Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα MOODY'S. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα MOODY'S. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

ΝΕΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟ MOODY'S


Παρά τα μέτρα και τα "μπράβο" από τρόικες και δεν συμμαζεύεται , για τα οποία κορδώνεται τόσο ο πρωθυπουργός όσο και ο πρώην υπάλληλος του ΟΟΣΑ και νυν υπουργός Οικονομικών , έπεσε Δευτεριάτικα και άλλη κατραπακιά .
Ο οίκος Moody's υποβάθμισε την πιστοληπτική μας ικανότητα κατά 4 βαθμίδες , σε Ba1 από A3 με ότι και να σημαίνει αυτήν η γελοία γιάπικη κωδικοποίηση.
Η κυβέρνηση λέει (και μαζί τα παπαγαλάκια της) ότι η αξιολόγηση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική μας κατάσταση και υπεραμύνονται της αποτελεσματικότητας των μέτρων και της σιγουριάς που αποπνέει το τριπλό αγγούρι της κοινοπραξίας των νταβατζήδων που μας στηρίζουν ! (καλά με τέτοιους υποστηρικτές , να δω και τους εχθρούς).
Γενικά το θέμα υποβαθμίζεται και πάει να περάσει στο ντούκου.
Θα ήθελα να ρωτήσω όλο τον κυβερνητικό θίασο σκιών :
Όταν προ εξαμήνου μας υποβάθμιζαν όλοι αυτοί οι οίκοι ....εποχής , γιατί τότε ήταν σοβαρότατες και εγκυρότατες οι αναλύσεις τους και έπρεπε σύμφωνα με αυτούς να ματώσουμε (όπερ και εγένετο) ;
Πως ξαφνικά έγιναν άνευ σημασίας οι πάλαι ποτέ εγκυρότατες αξιολογήσεις που μας οδήγησαν τότε εδώ που είμαστε με τα Ράλι των spread;
Τελικά μήπως πάμε κατά διαόλου ούτως ή άλλως , παρά την εξυγίανση , τα πράσινα αναπτυξιακά άτια και τις τρόικες ;
Τελικά μήπως αυτά δεν είναι παρά ένα προοίμιο και άλλων μέτρων;
Τελικά μήπως μας δουλεύετε όλο αυτό τον καιρό πίσω από το περισπούδαστο ,πένθιμο ύφος των "αποκαλυψιακών" αναλύσεών και δηλώσεών σας;
Τελικά μήπως πρέπει να πάτε να να να να να..............;

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP