Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΡΚΕΛ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΡΚΕΛ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Οι αιώνιοι μαζόχες !!!

Λιτότητα και για την Γερμανία

"Στον δρόμο της λιτότητας βαδίζει από χθες και η Γερμανία: η καγκελάριος Μέρκελ ανακοίνωσε σχέδια για τη μείωση των δημόσιων δαπανών κατά περίπου 80 δισ. ευρώ έως το 2014, γεγονός που θα πλήξει αναπόφευκτα το κράτος κοινωνικής πρόνοιας. "



Ολόκληρο το άρθρο εδώ από το Έθνος.

Στο μεταξύ η Γερμανία έχει από τα μεγαλύτερα εμπορικά πλεονάσματα, το οποίο ακόμα και μεσούσης της κρίσης διευρύνεται.

Όλα αυτά τα χρόνια έχουν δώσει ψίχουλα στους γερμανούς εργαζομένους από τα μεγάλα κέρδη της περιόδου της ευδαιμονίας στην Γερμανία (και σε όλη την Ευρώπη) .

Το μόνο που κάνει τα πράγματα υποφερτά για αυτούς στην μαυρίλα του Βορρά, είναι ένας αποτελεσματικός κρατικός μηχανισμός και ένα προνοιακό κράτος .Το δεύτερο μάλλον τους τελειώνει σιγά σιγά .

Από ότι φαίνεται , θα ανταμειφθούν και αυτοί.......... μετά θάνατον .

Αν οι Γερμανοί ηγέτες φέρονται έτσι στους πολίτες τους , τότε γιατί να λυπηθούν άλλους ;

Οι ίδιοι οι Γερμανοί τι κάνουν άραγε ;
Λέτε να είναι τέτοιοι μαλάκες;

Εδώ επέτρεψαν στον Κάιζερ και τον Αδόλφο να τους γυρίσουν στην λίθινη εποχή ,παρολίγο , τι να καταλάβουν τώρα από την Άνγκελα ;

Πονάει αλλά .....τους αρέσει ....

Read more...

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

From Africa with Love !!

Γενικά ξέρετε ότι δεν συνηθίζω τις βωμολοχίες και τις ακραίες εκφράσεις , όμως κάποιες ιδιαίτερες καταστάσεις με αναγκάζουν να πάρω θέση.

Λοιπόν κύριοι Νεοναζιστές του Δ' Ράιχ του ΕΥΡΩ- μάρκου , μια που λέτε ότι είμαστε μπανανία και χώρα της καφρίλας , λέω να μην σας διαψεύσουμε .

Από ΕΜΑΣ, την Ελληνική Βόρεια Αφρική σε σας και την Fuhrer σας με αγάπη:


Read more...

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...


Έχουν γραφτεί πάρα πολλά για την οικονομική κρίση και το πρόβλημα της Ελλάδας. Καιρός είναι να αντιμετωπίσουμε την αλήθεια κατάματα και να πάψουμε να καταπίνουμε αμάσητα τα όσα μας σερβίρουν οι τα Διεθνή Κερδοσκοπικά Λαμόγια και τα ντόπια "παπαγαλάκια" τους .
Η ουσία είναι πως η ΟΝΕ και το Ευρώ είναι ένα σύστημα φτιαγμένο στα μέτρα των ισχυρών κρατών και λειτουργεί καταδυναστευτικά για τις αδύνατες χώρες . Συγκεκριμένα το ευρώ δεν είναι τίποτα άλλο από μια σύγχρονη εκδοχή του γερμανικού μάρκου και στην ουσία αποτελεί το νέο Blitzkrieg του Δ' Ράιχ. Ότι δεν κατάφεραν το 1940 οι PanzerDivizionen του Αδόλφου , προσπαθεί να κάνει σήμερα η Deutsche Bank της Άνγκελα .

Διαβάστε τα παρακάτω άρθρα της Καθημερινής :

Το γερμανικό Πρόβλημα

Η ώρα της Αλήθειας για την Ε.Ε.


Κατά τα άλλα οι δικοί μας μας πένθιμο ύφος προσπαθούν να μας κάνουν να αποδεχτούμε την Εθνική μας εξόντωση στο όνομα του συμφώνου σταθερότητας.

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP