Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Εδώ παπάς εκεί.... Βαξεβάνης

Σε κουβέντα που είχα προ καιρού με έναν γνωστό μου, μεγαλύτερο και αρκετά διαβασμένο και "χωμένο", τον ρώτησα γιατί στην ευχή η τρόικα-με την ντόπια ανοχή και παρότρυνση- ενώ βλέπει την κατάσταση μας, συνεχίζει το ξεζούμισμα και την πρέσα ;
Μου απαντάει ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι λόγω της τεράστιας φοροδιαφυγής που υφίσταται αποδεδειγμένα στην χώρα μας, υπάρχει πολύ χρήμα από μαύρο έως γκρίζο, καμουφλαρισμένο, είτε σε λογαριασμούς είτε σε ακίνητα (σπίτια, διαμερίσματα, οικόπεδα κλπ). Επομένως προσπαθούν με κάθε τρόπο να βρούνε πως θα βάλουν χέρι σε όλους αυτούς τους κατέχοντες.
Το πρόβλημα είναι ότι πέρα από τους συνήθεις υπόπτους, τους μισθωτούς δηλαδή δημοσίου και ιδιωτικού, που τους καθαρίζεις τα μάτια με δυο τρία απλά νομοσχεδιάκια και τους κόβεις όσα θέλεις από την άμεση μισθοδοσία, το άλλο σκέλος δηλαδή το να βρεις ποιοι και τι έχουν που, και να τους βάλεις χέρι είναι πολύ δύσκολο.
Αφενός γιατί προϋποθέτει αποτελεσματικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς που δεν διαθέτουμε, αφετέρου γιατί πολλές φορές απαιτείται και η συνεργασία δημοσίων και ιδιωτικών φορέων του εξωτερικού.
Η λίστα Λαγκάρντ, που υποπτεύομαι είναι μόνο μια από πολλές παρόμοιες, αποδεικνύει περίτρανα αυτό που ο γνωστός μου έλεγε στην αρχή, ότι δηλαδή ο Έλληνας έχει χρήμα και χρήμα που δεν φαίνεται χωρίς αυτό επαναλαμβάνω να σημαίνει απαραίτητα ότι το έχει και παράνομα, το ηθικό μέρος ας το αφήσουμε για την ώρα.
Άρα από μια σκοπιά καλά κάνουν και μας πατάνε και άλλο το καρύδι.
Από μια άλλη σκοπιά αυτοί που έχουν το χρήμα, συνήθως είναι και αρκετά έξυπνοι να φυλαχτούν από τέτοιες κακοτοπιές και κρατικές επιδρομές στα πουγκιά τους. Έχουν εταιρίες οφσορ και ονσορ, λογιστές μάγκες, personal banking κλπ κλπ.Ζήτω ο καπιταλισμός και οι νόμοι του κράτους δικαίου. Από πότε είναι έγκλημα στο κάτω κάτω να έχεις λεφτά;  Live your myth in Greece.
Αυτοί που δεν έχουν, κάθονται και τρώνε την π%υτσ@ και γκρινιάζουν για την άδικη τρόικα και καταριούνται το πατρικό σπίτι που κληρονόμησαν από τον παππού στο χωριό και αναγκάζονται να κόψουν το ρεύμα και όταν πάνε Σαββατοκύριακο είναι με τις μπαλαντέζες από τον μπάρμπα δίπλα. Live your myth in Greece too.
Το πρόβλημα με την Λίστα Λαγκάρντ δεν είναι ότι ανακαλύψαμε ότι ο τάδε ή ο δείνα φραγκάτος εφοπλιστής, γιατρός, επιχειρηματίας ή εκδότης είχε λεφτά στο εξωτερικό. WTF, σιγά μην δεν είχε ;;;; Το θέμα είναι πως ανακαλύψαμε ότι η Κίτσα η κομμώτρια, ο Μπάμπης ο υδραυλικός και ο Αντώνης ο βαρκάρης ο σερέτης είχαν λογαριασμούς με φράγκα στο εξωτερικό. Αυτό είναι που μας σόκαρε λίγο. Σαν να ζει δίπλα σου ένας serial killer αλλά child 44. Βγαίνεις μετά σαν ροφός στα κανάλια και λες :
"Ήταν πολύ καλό παιδί και ήσυχος. Κάθε φορά μας καλημέριζε στο ασανσέρ και μας βοηθούσε να κατεβάζουμε τα σκουπίδια. Είμαστε σοκαρισμένοι" και άλλα παρόμοια.
Αυτό λοιπόν αποκάλυψε η λίστα και μην γελιέστε θα υπάρχουν και άλλες μικρές και μεγάλες.
Οπότε μάλλον δίκιο είχε ο γνωστός , ο Έλληνας έχει χρήμα και δεν είναι στα σεντούκια ή στα στρώματα.
Τώρα οι περισσότεροι ασχολούνται με το αν ήταν παραβίαση προσωπικών δεδομένων η κίνηση του Βαξεβάνη κλπ. Αυτό είναι το ταχυδακτυλουργικό παπατζίδικο τρικ για να χάσεις τον "παπά" από τα μάτια σου. Το θέμα, ο παπάς δηλαδή, είναι η λίστα και γιατι βολόδερνε από γραφείο σε γραφείο και το αν έχει γίνει έλεγχος και τι αποκάλυψε, όχι αν είχε ή δεν είχε δικαίωμα ο Βαξεβάνης να την δημοσιεύσει. Αυτό αν θέλετε είναι υποερώτημα σε άλλο επίπεδο.
Οπότε μάλλον το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και μετά από όλα αυτά,  στο τέλος το κ@υλί θα το φάνε πάλι οι ίδιοι και μάλλον δεν θα είναι αυτοί με τους λογαριασμούς, είτε τους νόμιμους είτε τους παράνομους είτε τους ηθικούς είτε τους εκμαυλισμένους, αφού στο τέλος θα θυμόμαστε μόνο τον Βαξεβάνη και όχι τον Παπακωνσταντίνου, τον Μπένι, τον Διώτη, τον Καπελέρη ή τα ονόματα στη λίστα μαζί με τα ποσά.


Στο κάτω κάτω, κάπως έτσι αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι την φιλελεύθερη οικονομία:
Σαν την δική τους ελευθερία αλλά με την οικονομία των άλλων..

---------------------------------------------------------------------------

Ας συνεισφέρω λίγο και εγώ στο περιρρέον περιβάλλον των θεωριών συνωμοσίας.  Ο Βαξεβάνης είναι και καλά πληρωμένο παπαγαλάκι προκειμένου να μας αποσπάσει από την λίστα καθαυτή !!! 

Καλό ε ;;;;;;;;


Read more...

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Το Μεξικανικό πλυντήριο της Ελληνικής Δημοκρατίας του Vanuatu.


Πολλά τα προβλήματά μας, μακρύ και σκοτεινό το τούνελ στο οποίο μπήκαμε και η έξοδος δεν φαίνεται κοντά.
Πολλοί και διάφοροι οι μαθητευόμενοι μάγοι, εντεταλμένοι της τρόικας και μη.
Η λύση είναι μία τελικά στην οποία καταλήγουν όλοι και δεν θέλουν να μας την πουν, γιαυτό και προσπαθούν να μας την φέρουν απ'έξω-απ'έξω.
Λιγότερο κράτος, φορολογική ασυλία-ασυδοσία σε μεγαλοεπιχειρηματίες και φοροφυγάδες, το μπαστούνι του baseball του Bαbe Ruth χωρίς καπότα στον κώλο των υπόλοιπων φορολογούμενων, χαϊδολόγημα των λαθρέμπορων καυσίμων, εξίσωση του πετρελαίου κίνησης με του θέρμανσης για το popolo καιτο ξεπούλημα των ασημικών, των χάλκινων και των τσίγκινων της κρατικής περιουσίας.
Μπάτε-σκύλοι αλέστε και αλεστικά μην δίνετε αρκεί να βελτιωθούν οι δείκτες, να έρθουν επενδύσεις και να κινηθεί η αγορά.
Ξεφτιλίστε τα εργασιακά δικαιώματα, μειώστε στο ελάχιστο τις αμοιβές, μηδενίστε τον κρατικό έλεγχο, δώστε τα πάντα σε αυτούς που σας βούλιαξαν και ΙΣΩΣ σας κάνουμε την χάρη να έρθουμε να επενδύσουμε κάτι. Όταν θα μπορούμε να εγκαταστήσουμε και Maquiladoras επί Ελληνικού εδάφους , τότε κάτι θα γίνει . Μέχρι τότε ξεχάστε το.
Μετά που ακούστηκε πόθεν έσχες και τέτοιες μαλακίες. Ο ίδιος ο σύμβουλος της Eurobank με το σιγοντάρισμα του τύπου , λέει ότι :

"χρειάζεται να απελευθερωθεί από τα πολλά βάρη η αγορά κατοικιών από ξένους και Έλληνες με χρήματα που θα έρχονται απο το εξωτερικό. Χωρίς "πόθεν έσχες" και διατυπώσεις, μόνο με φόρο μεταβίβασης, μπορεί να έλθει ζεστό χρήμα και έτσι να αναγεννηθεί η παραπάιουσα κρίσιμη οικοδομική δραστηριότητα."

Δηλαδή , ας προέρχονται απ'όπου νάναι τα λεφτά , ακόμα και από το καρτέλ του Μεντεγίν, ή από παράνομη έξοδο στο εξωτερικό και φοροδιαφυγή. Αρκεί να μας κάνει την χάρη να τα φέρει, αφού του πάρουμε και πίπα για το ευχαριστώ, για να συνεχίσει να ταΐζεται η εκτρωματική ατμομηχανή της Ελληνικής οικοδομικής δραστηριότητας της αντιπαροχής και της αυθαίρετης δόμησης ή της νόμιμης με τα 5000 παραθυράκια, που κατέστρεψε το αστικό και φυσικό περιβάλλον της χώρας με της ευλογίες των κυβερνήσεων από τον Εθνάρχη του Παρισιού και μετά.

Ξέρετε πόσα πολλά παπαγαλάκια σιγοντάρουν τέτοιες απόψεις ; Απίστευτα πολλά . Δεν χρειάζεται παρά να δεις τα δελτία ειδήσεων ή να διαβάσεις κάποιες από τις εφημεριδες των εκδοτών εργολάβων . Βομβαρδιζόμαστε συνέχεια με μηνυματα λες και είμαστε στο "Ζουν ανάμεσά μας" του Κάρπεντερ. Παντού ακούς "εσείς φταίτε ", είστε αντιπαραγωγικοί" , "είστε τεμπέληδες", "είστε κρατικοδίατοι"και άλλα πολύ ωραία.
Αυτό που λένε στην ουσία είναι το εξής :
Είστε πολύ ακριβοί , άσχετα αν οι μισθοί σας είναι οι χαμηλότεροι στην ΕΕ και άσχετα αν δουλεύετε περισσότερες ώρες απ'όλους, επειδή απλά εμείς θέλουμε να παντελονιάζουμε περισσότερα. Μετά, η μέση ηλικία συνταξιοδότησής σας είναι στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο (61.4 έτη). Απαράδεκτο , τι δουλειά έχετε εσείς με την Ευρώπη; Πρέπει να δουλεύετε ως τα 75 που είναι ο προσδόκιμος μέσος όρος ζωής. Μετά θα τα τινάζετε και θα εκτινάσσονται ταυτόχρονα και τα κέρδη μας.
Γενικά έχουμε πάθει στην κυριολεξία vertigo. Μας έχουν κάνει να χάσουμε το πάνω και το κάτω , το σωστό και το λάθος. Η πυξίδα μας δουλεύει σαν του Τζακ Σπάρροου στους Πειρατές της Καραϊβικής. Τα άθλια παπαγαλάκια των διεθνών κερδοσκόπων και των ντόπιων κολαούζων μας έχουν αποπροσανατολίσει σε τέτοιο βαθμό που να θεωρούμε απολύτως λογικό το να δώσουμε εμείς το σκοινί που θα μας κρεμάσουν.
Πάνε να μας μετατρέψουν σε ένα τουριστικό, φορολογικό και οικονομικό παράδεισο της Ευρώπης , φυσικά για για τους ξένους και για τους φραγκάτους.
Για εμάς την πλέμπα θα μοιάζει περισσότερο με την κόλαση. Το κακό είναι ότι μάλλον θα μοιάζει με αυτήν του Δάντη και όχι με αυτήν του Αρκά.


Read more...

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Επιστολή ενός πλουσίου


Έλαβα την επιστολή σας με την οποία καλείτε τους 2.500 πιο πλούσιους Έλληνες να ανταποκριθούν στην πρωτοβουλία σας για την ενίσχυση του Ταμείου Στήριξης της Ελλάδας. Ομολογώ ότι την αγνόησα μέχρι προ ημερών, οπότε έμαθα ότι υπήρξε κάποιος εφοπλιστής που ανταποκρίθηκε στην έκκλησή σας με 500.000 ευρώ στο Ταμείο. Απορώ μαζί του.

Άκουσα επίσης ότι εκφράζετε παράπονα για τη φτωχή ανταπόκριση των πλουσίων αυτής της χώρας σ’ αυτή την έκκληση πατριωτισμού. Θα εξηγήσω παρακάτω γιατί αυτό μας αδικεί αλλά και σας αδικεί. Διολισθαίνετε σ’ έναν λαϊκισμό που δεν συνάδει με τον άθλο της μεταρρύθμισης της χώρας εκ θεμελίων. Συνελόντι ειπείν, θέλω να σας ξεκαθαρίσω εξαρχής την άποψή μου: δεν χρωστάμε στην πατρίδα, η πατρίδα μας χρωστάει. Κι αν δεν μας δώσει ό,τι νομίζουμε εμείς ότι μας χρωστάει, θα τα πάρουμε μόνοι μας. Σας ακούγεται κυνικό και άκαρδο; Θα δείτε παρακάτω πως θα συμφωνήσετε μαζί μου.

Όπως ανέφερα παραπάνω, δεν θα απαντούσα στην επιστολή αν δεν μάθαινα ότι βρέθηκε άλλος ένας από την τάξη μου που ανταποκρίθηκε. Λέω να του κάνω παρέα, αλλά αρνούμενος να βάλω στο Ταμείο έστω και δραχμή (ναι, δραχμή, δεν το λέω τυχαία, γιατί δεν ξέρεις…). Κατ’ αρχάς, με ενοχλεί το «σαβουάρ βιβρ» της πρωτοβουλίας. Πού ξέρετε εσείς ποιοι είναι οι πλουσιότεροι Έλληνες; Από την εφορία; Από τα εκκαθαριστικά, τα πόθεν έσχες και τα περιουσιολόγιά μας; Θα μπορούσα να σας εναγάγω για παραβίαση του προσωπικού, του φορολογικού και του τραπεζικού απορρήτου – αν και για το τελευταίο είμαι βέβαιος ότι είναι απαραβίαστο, εκεί που είναι, πολύ μακριά από την όποια εξουσία σας... Αλλά, αφενός εμείς, ο ανθός αυτής της χώρας, είμαστε ανώτεροι άνθρωποι, αφετέρου κατά κανόνα λύνουμε τα προβλήματά μας διακριτικά, σε ιδιωτικούς χώρους, με τρόπους που οι πολιτικοί γνωρίζουν καλά. Και, εν πάση περιπτώσει, το ποιος είναι πραγματικά πλούσιος μην περιμένετε να το μάθετε από τις λίστες του «Forbes». Αυτά είναι προς λαϊκή κατανάλωση. Έχουν περάσει δύο αιώνες και πάνω από τότε που ο Άνταμ Σμιθ, ο λεγόμενος πατέρας του καπιταλισμού, διαπίστωνε ότι η κυριότερη απόλαυση που αντλούν οι πλούσιοι από τον πλούτο τους είναι η επίδειξή του. Μπορεί να ίσχυε τότε. Κακή τακτική. Βλακώδης. Η κυριότερη προσπάθεια κάθε πλούσιου που σέβεται τον πλούτο του έγκειται στην απόκρυψή του. Ξέρετε τι μου κοστίζει σε δικηγόρους και γραφειοκρατία η δυνατότητα να έχω τα χρήματά μου κάπου στον Ατλαντικό, τους τίτλους ιδιοκτησίας της ταπεινής μου έπαυλης κάπου στον Ειρηνικό, τη σημαία της σεμνής θαλαμηγού μου κάπου στην Αφρική και τα χαρτιά των λοιπών εντός Ελλάδος ακινήτων μου στην Κύπρο, στο Λονδίνο ή στις Σεϊχέλες; Τα μαλλιοκέφαλά μου! Και δεν δικαιούμαι καν φοροαπαλλαγή γι’ αυτό το κόστος. Κρίμα κι άδικο. Γιατί, βλέπετε, η ιδιοκτησία δεν είναι πια ένα προνόμιο. Έχει γίνει ντεμοντέ. Και είναι φορολογικά ύποπτη. Μιλάμε περί διωγμού. Γι’ αυτό, όσο κι αν ξετινάξετε το Ε1 ή το Ε9 των περισσότερων πλούσιων Ελλήνων, δύσκολα θα μάθετε τι πραγματικά κατέχουν.

Σας φαίνεται αντικοινωνική αυτή η συμπεριφορά; Αν το καλοσκεφτείτε δεν διαφέρει ιδιαίτερα από αυτήν της κυβέρνησής σας. Αν πράγματι πιστεύατε ότι ο πλούτος μας θα έλυνε το πρόβλημα της χώρας θα στρεφόσαστε δια μιας σε όλους τους κατόχους μεγάλων εισοδημάτων, παχυλών τραπεζικών λογαριασμών και πολυτελών ακινήτων, θα βάζατε ένα χαράτσι και θα τελειώναμε. Αλλά δεν το κάνατε. Προτιμήσατε να κόψετε τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων -καλά τους κάνατε, είναι ένα ακριβό σμάρι από κηφήνες-, να κόψετε κρατικές δαπάνες και μάλιστα αυτές τις αντιπαραγωγικές -πρόνοιας, υγείας, συντάξεων- που στο κάτω κάτω κάνουν τους αποδέκτες τους νωθρούς, τεμπέληδες και ανόητους. Εν ολίγοις, στραφήκατε στη φτώχεια κι όχι στον πλούτο (αν εξαιρέσουμε τις παρασπονδίες σας με κάτι έκτακτες εισφορές – καλά αυτά για το ξεκάρφωμα). Βλέπετε; Στην ουσία έχουμε συναντίληψη σ’ αυτό. Ο πλούτος πρέπει να προστατεύεται γιατί πολύ απλά ο πλούτος παράγει πλούτο. Έχετε καμιά αντίρρηση σ’ αυτό; Όχι, αν κρίνω από τον τρόπο που πολιτεύεται κι αυτή κι οι προηγούμενες κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες.

Εμείς είμαστε ο παραγωγικός ανθός αυτής της χώρας. Ξέρετε πόσες θέσεις εργασίας συντηρεί η διαβίωση της οικογένειάς μου; Μόνο στο σκάφος με το οποίο σαρώσαμε φέτος όλο το Αιγαίο συντηρήσαμε τρεις μισθωτούς – συμπεριλαμβανομένου του Κινέζου σεφ που μου ήρθε φτηνός, 300 τον μήνα, αλλά μαγείρευε απαίσια, πεταμένα λεφτά. Έπειτα, μόνο η διαχείριση των εισοδημάτων μου από διάφορες πηγές -μερίσματα, ομόλογα, τόκοι, μέταλλα κ.λπ.- απασχολεί τουλάχιστον τέσσερις ανθρώπους – και μιλάω μόνο γι’ αυτούς που βλέπω. Η κατανάλωσή μου, που την κοιτάνε καχύποπτα οι φορολογικοί ελεγκτές (μέχρι να κάνω την κίνηση που θα τους καταστήσει χαρούμενους και χαμογελαστούς), συντηρεί επίσης κάμποσους μισθωτούς. Επομένως, το εισόδημά μου φορολογείται επαρκέστατα στον βαθμό που γίνεται εργασία και μισθοί άλλων που έτσι κι αλλιώς φορολογούνται. Τώρα, αν νομίζετε ότι δεν φτάνουν οι φόροι στους μισθούς, τι να σας πω, αυξήστε τους, δεν μου πέφτει λόγος.... Και να μην υπολογίσω πόσες θέσεις εργασίας έχουν περάσει από τα χέρια μου, από τα κεφάλαιά μου όταν τα επένδυα ο ίδιος. Τώρα το ’κοψα, με κούρασε, έγινα κανονικός ραντιέρης – αλλά και πάλι είμαι πολύ παραγωγικότερος από το κράτος σας.

Και ξέρετε γιατί με κούρασαν οι επενδύσεις, αξιότιμε Πρόεδρε; Διότι στην Ελλάδα υπάρχει επιχειρηματικός μεσαίωνας: Μάλιστα! Δεν ακούσατε πώς το είπε ο πρόεδρος του ΣΕΒ; Η επιχειρηματικότητα τελεί υπό διωγμόν. Σας φαίνεται υπερβολή; Γιατί να μην μπορώ να ιδρύσω επιχείρηση σε μία ώρα και να την κλείσω σε άλλη μία; Γιατί πρέπει να συντηρούμε όλους αυτούς τους κηφήνες του Δημοσίου που εκδίδουν άδειες πολεοδομικές, υγειονομικές, περιβαλλοντικές, αρχαιολογικές, φορολογικές; Δεν σας αρκεί ο λόγος μου ότι θα είμαι νομοταγής; Γιατί να περιμένω τους αρχαιολόγους να μου αδειάσουν τη γωνιά σκάβοντας με το πάσο τους στο οικόπεδό μου για πανάρχαια σκουπίδια; Δηλαδή, τι νομίζετε, αν βρω εγώ αξιόλογα αρχαία θα τ’ αφήσω αναξιοποίητα; Δεν είμαι και αμόρφωτος, δα… Άλλωστε, οι άνθρωποι της τάξης μου συχνότατα έχουμε τα δικά μας ιδιωτικά μουσεία. Διαθέτουμε γούστο και υψηλή αισθητική, είμαστε χορηγοί της τέχνης, ακόμη και της πιο πρωτοποριακής και αιρετικής, ακόμη κι αυτής που μας βρίζει… Αρκεί φυσικά η χορηγία να φοροαπαλλάσσεται. Άμα λάχει γινόμαστε κι ευεργέτες, δωρητές και τα τοιαύτα. Αλλά, ως εδώ. Ευεργεσίες, τέλος.

Επειδή αντιλαμβάνομαι
ότι είστε έτοιμος να μου μιλήσετε για το ύψος των περιστάσεων, να με κτυπήσετε στο μαλακό υπογάστριο του πατριωτισμού μου, σας απαντώ ευθαρσώς ότι ως πλούσιοι αυτής της χώρας έχουμε εξαντλήσει κάθε απόθεμα πατριωτισμού. Δεν χρωστάμε στην πατρίδα, στο κράτος, στην κοινωνία. Αυτά, αντιθέτως, μας χρωστάνε. Κι αν δεν μας τα δώσουν, θα τα πάρουμε μόνοι μας. Πώς; Απλούστατα. Να μείνει μεταξύ μας, αλλά ως κάτοχος τραπεζικών μετοχών, κρατικών και τραπεζικών ομολόγων επί της ουσίας είμαι πιστωτής αυτής της χώρας. Χάρη στον πατριωτισμό μου δανειζόταν τόσα χρόνια κι εξακολουθεί να δανείζεται σήμερα, έστω και μέσω μνημονίου. Κι ευτυχώς, να ’ναι καλά η τρόικα, είμαι κάπως ασφαλής πως δεν θα χάσω τα λεφτά μου. Ξέρετε το τι θα συμβεί αν αποφασίσω να φύγω διά παντός από το ελληνικό χρέος; Φαντάζεστε τι θα γίνει αν οι πλούσιοι αυτής της χώρας αποφασίσουν να μεταναστεύσουν διαμιάς σε άλλες, φιλικές προς τους επενδυτές χώρες, χωρίς ανόητους ελέγχους, προστατευτικές νομοθεσίες, επαχθείς φορολογίες στα κέρδη και τις περιουσίες, ΠΑΜίτες, ΓΣΕΕέδες, ΑΔΕΔΥτες, εργατοπατέρες, συνδικαλιστικά καρτέλ, κλειστά επαγγέλματα, ακόρεστες συντεχνίες, επικίνδυνους διαδηλωτές, ενοχλητικούς δημόσιους λειτουργούς, αχάριστους πολιτικούς, αναιδείς υπαλλήλους, άπληστους και τεμπέληδες μισθωτούς… Ουφ! Νισάφι πια! Πρέπει να ξεμπερδεύουμε για πάντα μ’ αυτούς τους ανόητους μύθους: ας το πάρετε απόφαση, δεν είναι η εργασία που δημιουργεί τον πλούτο, ο πλούτος κάνει την εργασία. Ακόμη κι εσείς, οι πολιτικοί, σε μας δεν οφείλετε την ύπαρξή σας; Να μην μπω σε λεπτομέρειες περί αυτού, ζούμε και στον αιώνα της διαφάνειας…

Ως εκ τούτου, για μερικά χρόνια, ξεχάστε μας. Όταν, με το καλό, περάσει η μπόρα της χρεοκοπίας, του μνημονίου, της τρόικας, της ύφεσης, των λουκέτων, των φόρων, των απολύσεων, αν οι υπεραξίες που θα έχουμε εξασφαλίσει απ’ αυτό το καθαρτήριο μας το επιτρέπουν, αν αυτή η απείθαρχη κοινωνία έχει επιτέλους διαπαιδαγωγηθεί στις αρχές του καπιταλισμού της νέας εποχής κι έχει μάθει να σέβεται τον πλούτο, το κέρδος, την παραγωγικότητα του κεφαλαίου, ενδεχομένως δείξουμε και πάλι τη γενναιοδωρία μας, όπως σ’ όλες τις άλλες δύσκολες στιγμές της πατρίδας: στη Μικρασιατική Καταστροφή, στη γερμανική κατοχή, την εποχή του σχεδίου Μάρσαλ, στη χούντα, στα μικρά και μεγάλα θαύματα της μεταπολίτευσης που μας έφεραν ως εδώ.

Με απεριόριστη εκτίμηση
Κροίσος Νεοπλουτίδης (ο επονομαζόμενος και «Πτωχός»)
Για την αντιγραφή
ΚΙΜΠΙ


Από τον Kibi

Read more...

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ.... CAYENNE ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ.... !!!


Μάλλον για "ουγκαντέζους" μας περνάν οι κύριοι κυβερνώντες και οι συν αυτώ. Γιατί να μην το κάνουν θα μου πείτε αφού τους παίρνει και τους παρα παίρνει. Πριν λίγο καιρό η κυβέρνηση για να τονώσει την αγορά και μεσούσης της οικονομικής κρίσης ανακοίνωσε την μειώση των τελών ταξινόμησης των ΙΧΕ αυτοκινήτων.Μάλιστα όσο μεγαλύτερο σε κυβισμό έπαιρνες τόσα περισσότερα γλίτωνες !!Χαράς ευαγγέλια για τον μέσο μισθοσυντήρητο και καρμοίρη νεοέλληνα ο οποίος ζει ξεχρεώνοντας πιστωτικές κάρτες και δάνεια. Επιτέλους θα μπορούσε και αυτός να έχει μια θέση στον ήλιο αγοράζοντας φθηνά(;; )μια τζιπούρα 5000 κυβικών ή ένα GTI με τριπλό τούρμπο !!! Πάρα πολύ ωραία. Οι έμποροι ξεπούλησαν , τα "γραμμάτια" των οσφυοκαμπτών κυβερνώντων προς τους χορηγούς μεγαλεμπόρους ξεπληρώθηκαν εν μέρει , τονώθηκε η οικονομία της Γερμανίας ,της Αγγλίας ,της Γαλλίας, της Ιαπωνίας ,των ΗΠΑ . Δεν ξέρω αν το ξεχάσατε αλλά η Ελλάδα ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , οπότε καμμιά Ελληνική Οικονομία ή Βιομηχανία δεν τονώθηκε. Απλά θησαύρισαν οι αλλοδαπές αυτοκινητοβιομηχανίες , οι κεντρικοί έμποροι και οι τραπεζες με τα τόσα δάνεια που χορήγησαν στους "Κώτσους" που αγόρασαν.

Έτσι αρκετοί βρέθηκαν εν τω μέσω οικονομικής κρίσης με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού αλλά ακατάλληλων για τα κυβικά τους. Με επιπλέον δάνεια , υψηλά ασφάλιστρα και έξοδα συντήρησης και λειτουργίας και όλα αυτά γιατί έχαψαν άκριτα και αμάσητο το παραμύθι που τους σέρβιραν οι σφουγγοκωλάριοι υπηρέτες του κεφαλαίου, οι δημοσιοκάφροι των Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης.Σαν να μην έφταναν αυτά χτες ανακοινώθηκαν και τα νέα μέτρα για την οικονομική κρίση που δεν είναι τίποτα άλλο από επιπλέον φόροι μεσαιωνικού τύπου. Ένα από αυτά είναι φυσικά και η φορολόγηση των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού (εδώ γελάστε όσο και όπως θέλετε) .

Ερώτημα δικό μου προς τον μέσο Έλληνα πολίτη κάτοχο "κοκκινισμένων" πιστωτικών καρτών , με μηνιαία δόση στεγαστικού δανείου και δόσεις αποπληρωμών διακοποδανείου και εορτοδανείου και προσφάτως ιδιοκτήτη ΙΧ μεγάλου κυβισμού :


ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ;;;;;;;;;;

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP