Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα BLOGGERS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα BLOGGERS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Διαβούλευση για "φίμωτρο" στο Internet


Η όλη ιστορία με τα Blogs αρχίζει να απασχολεί πολύ κόσμο και το "καζάνι βράζει".
Όλο και περισσότεροι ασχολούνται με αυτό το θέμα.
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο :

-------------------------------------------------------------



Η δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια, δημοσιογράφου και εμπνευστή του blog troktiko, έφερε ξανά στο προσκήνιο μια μείζονος σημασίας συζήτηση που αφορά τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ιστολόγια στην Ελλάδα. Από την άλλη, το γεγονός αυτό στάθηκε η ευκαιρία που έψαχνε απεγνωσμένα η κυβέρνηση ώστε να επιβάλει το δικό της status quo στην ελληνική κοινότητα των blog.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Δικαιοσύνης Χάρης Καστανίδης έχει στα σκαριά μια συνολική νομοθετική ρύθμιση, η οποία όχι μόνο θα επιχειρεί να βάλει κανόνες λειτουργίας, αλλά θα προσπαθεί να... αστυνομεύει ιστολόγια και ιστοσελίδες.

Το νομοσχέδιο αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση αμέσως μετά το καλοκαίρι και στον διάλογο θα συμμετέχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς: Η Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ο Συνήγορος του Πολίτη, καθώς και bloggers. Κύκλοι του υπουργείου εκτιμούν ότι οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου στη χώρα μας επιθυμούν να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο λειτουργίας και κανόνων (εμείς δεν παίρνουμε και όρκο...) στην μπλογκόσφαιρα.

Αμέσως μετά το τέλος του διαλόγου, ο οποίος θα γίνει διαδικτυακά αλλά και «ζωντανά», το αργότερο μέχρι το τέλος του χρόνου δηλαδή, το τελικό σχέδιο νόμου θα κατατεθεί στη Βουλή.

«Ας καούν και τα χλωρά»

Μπορεί στην κυβέρνηση να τονίζουν ότι το επικείμενο σχέδιο νόμου έρχεται να βάλει μια «τάξη» στο... ξέφραγο αμπέλι του διαδικτύου και ότι θα διασφαλίζονται τα δικαιώματα όσων γράφουν σε ιστολόγια, ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που εκτιμούν ότι πίσω από αυτή την πρωτοβουλία της κυβέρνησης κρύβονται... πονηροί σκοποί. Για την ακρίβεια, πολλοί είναι αυτοί που τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση επειδή θα απαλλαγούν από... κακούς βραχνάδες.

Με λίγα λόγια το νομοσχέδιο βαδίζει στη λογική του «μαζί με τα ξερά ας καούν και τα χλωρά», αφού, στην προσπάθεια του υπουργείου να περιοριστούν οι ανώνυμες δυσφημιστικές επιθέσεις μέσω ιστοσελίδων, θα «καούν» και οι εκατοντάδες αδέσμευτες φωνές που σχολιάζουν τα κακώς κείμενα της επικαιρότητας, όπως επίσης και το... ποιόν της κυβέρνησης.

Όπως είναι φυσικό, οι άνθρωποι του ΛΑΟΣ είναι μεταξύ αυτών που χαμογελούν από αυτή την εξέλιξη, αφού ένας από τους ιστότοπους που φωτογραφίζονται στην επικείμενη νομοθετική ρύθμιση είναι το ενοχλητικό γι’ αυτούς Athens Indymedia. Άλλωστε δεν πέρασε ούτε ένας χρόνος από τότε που το κόμμα του Γ. Καρατζαφέρη απέστειλε εξώδικο προς το «Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας Α.Ε.» (ΕΔΕΤ), στου οποίου τους server έτρεχε το ελληνικό Indymedia.

Η αλήθεια είναι ότι το διαδίκτυο και η μπλογκόσφαιρα είναι χώροι με πολύ μικρή ηλικία ζωής στην Ελλάδα και κατά συνέπεια είναι, σε έναν βαθμό, λογικό να επικρατεί χάος. Οι χρήστες του διαδικτύου όμως χρειάζονται το... στοργικό χέρι της κυβέρνησης για να τους προστατεύει ή θα βρουν μόνοι τους τρόπους για να ρυθμιστεί και να μπει σε τάξη ο δημοκρατικότερος θεσμός στον πλανήτη;

Πάντως η κυβέρνηση, εκτός από τους εξαγριωμένους μπλόγκερ, θα έχει να αντιμετωπίσει και τους φραγμούς που βάζει η Google, η οποία δεν προβλέπεται να αφήσει την ελληνική κυβέρνηση – και κάθε κυβέρνηση – να ασκήσει έλεγχο και να προσδιορίσει τους διαχειριστές των blogs. Και αυτό διότι η πλατφόρμα Blogspot, πάνω στην οποία βασίζονται τα περισσότερα ιστολόγια, είναι ένας από τους πιο κερδοφόρους τομείς της εταιρείας.

Φαντάζεστε τι θα σήμαινε για την εταιρεία μια μαζική εγκατάλειψη της πλατφόρμας της, όχι μόνο στο οικονομικό, αλλά και στο επίπεδο του παγκόσμιου πρεστίζ της;

Αρχή από τον Σανιδά

Η προσπάθεια χειραγώγησης και ελέγχου blogs και ιστοσελίδων δεν είναι νέο φρούτο. Πρώτος διδάξας είναι ο πρώην εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδάς, ο οποίος, με τις εγκυκλίους και τις γνωμοδοτήσεις του, ζητούσε από τις εταιρείες - παρόχους ;ίντερνετ στην Ελλάδα στοιχεία και πληροφορίες για ιδιοκτήτες και διαχειριστές ιστοσελίδων εις βάρος των οποίων είχαν κατατεθεί μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση.

Σε αυτό το υπερσυντηρητικό σύμπλεγμα δικαστών και κομμάτων που ζητούσαν την άρση του προσωπικού απορρήτου των χρηστών αντιτάχθηκε η ΑΔΑΕ, η οποία επικαλέστηκε την ευρωπαϊκή νομοθεσία και επέμεινε ότι τα στοιχεία που ζητούσαν οι αρχές ανήκουν στον πυρήνα της προστατευόμενης από το Σύνταγμα νομοθεσίας και δεν μπορούν να δοθούν δίχως να τηρηθούν οι συνταγματικές και νομικές διαδικασίες.

Ο μόνος λόγος που θα μπορούσε να δικαιολογηθεί μια ενδεχόμενη άρση του απορρήτου είναι κάποιο πολύ σοβαρό έγκλημα και προϋπόθεση αποτελεί το να αποφασίσουν είτε το συμβούλιο πλημμελειοδικών είτε ο εισαγγελέας εφετών.

Δύο στρατόπεδα στην Ευρώπη

Η μάχη για τον έλεγχο του διαδικτύου, τη δεδομένη χρονική συγκυρία, αποτελεί ένα πανευρωπαϊκό θέμα. Τόσο σε επίπεδο Ευρωκοινοβουλίου, όσο και σε επίπεδο κρατών, έχουν περάσει νόμοι οι οποίοι είτε είναι φιλικά διακείμενοι προς τους bloggers είτε τους διώκουν απροκάλυπτα.

Μόλις πέρυσι ψηφίστηκε στην Ευρωβουλή το περιβόητο «Telecom Package», ένας νόμος «πασπαρτού», ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο για το παράνομο downloading (αυτός άλλωστε ήταν ο αρχικός προορισμός του), αλλά και για διαφόρων άλλων ειδών... παρανομίες (και ο νοών νοείτω...).

Όσον αφορά το διακρατικό επίπεδο, αυτή τη στιγμή έχουν διαμορφωθεί δύο αντιμαχόμενες πλευρές:

* Από τη μία η Ιταλία, όπου η κεντροδεξιά του Μπερλουσκόνι επιχείρησε να περάσει έναν αντίστοιχο νόμο «φίμωτρο» για τα blogs και υποχώρησε κάτω από την πίεση των διαδηλώσεων, με αποτέλεσμα να αναβληθεί η ψήφισή του για τον Σεπτέμβριο.

* Από την άλλη η Φινλανδία, όπου εγκρίθηκε ένα νομοσχέδιο που δεν επιτρέπει τη δίωξη bloggers για ό,τι γράφουν ή αναρτούν, ενώ απαγορεύει τη μήνυση ή αγωγή ακόμη κι αν δημοσιοποιήσουν απόρρητα στρατιωτικά έγγραφα.

Μάλιστα, εάν κάποιος καταθέσει μήνυση ή αγωγή εναντίον blog ή blogger, δίνεται αυτοδίκαια το δικαίωμα στον θιγόμενο να τον μηνύσει για προσπάθεια φίμωσης της ελεύθερης διακίνησης πληροφοριών!




Από το Ποντίκι

Read more...

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Εδώ Κάιρο .......


Ένα φοβερό κείμενο από το Blogg της Κατερίνας που απλά
γ....εί και δέρνει.

------------------------------------------------------------------------------------------

Από εκείνο το βράδυ που προσπαθούσα να πιστέψω τη Google που μου έλεγε ότι είναι εύκολο να ανοίξεις ένα ιστολόγιο, μέχρι σήμερα-σχεδόν τρία χρόνια μετά- ξανάκουω, ξαναδιαβάζω, αλλά αρνούμαι να συμμετάσχω στις τρομολαγνικές αναλύσεις ...για την ανωνυμία των blogs. Αυτή την κουβέντα που ανακινεί η ...Σέχτα δημοσιογράφων υπάλληλων...κατ’ εντολή αφεντικών και Κυβερνήσεων. Αυτοί οι επώνυμοι υπάλληλοι ανώνυμων συμφερόντων.

Κώδικες ...δεοντολογίας πάνε και έρχονται, οι επώνυμοι κουνάνε το δάχτυλο στους ανώνυμους, και οι ανώνυμοι βγάζουν την γλώσσα στους ...επώνυμους.

Μέσα σε όλο αυτό το τουρλουμπούκι λοιπόν , παλεύω να... «δω το γήπεδο».
Οι μεν επισήμως να κόπτονται για την δεοντολογία, οι δε για την ελευθερία της άποψης και του μέσου. Κι εγώ ...ανώνυμη blogger, βάζοντας κάτω τα κιτάπια μου, αποφάσισα να συνταχθώ με την άποψη ...των επωνύμων, παραμένοντας ...ανώνυμη. Και ιδού το δικό μου σκεπτικό...

Σίγουρα καμία δεοντολογία ...δημοσιογραφίας, δεν μπορεί να αντέξει στο ΓΕΓΟΝΟΣ ότι όλα τα κανάλια της τηλεόρασης αλλά και η πλειοψηφία των ραδιοφωνικών σταθμών έχουν ιδιοκτήτες επιχειρηματίες, προμηθευτές και συναλλασσόμενους με το δημόσιο. Με ...αιώνιες προσωρινές άδειες -κάποτε τις λέγαμε και δημόσιο αγαθό τις συχνότητες. Και βέβαια το ότι είναι αιώνια προσωρινές σημαίνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης, Αλαφούζος, ΔΟΛ, Κοντομηνάς, Κόκκαλης, Κουρής, Κυριακού...αν ξέχασα και κάποιον συμπληρώστε τον συχωριανοί.
Προφανώς ταυτόχρονα με το διαχρονικό αλισβερίσι τους με το ελληνικό δημόσιο, αυτοί οι ...επιχειρηματίες ανώνυμων και μη δημοσιοποιούμενων συμφερόντων, επιχειρούν να μας πείσουν ότι αποφάσισαν να ρίξουν και 5 δεκάρες- έτσι για να συχωρεθούν τα πεθαμένα τους- για να έχει ο ελληνικός λαός, μια ...έντιμη και ...ανεξάρτητη δημοσιογραφία, που θα ελέγχει την Εξουσία. Δηλαδή...θα ελέγχει αυτούς. Μεγαλειώδες!

Δεν μπορώ να φανταστώ πιο γκροτέσκα σκηνή από τον Καπελλέρη, τον μέγα ράμπο του ΣΔΟΕ, που ορκίζεται στα ευαγγέλια μπροστά στον εισαγγελέα Χατζηνικολάου, ότι τίποτα δεν θα τον σταματήσει από το να πατάξει την φοροδιαφυγή. Αυτές τις ανατριχιαστικά βαρύγδουπες ανακοινώσεις τις κάνει από το κανάλι του Κουρή... που τα πλαστά τιμολόγια είναι τόσα πολλά που κάνουν αέρα με δαύτα, μέχρι και οι τηλεφωνήτριες του σταθμού.

Α, όχι... υπάρχει και το άλλο εκπληκτικό και ακόμα πιο γκροτέσκο. Το MEGA, o σταθμός συμφερόντων Βαρδινογιάννη, που επικαλείται 45 μάστορες και 80 μαθητάδες, για να μας πείσει ότι βρε κουτά, είναι προς όφελος του Έθνους το να πάρει κοψοχρονιάς η ημιχρεωκοπημένη τράπεζα του, την δημοσίων συμφερόντων ΑΤΕ και το δημοσίων συμφερόντων πετράδι του στέμματος ΤΤ. Στο τέλος του δελτίου, μας ρίχνει και κάτι από την καθημερινότητα της... Πρέσβειρας και αυτό στο χωριό τους το λένε ...ανεξάρτητη δημοσιογραφία.

Τώρα μη τολμήσει κανείς να ψελλίσει στους υπάλληλους όλων αυτών των συγκροτημάτων- το ...αυτονόητο δηλαδή, «είστε υπάλληλοι συγκεκριμένων εργοδοτών και προμηθευτών του δημοσίου», ε, τότε έχει υποπέσει σε τρομερό έγκλημα καθοσιώσεως. Διότι σε αυτή τη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, οι υπάλληλοι δημοσιογράφοι...δεν είναι υπάλληλοι των εργοδοτών τους.... Miracolo!

Καλά... Υπάλληλοι έστω του άλλου τους, διαπλεκομενου αφεντικού; Κυβερνητικοί εκπρόσωποι έστω; Άσε που είναι και πιο στυλάτοι από τον κάθε κ. Αντώναρο και τον κάθε κ. Πεταλωτή. Και τι φταίνε αυτοι που αλλάζουν οι Κυβερνήσεις; Αυτοί έχουν σαφή και καταγεγραμμένο ιδεολογικό προσανατολισμό. Είναι με αυτόν που κάνει τις δουλειές με το αφεντικό τους. Σταθερά Κυβερνητικοί. Σοφόν το σαφές.

Τώρα για την ΝΕΤ, τι να πω; Η ΝΕΤ, είναι Κυβερνητική με τη βούλα, τσιφλίκι της κάθε Κυβέρνησης, χωρίς να χρειάζονται άλλοι ...πολύπλοκοι συλλογισμοί. Εμείς πάλι πληρώνουμε μέσω της δυνατότητας να ηλεκτροδοτείται το σπιτάκι μας το νταβατζηλίκι των υπάλληλων κυβερνητικών προπαγανδιστών. Μεγαλειώδες!


Πριν μιλήσουμε λοιπόν για τις «λεπτομέρειες» της ...δεοντολογία της ανωνυμίας, ας ξεκαθαρίσουμε ότι ΕΣΕΙΣ επώνυμοι δημοσιογράφοι, υπάλληλοι των συγκεκριμένων εργοδοτών, δεν χωράτε σε καμία δεοντολογία όσο και να την τραβήξουμε, όσο και να την ξεχειλώσουμε, όσο και να την εξευτελίσουμε. .

Αφού λύσαμε το στοιχείο αυτό που αφορά στο...ηθικό του πράγματος, που σας κατάτρωει, τα σωθικά, πάμε παρακάτω.

Ειδική δεν είμαι, αλλά από όσο καταλαβαίνω, τεχνικά είναι σχεδόν αδύνατον να ελεγχθεί η ανωνυμία στο διαδικτυο, εκτός κι αν αποφασίσετε ότι συνορεύουμε με την Β. Κορέα.
Το να στέλνει ο καθένας μας mails …σε ένα φίλο, που θα φιλοξενεί το blog ...στην Αμερική, στην Ιαπωνία, στην Αυστραλία, στο Ελσίνκι, ή στο Παρίσι, φαντάζομαι ότι θα είναι κάτι που θα έχετε σκεφτεί.

Επίσης, γνωρίζετε καλύτερα από εμένα ότι αν κάποιοι Μάκηδες, Θέμοι, Παπαγιάννηδες, και λοιποί συγγενείς και μαθητές της Μεγάλης του Γενους Σχολής, θελήσουν να χρησιμοποιήσουν την ανωνυμία για να εκτελέσουν ...συμβόλαια, ασφαλώς θα έχουν την τεχνική δυνατότητα να το πράξουν. Ε, είπαμε Β. Κορέα, αλλά δεν φαντάζομαι ότι θα μεταφέρετε την χώρα στον πλανήτη Άρη.
Άρα...γιατί; Ποιος είναι ο σκοπός όλης αυτής της κουβέντας που διαρκώς προσπαθείτε να συντηρείτε σχετικά με την ...ανωνυμία των blogs;

Αγαπητοί επώνυμοι, υπάλληλοι των εργοδοτών σας, κυβερνητικοί εκπρόσωποι και λοιποί ...συγγενείς, είστε πολύ πονηροί για να μην γνωρίζετε, ότι καμία Κυβέρνηση ΔΕΝ θα τολμήσει να ...νομοθετήσει για τον έλεγχο του διαδικτυου, και όχι βέβαια γιατί έχει δημοκρατικές ευαισθησίες. Απο αυτές ...απεδειξε ότι ΔΕΝ έχει.
Αλλά γιατί... ξέρει, ξέρετε, ξέρουμε, ότι την επόμενη μέρα θα γεμίσει το διαδικτυο όχι απλά άναρχες λέξεις, προτάσεις, φωνές, απόψεις, ανθρώπων, πολιτών, που αποκωδικοποιούν με τον όποιο ορθολογισμό, την όποια ψυχή, την όποια ιδεολογία, την όποια κριτική αλλά ακόμα και την όποια δεύτερη σκέψη μπορεί να έχουν, τα γεγονότα, χωρίς να υπόκειται η γνώμη και η γραφή τους σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ συμφέροντα και λογοκρισία, αλλά .....την επόμενη μέρα της όποιας «νομοθετικής ρύθμισης», τα blogs θα γίνουν η καινούργια Deutsche Welle. Γνωρίζετε και γνωρίζουμε ότι , οι αναρτήσεις θα ξεκινούν ...εδώ Κάιρο, σας ομιλεί το ελεύθερο blog των ελευθέρων Ελλήνων.

Θα κάνετε τους bloggers από... ανώνυμους... ήρωες; Μακάρι.
Αλλά ούτε καν εσείς, τα αφεντικά και οι συναλλασσόμενες μαζί τους Κυβερνήσεις δεν είστε τόσο, μα τόσο ανόητοι. Απλά τζάμπα μάγκες ήσασταν . Πάντα. ...Εξ από ανέκαθεν...

Ε, λοιπόν, καμία Κυβέρνηση δεν έχει τα κότσια να το κάνει αυτό.
Ε, λοιπόν, κανείς σας δεν θέλει και δεν αντέχει αντιπάλους ...ήρωες. Και μάλιστα που θα τους έχει κάνει...ήρωες, με τα χεράκια του. Βγάζοντας τα ματάκια του.
Υπάλληλοι τους, Κυβερνήτες και Κυβερνητικοί εκπρόσωποι, θα μείνετε και θα παραμείνετε σε αυτό που ξέρετε να κάνετε πολύ καλά. Να προσπαθείτε να συκοφαντήσετε και να αποδομήσετε με όποιο πιθανό, απιθανο, παραλογο και παραληρηματικό τρόπο, αυτό που ξεφτίζει και εξευτελίζει τη δική σας μηδενική πλέον αξιοπιστία. Αυτο και μόνο αυτό κάνετε.

Πριν φτάσουμε να μιλάμε για την δεοντολογία της ανωνυμίας αγαπητοί μου υπάλληλοι των συναλλασσόμενων επώνυμων και ανώνυμων αφεντικών σας, οφείλουμε να βάλουμε στο τραπέζι ...το τι σημαίνει ...ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ. Και πριν από τη δεοντολογία ας βάλουμε στο τραπέζι ... το τι σημαίνει ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ελέγξτε πρώτα την εξουσία, ως εκ του Συντάγματος οφείλετε, δηλαδή τα αφεντικά σας, και μετά ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, να τα λέμε.

Αλλά να ξέρετε καλά. Ο εχθρός σας δεν είναι οι ...οι ανώνυμοι bloggers.
Εχθρός σας είναι η χαμένη πια, αξιοπιστία σας. Εσείς την ξοδέψατε τόσο αστόχαστα.
Εσείς και τα αφεντικά σας, παραμυθιαστηκατε ότι η επικοινωνία που γίνεται προπαγάνδα έχει απεριόριστο δυναμικό. Δεν έχει όμως...
Κανείς δεν μπορεί να είναι υπηρέτης δυο αφεντάδων με ΕΝΤΕΛΩΣ αντικρουόμενα συμφέροντα. Κανείς δεν μπορεί να υπηρετεί και να εξυπηρετεί την εξουσία και ταυτόχρονα να την ελέγχει. Κανείς δεν μπορεί να είναι ελέγχων και ελεγχόμενος ταυτόχρονα. Κανείς... ΚΑΝΕΙΣ, καλοί μου, επώνυμοι δημοσιογράφοι ανώνυμων συμφερόντων.

Λοιπόν...Φιλιά ...στο σπίτι Λώρη(απο το ΔΟΛ...τι άλλο να πω;), Μπάμπη, Άρη, Τάσο, εκει εσείς του Αλαφουζου(μήπως να ασχοληθείτε και με το λαθρεμποριο καυσίμων έτσι μωρέ για μια αλλαγή) εμετική, άθλια Ρίκα που έσπευσες να ξεσκίσεις, να κανιβαλισεις, να σκυλεύσεις, άταφο ακόμα σώμα του όποιου νεκρού Ίσα...για λίγα ..κλικ παραπάνω. Ούτε καν νεκρόσυλη, και αυτο πολύ σου πάει. Απλώς.... φτηνιάρα.



Read more...

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Καιρός για σοβαρότητα




Από τον Τρυποκάρυδο

Ο πρώτος νεκρός δημοσιογράφος-blogger είναι ο Σωκράτης Γκιόλιας, και εμπνεύστηκε το Troktiko κύριοι, όχι κάποιο άλλο blog. Λέγεται πως η αιτία που τον σκότωσε η Σέχτα Επαναστατών ήταν μια έρευνα που ετοίμαζε για το Troktiko!

Τώρα αγαπητοί συντάκτες του Τρωκτικού είναι καιρός να αναλάβετε έναν άλλο ρόλο. Πλέον δε θα μπορείτε να κάνετε trash αναρτήσεις ελαφρά τη καρδία. Πλέον δεν έχετε αυτό το δικαίωμα! Δε ξέρω αν μετά από λίγο καιρό όλα αυτά θα ξεχαστούν, όπως άλλωστε γίνεται συνήθως σ' αυτή τη χώρα που δε θυμάται...
Πιστεύω βέβαια πως δε θα ακουστώ, σε λίγο καιρό όλα θα κυλούν με τους τους παλιούς "κανονικούς" τους ρυθμούς.

Όπως και να έχει το Troktiko.blogspot.com στάζει... αίμα αθώου τώρα πια, και δεν γνωρίζω αν αυτοί που έμειναν πίσω το έχουν αντιληφθεί ή είναι σε θέση να το αντιληφθούν. Το Troktiko έπειτα από τις 17 σφαίρες που έριξαν νεκρό το Σωκράτη Γκιόλια έχει μετατραπεί σε σύμβολο για τους bloggers, ανεξάρτητα από το αν συμφωνούμε ή όχι με το περιεχόμενο του. Και πάλι όμως δεν γνωρίζω αν οι συντάκτες του blog αντιλαμβάνονται το βάρος της ευθύνης όλου αυτού.

Οι σκεπτόμενοι αναγνώστες περιμένουν πια περισσότερα από το Troktiko, όχι αναρτήσεις για Τζούλιες και Ντούβλες, όχι αναρτήσεις για το τι προβάλεται στην τηλεόραση και για τα αποτελέσματα του στοιχήματος αλλά πραγματικές αποκαλύψεις και τις περιμένουν από το Troktiko και όχι από κάποιο άλλο blog, αφού αυτό ήταν το blog που χτύπησε πρώτο η τρομοκρατία!
Οι υπόλοιποι bloggers θέλουν το Troktiko να είναι μετατραπεί σε "σημαία" της ελληνικής μπλογκοσφαιράς, όχι μόνο από πλευράς επισκεψιμότητας αλλά κυρίως από πλευράς περιεχομένου.

Στο εξής οι συντάκτες του Τρωκτικού πρέπει να σκέφτονται πολύ πριν προχωρήσουν σε αναρτήσεις. Μετά τη δολοφονία του Σωκράτη δεν υπάρχει χώρος για αναρτήσεις σκουπίδια στα blogs! Πρέπει να κάνουμε όλοι οι bloggers σοβαρή δουλειά, όλοι και όχι μόνοι αυτοί που γράφουν στο Troktiko. Το χρωστάμε στο Σωκράτη! Πλέον έχουμε πόλεμο και δεν υπάρχει χρόνος για παιχνίδια!

Σχόλιο :
Είναι γεγονός ότι πλέον δεν έχουμε καιρό και πολυτέλειες για μαλακίες. Αυτήν η ελαφρότητα στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας , λίγο Lifestyle, λίγη ¨σοβαρή ¨ειδησεογραφία μαζί με γαρνιτούρες από κώλους , βυζιά και κουτσομπολιά , κατά τα αμερικάνικα πρότυπα "ενημέρωσης" , έχει αποχαυνώσει όλο τον κόσμο.
Καιρός να σοβαρευτούμε ......

Read more...

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

ΙΔΩΜΕΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ !!




Λοιπόν παιδιά ,τελείωσε . Διάβασα τα όσα μας καταλογίζουν διάφοροι εμας τους ανήθικους και δειλούς ανώνυμους bloggers , τους τυμπανιστές της καταστροφής και τους πρωτεργάτες της καταστροφής του έθνους.

Πείστηκα ότι οι άνθρωπο έχουν όντως δίκιο και εμείς οι bloggers έχουμε μια άθλια συμπεριφορά και στάση απέναντι σε όλους.
Έτσι και εγώ ως ανανήψας στο δρόμο προς τη Δαμασκό αισθάνομαι την ανάγκη από εδώ και στο εξής να αρχίσω να λέω "ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ" .Βέβαια δεν αρκεί ένα post για να διορθώσει το τεράστιο κακό που έκανα με τις προηγούμενες αναρτήσεις μου , αλλά υπόσχομαι προς όλους ότι θα προσπαθήσω από εδώ και πέρα. Λοιπόν η επανόρθωση ξεκινά τώρα και καλώ όσους εσάς τους συναδέλφους bloggers να ακολουθήστε τον ορθό δρόμο ..
Ξεκινάω λοιπόν την επανόρθωση .

-ΤΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΑΟΚΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΜΑΡΕΙΑ ΤΟΥ.
-ΠΟΣΟ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ, ΚΕΡΔΙΖΕΙ "ΠΟΝΤΟΥΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ.
-ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΌΣΟ ΗΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
-ΤΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΜΑΣ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΤΙΓΜΗ .ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ .THANKS GOD !!!!
- ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ .ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥΣ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ .

Πως τα πάω ; Πολύ καλά ε ; Μην μου πείτε ότι δεν είμαι στον σωστό δρόμο ;
Ακόμα αρχή είναι , θα βελτιωθώ και άλλο, σας το υπόσχομαι .

Σας καλώ όλους για ακόμα μια φορά να ακολουθήσετε το παράδειγμά μου.

Read more...

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Θέλουν επώνυμα Μπλογκ


Φαίνεται ότι "τσούζει" πάρα πολύ κόσμο η κριτική μέσα από τα Μπλογκς .
Από κοντά σιγοντάρουν και οι "yes man" των απανταχού ΜΜΕ που κόπτονται για την δικαιοσύνη .
Έτσι τώρα τους πειράζει τάχα ότι πολλοί άδικα συκοφαντημένοι δεν μπορούν να βρουν το δίκιο τους.

Τους ενοχλεί πολύ το γεγονός ότι κριτικάρουμε
Τους ενοχλεί πολύ το γεγονός ότι μιλάμε
Τους ενοχλεί πολύ το γεγονός ότι λέμε και διαδίδουμε τα όσα δεν λένε τα φερέφωνα τους
Τους ενοχλεί πολύ το γεγονός ότι την ψάχνουμε
Τους ενοχλεί πολύ ότι σκεφτόμαστε

Σίγουρα τους ενοχλεί και μόνο το ότι υπάρχουμε



Διαβάστε το σχετικό άρθρο στα Νέα.



Α ρε βρεγμένη σανίδα........

Read more...

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ !!!




Δύο ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις πάνω στο θέμα των bloggers , οι οποίες αξίζουν τον χρόνο σας για να τις διαβάσετε και να σκεφτείτε καλά κάποια πράγματα.

Η μία από το politikiprotasi.blogspot.com

Η άλλη από το eglimatikotita.blogspot.com

Καλή ανάγνωση αγαπητοί "εν τω blogg" αδελφοί .( καλά μην βαράτε .Να μην κάνουμε και εμείς κανένα γελοίο λογοπαίγνιο ;)

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP