Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Αγωγοί, φίδια και πράσινα άλογα ......

Λοιπόν επειδή τώρα όλοι ασχολούνται με τις εκλογές και τα αποτελέσματά τους , εγώ θα το παίξω τρελίτσα . Θα ασχοληθώ λίγο με ένα άλλο σημαντικό θέμα που έπαιξε προεκλογικά τόσο από τον πρώην Κώστα και νυν Κωστάκη Καραμανλή , τον επονομαζόμενο και καταλληλότερο όσο και από τον πρώην Γιωργάκη και νυν Γιώργο Παπανδρέου τον ποδηλάτη - δρομέα - πρωθυπουργό, ένα πράγμα σαν τον τερματοφύλακα γιατρό στο Μπλεκ. 
Είναι ένα θέμα που δεν πολυέπαιξε , είχα στο μυαλό μου να αναφερθώ , αλλά πάντα το ανέβαλα.
Το θέμα του αγωγού (πετρελαίου) Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη .
Για το συγκεριμένο θέμα είχε χυθεί πολύ μελάνι, τόσο για τις πράγματι μεγάλες προσπάθειες του Κωστάκη να το παίξει στρατηγικός εταίρος με την Ρωσία, όσο και για τις προσπάθειες του Γιωργάκη να το τορπιλίσει, ως γνήσιος Αμερικανοτραφής γιος της μάνας του. Θα θυμάστε πιστέυω όλες τις περιβαλλοντικές του ανησυχίες εκέινη την εποχή. (Αυτό κρατήστε το).
Το θέμα είναι ότι το project του αγωγού πήγαινε από το κακό στο χειρότερο και μάλιστα αν και η Βουλγαρία άρχισε να κάνει "νερά" , η Ρωσική πλευρά συνέχισε να κατηγορεί και εμάς (αν και για λόγους μάλλον ακατανόητους σε μένα). Διαβάστε εδώ  το post με τις σχετικές παραπομπές.

Ώσπου είχαμε την παρακάτω είδηση  :
-------------------------------------------------------------------
Ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας δήλωσε ότι κατά πάσα πιθανότητα ο αγωγός πετρελαίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης δεν πρόκειται να κατασκευαστεί για περιβαντολογικούς λόγους, ενώ επεσήμανε ότι και από οικονομικής απόψεως το έργο δεν ήταν βιώσιμο.
Την περασμένη εβδομάδα η κυβέρνηση της Βουλγαρίας απέρριψε την περιβαντολογική μελέτη για τον αγωγό. Η δικαιολογία για την απόρριψη ήταν ότι η μελέτη δεν παρείχε πλήρη και αναλυτική τεκμιρίωση για τις επιπτώσεις που θα είχε μία διαρροή από τον αγωγό στο περιβάλλον, στον τουρισμό και στην αλιεία.

Επισημαίνεται ότι αντίστοιχες ανησυχίες είχε εκφράσει και ο Έλληνας πρωθυπουργός πριν από ένα χρόνο όταν ήταν αρχηγός της αντιπολίτευσης.

Ο πρωθυπουργός της Ρωσίας δήλωσε ότι αποδέχεται τις ανησυχίες και τις αιτιάσεις της Βουλγαρίας για τον αγωγό και ότι η χώρα του εξετάζει άλλες εναλλακτικές προτάσεις και συνεργασίες με άλλες χώρες της περιοχής για την μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου προς τις διεθνείς αγορές, παρακάμπτοντας τα Στενά του Βοσπόρου.
Φυσικά αυτό που δεν έχει μέχρι σήμερα απαντηθεί και από την ελληνική κυβέρνηση είναι εαν τελικά θα ισχύσουν τα ίδια περιβαντολογικά κριτήρια στην περίπτωση που η Τουρκία προτείνει καλύτερους όρους συνεργασίας στους Ρώσους και κατασκευαστεί ένας νέος αγωγός που και αυτός θα έχει ως κατάληξη του το Αιγαίο.   

Πηγή : Defencenet

----------------------------------------------------------------------------------

Επειδή βαριέμαι και με "χαλάει" να ξαναρχίσω το βρίσιμο και τις αναλύσεις περί "χαμένων ευκαιριών , "ανερμάτιστης στρατηγικής", "απουσίας εξωτερικής πολιτικής"  και άλλες ιστορίες για κόμπρες από την Ινδία, σας αφήνω να βγάλετε τα  δικά σας συμπεράσματά .
Πάντως πως γίνεται στην όλη ιστορία, με Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, South Stream και  Nabucco να είμαστε συνέχεια ένα βήμα πίσω , αλήθεια δεν το καταλαβαίνω.

Read more...

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Ο αγωγός Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη στις καλένδες


Μάλλον οδεύει προς οριστική ακύρωση το όλο έργο παρόλο που η ρωσική πλευρά δια στόματος τους υπουργού ενέργειας λέει πως είναι μια παύση μέχρι να επανεξεταστεί το όλο θέμα. Η ρωσική πλευρά ρίχνει τις ευθύνες στην Βουλγαρία , σύμφωνα με ανακοίνωση του ρωσικού πρακτορείου ειδήσεων Ria Novosti.

Διαβάστε εδώ το άρθρο .

Σύμφωνα με άλλους η Ελληνική κυβέρνηση έχει και αυτή μεγάλες ευθύνες , αφενός λόγω των παλινωδιών με τις προεκλογικές δηλώσεις του Παπανδρέου και αφετέρου λόγω μη άσκησης κατάλληλης πίεσης στην Βουλγαρία .Επίσης ενισχύθηκε η Τουρκία αφού ο Σαμψούντα-Τσειχάν θα κατασκευαστεί κανονικά

Διαβάστε εδώ

Μας έφαγε η ανάπτυξη .

Αλλά συμφωνήσαμε να κάνουμε το Ελληνικό τμήμα του South Stream , την κατασκευή την οποία θα αναλάβει υποτίθεται η ΔΕΣΦΑ.

Λέτε να πέσουν και εκεί γέλια παρόμοια με αυτά του Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη ;

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP