Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΜΠΑΜΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΜΠΑΜΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Ο Έλληνας Πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου μπορεί να πάει να γ.......... !!

Ποιος τα λέει άραγε αυτά ;
Κανένας κακός αντικυβερνητικός διαδηλωτής από αυτούς που ήθελαν να μπουν στην Βουλή και να δείξουν την λατρεία τους στους 300 ;
Κανένας φανατικός δεξιός ;
Κανένας απολογητής του υπαρκτού σοσιαλισμού ;

Μπα . Τα λέει ένα αναλυτής Αμερικάνικης οικονομικής ιστοσελίδας .

Δείτε εδώ παρακαλώ .

Το ερώτημα είναι αν μας ενδιαφέρει που βρίζει τον πρωθυπουργό μας (και εμάς συνεκδοχικά όσο και αν δεν μας αρέσει) , ένας τυχάρπαστος μπαγλαμάς μια αμερικανικής ιστοσελίδας που ξεσπάθωσε επειδή ο GAP θέλει να κάνει σταυροφορία κατά της διεθνούς κερδοσκοπίας . Σαν να κάνεις μήνυση τον καιρό επειδή βρέχει και έπαθες ζημιές.
Επίσης το θέμα είναι γιατί άραγε τον τελευταίο καιρό όλο και πληθαίνουν οι φωνές που μας βρίζουν και καταφέρονται εναντίον μας και με πολύ άσχημο τρόπο , άσχετα αν λένε και σωστά πράγματα ;
Το blog
eglimatikotita αναφέρει πολύ σωστά στην δημοσίευσή του ότι και άλλες χώρες χρεωκόπησαν και μπήκαν στο ΔΝΤ , αλλά είχαν τουλάχιστον την συμπάθεια των άλλων για το κακό που τους βρήκε. Στην περίπτωσή μας όμως , περισσεύει η εμπάθεια και το μίσος και εμένα αυτό με στενοχωρεί και με προβληματίζει.
Αφενός ίσως εξηγείται λόγω του γεγονότος ότι οι άλλες χώρες έχουν και αυτές τα προβλήματά τους και δεν τους περισσεύει συμπόνοια για ξένα προβλήματα . Δεν ξέρω αλήθεια τι να πω.
Στο eglimatikotita δίνεται μια ερμηνεία αυτού του μίσους μέσω ενός βίντεο του γνωστού Mr Freeman .
Ορίστε το βίντεο , που είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον :




Άλλα βίντεο του Mr Freeman εδώ

Read more...

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΟΜΠΕΛ !


Μπορεί κάποιος να μου πει ακριβώς για ποια επιτεύγματα στην παγκόσμια ειρήνη πήρε το βραβείο Νόμπελ Ειρήνης ο Μπάρακ Ομπάμα ;
Παραθέτω μια ανάλυση του BBC από τον Paul Reynolds , ο οποίος λέει χαρακτηριστικά ότι , βραβεύτηκαν μάλλον οι προθέσεις παρά τα επιτεύγματα.
Πάλι θα ρωτήσω .Ποιες προθέσεις άραγε ; Πότε ξέραμε τι κρύβεται στην πραγματικότητα πίσω από την ρητορεία των ΗΠΑ ; Μια ζωή - μετά τον ΒΠΠ- οι ΗΠΑ τα έκαναν παντού μαντάρα , πάντα με τις καλύτερες των προθέσεων και με μεγάλα και παχιά λόγια περί δικαιοσύνης , ειρήνης κλπ.
Εκτός και αν η επιτροπή των Νόμπελ θέλησε με αυτό το "προκαταβολικό" βραβείο να σπρώξει τον πρόεδρο των ΗΠΑ σε μελλοντική τροχιά καλής συμπεριφοράς ως προς την παγκόσμια ειρήνη , την μείωση των πυρηνικών και την κλιματική αλλαγή.Κάπου εδώ γελάμε πολύ.
Ελπίζω ειλικρινά να μην είναι τόσο αφελείς που να πιστεύουν ότι το στρατιωτικοβιομηχανικό πλέγμα των ΗΠΑ , που ανώτατος εκπρόσωπος είναι ο πρόεδρος για να μην γελιόμαστε , θα συγκινηθεί και θα χειραγωγηθεί από βραβεία , φρου - φρου και αρώματα και θα αρχίσουν ξαφνικά να αλλάζουν στάση.
Να σας θυμίσω ότι ο Ομπάμα συνεχίζει τα ίδια μεχρι στιγμής με τον Μπους σε Ιράκ , Ιράν και συνεχώς οι ΗΠΑ προσπαθούν να μπουν σφήνα στον Καύκασο και στο ενεργειακό παιχνίδι και να αποσταθεροποιήσουν ΕΕ και Ρωσία , με αγωγούς , Ουκρανίες , Γεωργίες κλπ. Μήπως θέλετε να σας θυμίσω ξανά τα άθλια παιχνίδια τους με τον Αλβανικό και το Σκοπιανό εθνικισμό που συνεχίζουν να υποδαυλίζουν στα Βαλκάνια ;

Άντε και του χρόνου το βραβείο στον Ισραηλινό πρωθυπουργό με το καλό .

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP