 εκατομμύρια.
Και μετά από αυτά έρχεται το 2012.
Πάρτε και το 2012 να το έχετε.

Ζείτε ακόμα;
Για δείτε τι λέει για το 2012.
Μείωση προσλήψεων δημοσίων υπαλλήλων πέραν του 5 προς 1!!
Αυτό για όσους σας τάζουν θέσεις στο δημόσιο.
Ανάπτυξη θέλετε.
Πάρτε μείωση δημόσιων επενδύσεων 500 εκατομμύρια.
Προσέξτε τώρα και το τελευταίο.
ΜΗ καθορισμένα μέτρα για λειτουργικά έξοδα  900 εκατομμύρια!!!
Αντέχετε;;
Ε, πάρτε και το 2013

Βλέπετε τι λέει;
ΜΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ 4200 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ,δηλαδή το 2013, θα πάρουνε μέτρα που θα πρέπει να αποδώσουν όσο ΟΛΕΣ οι περικοπές του 2010!!!
Ακόμα αναπνέετε, και δεν σας έχουν φορολογήσει;
Δεν πειράζει.
Υπομονή.
Εσείς οι 500.000 Έλληνες που έχετε καταφέρει να ζείτε, θα δείτε τα βάσανα σας να τελειώνουν το .. 2015, γιατί ακόμα υπάρχει το 2014, που έχει και αυτό μέτρα. Πάρτε και το 2014.

Προσέξτε τώρα.
Το 2014, και μόνο τότε θα σταματήσει τη φορολογία των κερδοφόρων επιχειρήσεων, χάνοντας 600 εκατομμύρια, αλλά προβλέπει εξοικονόμηση από μη καθορισμένα ακόμα μέτρα 4700 εκατομμυρίων!!!
ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ.
ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2014 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ 30 ΔΙς ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΝΤΑΙ 5,8!!!
Από σήμερα λοιπόν ό,τι μαλακία ακούτε από οποιονδήποτε, θα μπορείτε να ρίχνετε μια ματιά στους λογαριασμούς και να ξέρετε τι σας περιμένει.
Αν έχετε τάσεις αυτοκτονικές διαβάστε όλο το νόμο, αλλά όχι σαν τους ηλίθιους πολιτικοδημοσιογράφους.
ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑρΤΗΜΑΤΑ!!!
Κι ενώ ο νόμος γράφει όλα αυτά, έχεις τον έναν και τον άλλον, να διαμορφώνουν γνώμη, για τον 15χρονο που θα δουλεύει με 400 ευρώ, ή τη ποσόστωση ναυτικών στο Ζενίθ, "κρύβοντας" με την έντονη δημοσιοποίηση τέτοιων περιπτώσεων, το εγκληματικό σύνολο.
Ε, λοιπόν.
Όσοι τα λένε αυτά, ή ξέρουν και μας δουλεύουν, ή είναι βλάκες, ή και τα δύο.



Από ένα email που έλαβα από μια φίλη μου.


---------------------------------------------------------------------------------------



Υ.Γ. Όσοι μπορείτε, διακινήστε τα παραπάνω στοιχεία, με οποιονδήποτε τρόπο. Έτσι κι αλλιώς δεν μου φαίνεται ότι θα τολμήσει κανένα επίσημο μέσον να τα δημοσιοποιήσει ευρέως.

Είναι όλα τσεκαρισμένα . Όποιος θέλει μπορεί και να κατεβάσεει το νόμο 3845 , ΦΕΚ 65/2010 Τευχος Α , από τη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου.


Να σημειωθεί ότι όλα αυτά είναι του Μαΐου , αλλά κανένας δεν μιλάει , όλα τα Πρετεντερο-Τραγκο-Παπαχελοειδή  τουμπέκα...

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP