Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΣΟΚ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΣΟΚ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Περί διλημμάτων


Παντού στον επαναληπτικό γύρο των εκλογών, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων,  έχουμε τεθεί προ του εκβιαστικού διλήμματος ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

Ο ΓΑΠ και οι λοιποί λακέδες του από τη μια ποντάρουν στα αντιδεξιά αντανακλαστικά πολλών Ελλήνων και από την άλλη μας καλούν να ψηφίσουμε "αυτοδιοικητικά".
Τώρα πως εννοεί ο καθένας το "αυτοδιοικητικά" είναι μια άλλη κουβέντα.

Ο Σαμαράς να εφαρμόζει ακριβώς αυτήν την μεθοδολογία αντιπολίτευσης που έφερε τον ΓΑΠ στην εξουσία μετά τον ρίψασπι πρωθυπουργό του διαγγέλματος του Μπαϊρακτάρη.
Στην ουσία αυτό που λέει και αυτός είναι μια παραλλαγή του "λεφτά υπάρχουν. Πιθανόν στη ΝΔ να ποντάρουν στον κρυμμένο θησαυρό του Αλή Πασά που ψάχνουν στα Τρίκαλα.

Ο Καρατζαφέρης για ακόμα μια φορά να δικαιώνει την προσωνυμία "κωλοτούμπας".

Το ΚΚΕ να επιμένει ότι και στον 2ο γύρο εξακολουθεί να στηρίζει την λαϊκή συσπείρωση! Αυτό και αν είναι υπερβατική στάση.

Οι Συνασπισμένοι εντός και εκτός μαντριού να είναι στην γνώριμη στάση τους μετά την μεταπολίτευση, αυτή του  "αναντικατάστατου" συνδιαλλαγόμενου, που στήνει σε όλους κώλο για μια θέση . Για ακόμα φορά δικαιώνουν τον τίτλο των βολεμένων του συστήματος. Στην ουσία  συνήθως πουλάνε τις αριστερές ψήφους στο ΠΑΣΟΚ ή στη ΝΔ (σπανιότερα) για την καρέκλα.
Εγώ πάντως έχω μερικές απορίες που τρυπάνε το μυαλό μου τώρα στην αντάρα αυτής της γαλαζοπράσινης διελκυστίνδας.

Που πήγε αλήθεια  όλη αυτήν η πολιτική παρακαταθήκη που κληρονόμησε και εκμεταλλεύτηκε ο Αντρέας το 1981 ;
Μάλλον έγινε κουρελόχαρτο στα χέρια των πολιτευτάδων και συντρίμμια στα γρανάζια της διαπλοκής, όλων αυτών που πούλησαν το αίμα των παππούδων τους για μια θεσούλα , ένα Cayenne και ένα εξοχικό.

Πως καταφέρανε έτσι οι επίγονοί του Ανδρέα να εξισώσουν στα μάτια των Ελλήνων το ΠΑΣΟΚ με την δεξιά;

Πως γίνεται ο γιος του να είχε τον Μάνο και τον Ανδριανόπουλο συνοδοιπόρους του και τώρα τον Καμίνη για πουλέν του ;

Είναι δυνατόν η Θεσσαλονίκη να έχει να επιλέξει ανάμεσα στον Μπουτάρη και τον Γκιουλέκα  και τόσα χρόνια να είναι δεμένη στο άρμα του Άνθιμου  και του Ζορρό ; 

Είναι δυνατόν η Αλέκα να εξακολουθεί να δηλώνει ότι ότι ο Στάλιν ήταν ένας διορατικός ηγέτης και ακόμα να την ακούνε κάποιοι ;

Πως να και τι να ψηφίσουμε κάποιοι αυτή την Κυριακή;

Ειλικρινά δεν μπορώ άλλες αναλύσεις για το λευκό, το άκυρο και την αποχή. Δυστυχώς αισθάνομαι εγκλωβισμένος και είναι σαν να μου λένε αν θέλω να φάω τα σκατά ζεστά η κρύα.
Δεν μπορώ αλήθεια να δεχτώ ότι όλη η διαδικασία των εκλογών τελικά φτάνει πάντα στον ίδιο παρανομαστή.

Σας καταλαβαίνω όλους εσάς που τα διλήμματα του 2ου γύρου σας σκίζουν το μυαλό και την καρδιά γιατί και εγώ είμαι έτσι και για πρώτη φορά πιστεύω πως ότι και να κάνω λάθος θα είναι.
Αυτό είναι που με τρελαίνει στ' αλήθεια...

----------------------------------------------------


Αφορμή για αυτήν ανάρτηση ήταν μια άλλη ανάρτηση από το ιστολόγιο της Κατερίνας.

Read more...

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Deja vu .........

Το παρακάτω άρθρο γράφτηκε την  10η Σεπτεμβρίου 2009 από τον Δημήτρη Δήμου, Αντιστράτηγο ε.α., έναν αξιωματικό αξίας αλλά και  με ευρύτατη μόρφωση και παιδεία, πράγμα σπάνιο, τις απόψεις του οποίου εκτιμώ ιδιαίτερα.
Τις απόψεις του αξίζει κανείς να τις ακούει όποτε του δίνεται η ευκαιρία.
Διαβάζοντας τη αισθανόμαστε σαν να ζούμε σε ένα κακό όνειρο από το οποίο όμως δεν έχουμε ελπίδα να ξυπνήσουμε. 
Είναι γραμμένες με μια φοβερή οξυδέρκεια η άποψη του στρατηγού για το όλο θέμα περί της επερχόμενης ανάληψης της εξουσίας από το ΠΑΣΟΚ. 
Ας δούμε αυτά γραμμένα σχεδόν ένα χρόνο πριν και ας συλλογιστούμε.
Πάντως για ένα πράγμα είμαι βέβαιος .
Ο στρατηγός σε καμιά περίπτωση παρά τα όσα έλεγε δεν περίμενε τέτοια κατάντια σαν τη σημερινή.

Δημοσιεύτηκε στο Αντίβαρο

--------------------------------------------------------------------------------
"Αποκαΐ δια"

Δεν ξέρω γιατί μου δημιουργήθηκε, εντελώς αυτόματα, ένας πολύ θλιβερός συνειρμός μεταξύ της φοβερής καταστροφής από τη φωτιά που ρήμαξε την Αττική και της  κατάστασης που προέκυψε στη χώρα μετά την αναγκαστική παραίτηση της κυβέρνησης. Η εικόνα της φοβερής τραγωδίας με τα καμένα δάση, τα αποτεφρωμένα σπίτια, τις απελπισμένες και ολοφυρόμενες νοικοκυρές, και της αποδιοργανωμένης Δημόσιας διοίκησης, είναι η απόλυτη αναπαράσταση της τραγικής εικόνας που βρίσκεται η χώρα. Η Ελλάδα φαλίρισε οριστικά  και η Έλληνες δυστυχώς  ανυποψίαστοι για το μεγάλο κακό  που έρχεται, συνεχίζουν να ασχολούνται για το ποιος είναι πιο καλός από τους δυο, που ξεπούλησαν τη πατρίδα τους.




Με φόντο τα αποκαίδια προχωρούν οι Έλληνες σε νέες εθνικές εκλογές μέσα σε δυο χρόνια. Για να κάνουν τι; Κυριολεκτικά μια τρύπα στο νερό. Δεν υπάρχουν επιλογές, κλείσανε ερμητικά, οι θυρίδες διαφυγής και διάσωσης της χώρας, απέξω περιμένουνε οι δανειστές και οι τοκογλύφοι, για να βγάλουν στο πλειστηριασμό, όλη τη πραμάτεια του Ελληνικού λαού. Πιστέψτε με, σκληροί, αδίστακτοι και ανίεροι τοκογλύφοι, ξεσχίζουν τις σάρκες μας. Δανείζουν τη Γερμανία με τρείς φορές μικρότερο επιτόκιο από την Ελλάδα και σ’ αυτό το  τρελό και εγκληματικό παιχνίδι της βέβαιης χρεοκοπίας, βάζουν τη χώρα οι πολιτικοί μας χωρίς ίχνος ντροπής, χωρίς κάποιο ενδοιασμό για το ξεπούλημα της πατρίδος, αδίστακτα, εγκληματικά και εσκεμμένα, αρκεί να  βρίσκουν  χρήμα για νάχουν τα τρωκτικά τους να μασάνε. Είναι ανεξήγητο το πάθος αυτοκαταστροφής μας, ως το τέλος . Να μη διασωθεί τίποτα.




Τι περιμένει ο Ελληνικός λαός να βγει από αυτές τις εκλογές, εκτός από την συνέχιση του στημένου παιχνιδιού του δικομματισμού, της διαφθοράς και της σπατάλης; Αυτοί που παρέλαβαν τη χώρα μετά τη μεταπολίτευση χωρίς κανένα χρέος, χωρίς έλλειμμα, οι πράκτορες της παγκοσμιοποίησης, που τη καταχρέωσαν κλέβοντας, ξαφνικά θα συνέλθουν και θα νοικοκυρέψουν το τόπο και θα ξεπληρώσουν τα κολοσσιαία χρέη που συσσώρευσαν στη πλάτη του ελληνικού λαού; Υπάρχουν Έλληνες που πιστεύουν σε τέτοια  θαύματα; Καημένε Ελληνικέ λαέ, πάντα ευκολόπιστος και πάντα προδομένος. Ας μου βρει ένας ,  ένα τομέα που να πηγαίνει καλά σ’ αυτό το κράτος. Η παιδεία (το πρώτιστο), η Υγεία,  η Οικονομία, η Δημόσια Διοίκηση, η Δικαιοσύνη, η Ασφάλεια, η Άμυνα, η Κοινωνική αλληλεγγύη, το ήθος; Βρέστε μου ένα τομέα για να στηρίξουμε έστω και ένα ψήγμα ελπίδας εθνικής επιβίωσης. Υπάρχει ελπίδα; Ντρέπομαι σαν βλέπω συμπατριώτες μου με τα πράσινα, μπλέ, κόκκινα και κίτρινα πλαστικά σημαιάκια να τα ανεμίζουν σαν κουρδισμένα κουκλάκια. Ντρέπομαι όταν βλέπω Έλληνες ανεξαρτήτως μόρφωσης και οικονομικής καταστάσεως, να χαϊδεύουν τους πολιτικάντηδες στη πλάτη, περιμένοντας κάποιο κοκαλάκι να πέσει από το πλούσιο τραπέζι των αρχόντων. Αισχύνομαι γι’ αυτούς που τρέχουν να προϋπαντήσουν τους αρχηγούς, που τους φιλούν τα χέρια, που σπρώχνονται για να φωτογραφηθούν μαζί τους, που κουνάν επιδοκιμαστικά το κεφάλι τους στη κάθε αρλούμπα του αρχηγού, δούλοι εκ γενετής, ελλείψει παιδείας. Είναι αδιανόητο να τιμώνται αυτοί που  οδήγησαν τη χώρα στη καταστροφή.




Τους χρειάζεται μόνο ξεμπρόστιασμα και περιφρόνηση. Αυτοί που ξεπουλήσανε το λαό μας  και μας κάνανε διακονιαραίους. Μίλαγα με ένα λαμπρό νεαρό αρχαιολόγο προχθές, με καλές σπουδές και φυσικά χωρίς σταθερή εργασία. Προσπαθούσα να τον πείσω ότι εμείς στην ηλικία του δεν είχαμε πρόβλημα επαγγελματικής αποκατάστασης. Δεν είχαμε ανασφάλεια και του φαινότανε απίστευτο. Του έλεγα ότι εμάς δεν μας τσόνταραν οι γονείς μας για να επιβιώσουμε, αλλά τουναντίον εμείς τους βοηθούσαμε και του φαινότανε ολωσδιόλου ακατανόητο και απρόσιτο.  Του έλεγα ότι δε μας περνούσε η ιδέα φόβου έναντι της Τουρκίας και ξαφνιάστηκε. Νόμιζε ότι πάντα αυτή η πατρίδα ήταν δουλική, χωρίς περήφανους άντρες  και ότι ο λαός μας πάντοτε  επανικοβάλετο επί τω ακούσματι ,Τούρκος. Τον ρώτησα αν υπηρέτησε και μου είπε το τάγμα του στο πεζικό. Έκανες εκπαίδευση; του είπα με ενδιαφέρον. Ναι βεβαίως μου είπε. Καθαριότητες αγγαρείες, προσκλητήρια. Μα αυτό δεν είναι εκπαίδευση, αντέτεινα. Έμεινε έκπληκτος. Βολή έστω σαν πολυβολητής έκανες; Όχι μου απήντησε φυσικότατα, έπρεπε; Κοίταξε κύριε Μεϊμαράκη τα κατορθώματά σου με τις εννιάμηνες θητείες. Δες αν έχεις φιλότιμο τη κατάντια της άμυνας. Ευτυχώς που κατάφερες να μας αφήσεις καινούργιες ηγεσίες, μεγάλος ο μισθός σου. Ο πρωθυπουργός μας   πως αισθάνεται τώρα που έπεσε η αυλαία; Είναι ευχαριστημένος που έφερε το Γιώργο έξι μονάδες μπροστά; Του ασκήσαμε σκληρή κριτική από την αρχή γιατί ήμασταν σίγουροι για το αποτέλεσμα, εξαιτίας των προσώπων που επέλεξε για να κυβερνήσει τη χώρα. Όλοι αυτοί ένα είχαν στο μυαλό  τους, μόνο πως να κάνουν «μπάζα», όπως και οι προηγούμενοι του ΠΑΣΟΚ. Άμιλλα για ακόμη περισσότερη διαφθορά.




Τι κέρδισε ο ίδιος ο πρωθυπουργός και η πατρίδα, αν τα ποντίκια παίρνανε μισθούς 500.000 Ευρώ από μια κατεστραμμένη οικονομία; Τι κέρδισε που έκανε πλούσιους υπουργούς και διάφορα κολλητήρια δίπλα τους; Ο ξάδερφος και οι άλλοι σκανδαλοποιοί τον ποτίσανε το πικρό ποτήρι της αχαριστίας. Κύριε πρωθυπουργέ αυτά που είπες στη ΔΕΘ προχθές γιατί δεν τα είπες στην αρχή, το 2004 για να είσαι ευθύς και ειλικρινής με το λαό; Ακόμα θα κυβερνούσες  Ενδιαφέρον ψυχολογικό σύνδρομο. Το ΠΑΣΟΚ επανέρχεται ενδεδυμένο τη πανοπλία της κάθαρσης. Απίστευτο! Όμως στην Ελληνική αμνησία όλα μπορούν να συμβούν. Θα πατάξουμε  τη διαφθορά και τις πελατειακές σχέσεις, κραυγάζει ο Γιώργος.




Υπάρχει έστω και ένας εχέφρων πολίτης σ΄αυτή τη χώρα που δε θυμάται απλώς ποιος έφερε τις μίζες, τα δωράκια, τις καταχρήσεις την αλόγιστη σπατάλη; Ποιος έβαλε τη χώρα στη χωρεία των πλέον διεφθαρμένων χωρών του κόσμου; Ποιος λανσάρισε τους νονούς, τους νταβατζήδες, το κτηματολόγιο, το χρηματιστήριο; Ποιός έκανε εμπόριο με τα οπλικά συστήματα,  ποιος κουβαλούσε τα περιβόητα τούβλα. Ποιος τριπλασίασε το  Δημόσιο χρέος; Ποιο τσάκωσαν με τα λεφτά της Siemens. Ποιος κοινωνικοποίησε τη διαφθορά.  Ποιος Έλληνας δε θάθελε να ξανανιώσει στιγμές εθνικής περηφάνιας των  εκσυγχρονιστών, τύπου Ιμίων, Οτσαλάν, Μαδρίτης, Ελσίνκι, Σχεδίου Αννάν; Ερωτώ ποιος δε θάθελε να ξαναδεί υπουργό τη κυρία που θέλει να αντικαταστήσει την Ελληνική γλώσσα με την Αγγλική; Αυτή που προσκυνούσε τους Τούρκους για να μην μας φάνε κανένα νησί; Είμαστε  έτοιμοι να χειροκροτήσουμε την επάνοδο των Ρεπούσηδων για τα νέα οθωμανικά μας βιβλία. Να καμαρώσουμε και πάλι τη Γκιούλ Καραχασάν στο πλευρό του επίδοξου πρωθυπουργού μας. Με τέτοια εχέγγυα, πώς να μην κάνεις τον Αρχάγγελο της κάθαρσης; Πολλά καλά μας περιμένουν. Πράσινος παράδεισος και πάλι. Αφού καλοπεράσαμε με τον μπλέ.  Με ευκαιρίες για όλους του νέους. Και στο τέλος-τέλος αν δε μας βγεί ο Γιωργάκης δε θα στεναχωρηθούμε, θα έχουμε το Κωστάκη σε αναμονή. Εκτός κι αν προτιμάτε τον άτακτο Μιχαλάκη, που θα επιστρέψει από τη Γερμανία όπου πήγε και πάλι με το γιο του να δεί την Μπάγερν Μονάχου. Αδυναμίες είναι αυτές. Εμείς μείναμε μόνοι με τα αποκαίδια της πολιτικής που ρήμαξε τη πατρίδα μας.  Νιώθω ελεύθερος, σκέπτομαι ελεύθερα και Ελληνικά, γιατί δεν είμαι δούλος κανενός κόμματος. Οι δούλοι ποτέ δεν έχουν πρόβλημα, το πολύ-πολύ αντί του κομματικού αφέντη να έχουν στο σβέρκο το Τούρκο.


Δ Δήμου     Πέμπτη  10/09/2009



Read more...

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΡΑΓΕ ?


Είχα σκοπό να γράψω κάτι για να μοιραστώ μαζί σας τις ανησυχίες μου σχετικά με την εξωτερική μας πολιτική τώρα που θα έρθει στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ. Όχι φυσικά πως κοιμόμουν ήσυχος επί ΝΔ.
Νομίζω όμως ότι δεν χρειάζεται να γράψω τίποτε άλλο πέρα από το άρθρο που δημοσίευσε ο Ακρίτας στο ιστολόγιό του.
Ελπίζω να βγει ψεύτης ο αρθρογράφος.

Σας παραπέμπω επίσης σε μια παλιότερη συνέντευξη του Γ.Α.Π. το 1999 όπου λέει κάποια πολύ ενδιαφέρονται και περίεργα πράγματα.

Σχόλια και συμπεράσματα δικά σας.

Read more...

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ , Η ΑΛΛΙΩΣ : "ΚΟΥΤΣΟΙ - ΣΤΡΑΒΟΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ"


Άκουσα σήμερα το μεσημέρι στο ράδιο στην ΝΕΤ ότι μετά από συνάντηση του προέδρου του ΛΑΟΣ με τον πρόεδρο των οικολόγων Ελλάδος κ. Παπανικόλα , επήλθε συμφωνία μεταξύ τους. Έτσι οι Οικολόγοι του κ. Παπανικόλα θα συμμετέχουν στα ψηφοδέλτια του ΛΑΟΣ με την βεβαιότητα ότι θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη του πνεύματος της Οικολογίας μέσα στην Βουλή των Ελλήνων. Σας παραπέμπω στο σχετικό άρθρο.
Ο κ. Καρατζαφέρης δε, τόνισε (από την ανταπόκριση της ΝΕΤ) ότι το "Ο" στο όνομα του κόμματος θα μπορούσε να σημαίνει και Οικολογία.
Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε ότι ο κ. Εμμανουήλ Νόνας, ειδικός ιατροδικαστής, επίτιμος προϊστάμενος Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Αθηνών Υπουργείου Δικαιοσύνης και τέως καθηγητής Αστυνομικής Ακαδημίας Ελλάδος, θα είναι υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΛΑΟΣ.
Μακάρι να μπορούσα να βρω έναν συσχετισμό και μια λογική ανάμεσα σε αυτά τα άκρα του φάσματος.
Τι σχέση έχουν π.χ ο κ. Κοραντής με τον κ. Ψινάκη( πέρασε ξώφαλτσα) , ή ο κ. Καργάκος με τον κ. Παπανικόλα
Το καταλαβαίνω ότι η Οικολογία είναι της μόδας και ότι απασχολεί τον κόσμο και κυρίως νέους ανθρώπους , πολλοί από τους οποίους μπορεί να μην έχουν ιδέα για το Φαρμακονήσι και τις"γκρίζες" ζώνες , είναι όμως ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι απέναντι στην γκρίζα φώκια monachus - monachus.
Είναι δυνατόν όμως να πιστεύει κανείς ότι ο κ. Παπανικόλας είναι αυτός που θα εμπνεύσει τα οικολογικά ιδεώδη και θα τραβήξει κόσμο στο ΛΑΟΣ ;Αυτός νομίζω δεν ήταν σε εκείνα τα αλήστου μνήμης βίντεο του ΤΗΛΕΦΩΣ που έδειχνε τον ιδανικό τρόπο "αερισμού" και μέσα στους συνεργάτες του δεν ήταν η δασκάλα φωνητικής του Ταμπάκη και αστέρας στα σούργελα της Πάνια ;

Βέβαια τα άλλα κόμματα δεν πάνε πίσω και σε αυτές αλλά και σε προηγούμενες αναμετρήσεις. Αυτοί είναι οι πρώτοι διδάξαντες αυτού του θεάτρου σκιών. Ας μας πει κάποιος, ποια ήταν η συνεισφορά π.χ. της κ. Γκερέκου , της κ. Κούρκουλα , της κ. Καιλή ,του κ. Βασιλείου , του κ. Παιτέρη στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία .Με ποιον τρόπο μας αντιπροσώπευσαν και πως βοήθησαν τους εκλογείς τους;
Πως θα μας βοηθήσει ακριβώς σε αυτές τις δύσκολες εποχές η κ. Πέμη Ζούνη , κ. Βαγενά και η κ. Φόνσου; Αρκεί η ηράκλεια δύναμη του Πύρρου Δήμα να σηκώσει τα μεγάλα εθνικά βάρη ;
Θέλετε να σας θυμίσω το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων όπου το lifestyle δίνει και παίρνει ;Τι πολιτικό έργο παράγεται εκεί δεν μας είπε κανείς.
Ακόμα και άτομα τα οποία υποτίθεται είχαν κάποιο υπόβαθρο πολιτικό και αξιοποιήθηκαν , η κατάληξή τους ήταν τραγική. Να σας θυμίσω τον κ. Κουκοδήμο με την αφέλεια του που τον έφαγε το μαύρο σκοτάδι. Καλύτερα να μην μιλήσω για το αθλητικό δίδυμο από την Θεσσαλονίκη Ιωαννίδη-Ορφανό , οι οποίοι ασχολήθηκαν και με θέματα που τα ήξεραν υποτίθεται.Αυτήν η λίστα θα μπορούσε να συνεχίζεται επί μακρόν.

Πόσο ακόμα θα τρώμε στην μάπα εκτός από τα λαμόγια και άτομα όπου τα μόνα προσόντα τους είναι οι αθλητικές και υποκριτικές επιδόσεις ή μια όμορφη φατσούλα ;
Βλέπεις όμως ότι η πολιτική είναι ο μόνος τομέας που δεν υπάρχει καθόλου αξιοκρατία. Θα κάνω μια ερώτηση στους υποψηφίους ηθοποιούς-πολιτευτές. Πως θα χαρακτήριζαν έναν βουλευτή ο οποίος επειδή είχε έναν σκηνοθέτη γνωστό τον έβαζε να πάιξει στην Επίδαυρο σε αρχαία τραγωδία; Ασφαλώς θα θεωρούσαν γελοία και μόνο την σκέψη . Πως είναι δυνατό θα έλεγαν (και με το δίκιο τους) να φαντάζεται ότι κάποιος χωρίς υποκριτικές σπουδές και ταλέντο είναι δυνατόν να αντεπεξέλθει. Παρόλα αυτά αυτοί θεωρούν ότι οι ίδιοι είναι δυνατόν να μετατραπούν σε πολιτικούς στο άψε -σβήσε.Παρόμοια ισχύουν και για αθλητές - προπονητές και λοιπούς αλεξιπτωτιστές της πολιτικής.

Τα κόμματα στην απέλπιδα προσπάθεια τους να μαζέψουν ψήφους επιστρατεύουν οποιονδήποτε έχει μια σχετική αναγνωρισιμότητα ,στο "χαζοκούτι" κυρίως.Χρησιμοποιούν αυτούς τους ανθρώπους για να εκμαιεύσουν την ψήφο από κάποια άτομα χωρίς πολιτικό κριτήριο, που ψηφίζουν όχι με βάση το κόμμα, την ιδεολογία , το πρόγραμμα και τις αρχές , αλλά με βάση την γκλαμουριά , την ποδοσφαιρική ομάδα , το αγαπημένο τους σήριαλ και πάει λέγοντας.Φυσικά μετά τις εκλογές τα "διάσημα πρόσωπα" παίζουν απλά το ρόλο "γλάστρας" και διακοσμητικού ,το οποίο το ξεσκονίζουν μόνο Κυριακές και αργίες.
Τουλάχιστον στις ΗΠΑ είναι πολύ πιο ειλικρινείς. Οι σταρ του Hollywood και τους αθλητισμού που υποστηρίζουν προεδρικούς υποψήφιους , γερουσιαστές κλπ. εμφανίζονται μόνο σε κάποια shows και απλά δηλώνουν την υποστήριξή τους ή λειτουργούν σαν κράχτες για συγκέντρωση χρημάτων. Ούτε λόγος για περαιτέρω αξιοποίησή τους σε πολιτικές κυβερνητικές θέσεις , γιατί εκεί ξέρουν που σταματάει το καραγκιοζιλίκι και που ξεκινάει η σοβαρή δουλειά . Βέβαια και εκεί που και που τους βγαίνει και κανένας Reagan ή κανένας Άρνολντ ( hasta la vista baby) και τότε γίνεται της μουρλής.

Οπότε παλικάρια ας οπλιστούμε με χιούμορ και υπομονή. Το ξέρετε αυτό που λένε ;

ΓΕΛΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP