ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ !!

Διάβασα σήμερα στην εφημερίδα για την σφαγή που έγινε σε μια πόλη του Πακιστάν ονόματι Γκόιρα , την οποία άκουγα για πρώτη φορά. (Κάνε κλικ εδώ για το πλήρες άρθρο)
Στην συγκεκριμένη πόλη ένα πλήθος εξαγριωμένων μουσουλμάνων πυρπόλησε μια κατοικία χριστιανών με αποτέλεσμα να βρουν τον θάνατο επτά μέλη της οικογένειας και από την πυρκαγιά που ξέσπασε να τραυματιστούν άλλα 20 άτομα. Ποια ήταν η αιτία που εξαγρίωσε το μουσουλμανικό όχλο; Μια υποτιθέμενη φήμη σύμφωνα με την οποία οι χριστιανοί σε μια ιδιωτική γαμήλια τελετή έκαψαν το Κοράνι !
Δεν πιστεύω να σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά ;
Στο Πακιστάν οι χριστιανοί αποτελούν το 5% του πληθυσμού και θεωρούνται πολίτες 2ης κατηγορίας και αποκλείονται δια νόμου από την ανάληψη αξιωμάτων και κυβερνητικών θέσεων.Βέβαια τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και στις περισσότερες από τις χώρες που επικρατούν οι πιστοί του Προφήτη. Τελευταία οι επιθέσεις εναντίων των χριστιανών πληθαίνουν και πάντα με την ίδια αφορμή , διαδόσεις για βεβήλωση του Κορανίου . Από εκεί και πέρα το ξέσπασμα επεισοδίων είναι απλά θέμα χρόνου.
Ειλικρινά απορώ πότε θα καταλάβουν όλοι οι πολιτικά ορθοί αριστερίζοντες βολεμένοι διανοούμενοι του κώλου , ότι το Ισλάμ με την σημερινή του μορφή αποτελεί απειλή για τον ελεύθερο κόσμο. Επίσης δεν κατάλαβα ποτέ γιατί εμείς στις χώρες μας θα πρέπει να υποκλινόμαστε και να διατηρούμε μια αμυντική και ένοχη στάση απέναντι στις μουσουλμανικές μειονότητες και να τους παραχωρούμε προνόμια που στην ουσία συρρικνώνουν τα αντίστοιχα δικά μας. Εννοείται ότι αντίστοιχα προνόμια ούτε κατά διάνοια δεν παραχωρούνται από αυτούς στις χώρες τους.
Με κάθε βήμα που κάνουμε πίσω αυτοί αποθρασύνονται και γίνονται ακόμα πιο επιθετικοί και διεκδικητικοί. Στο τέλος θα απαιτούν να φοράνε μαντήλα και οι μη μουσουλμάνοι! Σε καμιά περίπτωση δεν υποστηρίζω πως θα πρέπει εμείς οι χώρες του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ κόσμου να πέσουμε στην παγίδα και να αρχίσουμε τα "πογκρόμ" κατά των μουσουλμάνων γιατί έτσι χάνουμε τις αξίες που μας προσδιορίζουν ως προηγμένες κοινωνίες και γινόμαστε όμοιοι με αυτό αναθεματίζουμε. Αυτό που πρέπει είναι γίνει κατανοητό είναι ότι εδώ που έρχονται οι κάθε λογής μετανάστες ( και δεν εννοώ μόνο την Ελλάδα απαραίτητα) είτε λατρεύουν τον Αλλάχ είτε τον Άχουρα Μάζντα , δεν είναι όπως τα ήξεραν αλλά όπως τα βρήκαν. Εδώ ή θα συμπορευτούν με τους νόμους μας και θα κάνουν ότι κάνουμε και εμείς , όπως το κάνουμε και θα μιλάν την γλώσσα μας , αλλιώς ας επιστρέψουν με το καλό από εκεί που ήρθαν.
Δυστυχώς έχουμε μεταβληθεί σε κοινωνίες που οι λίγοι και διαφορετικοί, είτε λόγω θρησκείας είτε φυλής είτε σεξουαλικής ιδιαιτερότητας επιβάλλουν την θέληση τους στους πολλούς με το πρόσχημα της μειονοτικής προστασίας , ποντάροντας στην ενοχική συνείδηση των δυτικών κοινωνιών .Τώρα αν αυτό δεν λέγεται φασισμός τότε δε ξέρω πως λέγεται.
Μην φανταστείτε ότι είμαι κανένας υπέρμαχος της χριστιανικής Θρησκείας ή κανένας από τους απολογητές του αμερικανικού ονείρου κατά Ρίγκαν, Μπους και Τσέινι.Είμαι απλά ένας ο οποίος ενοχλείται αφάνταστα από την αναχρονιστική βαρβαρότητα που κρύβει το Ισλάμ και απορώ με τους προστάτες του εδώ στον "Δυτικό" κόσμο . Ειλικρινά η διανοούμενη κυρία των Αθηνών ή του Λονδίνου με το τσιγάρο στο ένα χέρι , το απεριτίφ στο άλλο και το σινιέ φόρεμα ,που κάνει κήρυγμα υπέρ των καημένων καταπιεσμένων μουσουλμάνων που δεν τους χτίζουμε οι κακοί Ευρωπαίοι τζαμί σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο ,ξέρει άραγε ποια θα ήταν η θέση της αν είχε γεννηθεί.. στο Ισλαμαμπάντ για παράδειγμα ;
Ε ρε βούρδουλας και μπούρκα που θα έπεφτε.
Ειλικρινά ώρες ώρες απορώ με την αφέλεια κάποιων η οποία αν δεν ήταν άκρως επικίνδυνη θα ήταν πράγματι για γέλια.