Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΙΤΛΕΡ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΙΤΛΕΡ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Οργανώνοντας την Ευρώπη

......Η Ευρώπη  θα γινόταν οικονομικά αυτάρκης υπό τη γερμανική ηγεσία.  Οι ίδιοι οι Γερμανοί θα έπρεπε να διαπαιδαγωγηθούν στην "αυτοκρατορική ευρωπαϊκή ιδέα" και να ετοιμαστούν για ελάσσονες στρατιωτικές επιχειρήσεις στα ανατολικά. Όσο για τα έθνη πάνω στα οποία κυριαρχούμε η γλώσσα μας προς αυτά θα γίνει  πολύ πιο ελεύθερη και ψυχρή.
Δε θα τίθεται ζήτημα βέβαια κάποιο κρατίδιο να παρεμποδίζει την ευρωπαϊκή ειρήνη με ειδικά αιτήματα ή ειδικές απαιτήσεις. Σε τέτοια περίπτωση θα του υπενθυμίζεται πολύ κοφτά ποια είναι τα ειδικά του καθήκοντα μέσα στην Ευρώπη


Είναι αποσπάσματα από μια ραδιοφωνική εκπομπή του εξέχοντος ραδιοφωνικού παραγωγού Χανς Φρίτσε  που έγινε κατά παραγγελία του Αδόλφου Χίτλερ το 1941 όταν η κυριαρχία της Γερμανίας φαινόταν αδιαμφισβήτητη.  Υπήρξε μια από τις λίγες περιπτώσεις όπου οι πολιτικοί στόχοι των Γερμανών στον Β'ΠΠ εκτέθηκαν για λίγο δημόσια.


Αυτό το τραχύ όραμα αντανακλούσε τις ναζιστικές απόψεις εκείνης της εποχής ενάντια φιλελεύθερο διεθνές δίκαιο.
Η Γερμανία με την στρατιωτική ισχύ είχε κερδίσει το δικαίωμα να άρχει στην Ευρώπη, αλλά πάνω απ' όλα είχε κερδίσει το δικαίωμα να κυβερνά με νέους κανόνες.


(Mark Mazower ,Dark Continent : Europe's twentieth century)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Μήπως τα παραπάνω, αν εξαιρέσει κανείς τα περί στρατιωτικών επιχειρήσεων στα ανατολικά, σας θυμίζουν τίποτα; 


Σήμερα η Γερμανία με την οικονομική της ισχύ -που θεμελιώθηκε στη βάση της αντικομμουνιστικής υστερίας της Δύσης και του Ψυχρού πολέμου- θεωρεί πως για ακόμα μια φορά ήρθε η ώρα της να κυβερνήσει στην Ευρώπη.
 Ο σημερινός της Lebensraum (ζωτικός χώρος) είναι οι ανυπεράσπιστες οικονομίες των κρατών μελών της ΕΕ που αλώθηκαν από το εμπορικό πλεόνασμα της Γερμανίας και την ελεύθερη, χωρίς προστατευτικούς δασμούς αγορά.
Το σημερινό της BlitzKrieg δεν το εκτελούν οι τεθωρακισμένες μεραρχίες Panzer του Gunderian αλλά οι τραπεζίτες της Deutche Bank και της ΕΚΤ.
"Αντίπαλοί" της για ακόμα μια φορά η ξεβρακωμένη Γαλλία και η ανίσχυρη Βρετανία, τα Γιουσουφάκια των Αμερικανών στην Ευρώπη με τις κυριαρχικές ψευδαισθήσεις τους.
Για ακόμα μια φορά οι Γάλλοι και οι Βρετανοί χαϊδεύουν και κανακεύουν τους Γερμανούς, μη αντιλαμβανόμενοι τι πάει να γίνει μπροστά στα μάτια τους. Νομίζουν ότι κάνουν συμμαχίες αλλά στην πραγματικότητα απλά ρίχνουν λάδι στη φωτιά της γερμανικής κυριαρχίας.
Οι ΗΠΑ είναι απομονωμένες, κοιτώντας τα δικά τους μεγάλα εσωτερικά προβλήματα και προσπαθώντας να κλείσουν τα πολυάριθμα μέτωπα που άνοιξαν.
Όσο για μας ....
Όπως το Γ' Ράιχ είχε τις κατοχικές κυβερνήσεις μαριονέτες στα κατεχόμενα και κυβερνούσαν μέσω του δημοσιοϋπαλληλικού μηχανισμού με την εποπτεία των τοποτηρητών, έτσι και σήμερα έχουμε τις άβουλες κυβερνήσεις οι οποίες χρησιμοποιούν τον κρατικό μηχανισμό (διοίκησης και καταστολής) για να επιβάλλουν την οικονομική κυριαρχία του Βερολίνου.
Κακά τα ψέματα, είμαστε μικρά ψάρια σε αυτό το παιχνίδι. Είμαστε τα βατράχια που ποδοπατούνται στην όχθη ενώ μαλώνουν τα βουβάλια.


Είμαστε αυτοί που θα δουλεύουμε πολύ και θα τρώμε λίγο για να ικανοποιήσουμε τις νόρμες παραγωγής και τους οικονομικούς στόχους τους, ώσπου η εργασία να μας απελευθερώσει.


Τελικά αυτήν την κλισέ φράση ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται, θα καταλήξω να την πιστέψω στο τέλος.

Read more...

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Οι αιώνιοι μαζόχες !!!

Λιτότητα και για την Γερμανία

"Στον δρόμο της λιτότητας βαδίζει από χθες και η Γερμανία: η καγκελάριος Μέρκελ ανακοίνωσε σχέδια για τη μείωση των δημόσιων δαπανών κατά περίπου 80 δισ. ευρώ έως το 2014, γεγονός που θα πλήξει αναπόφευκτα το κράτος κοινωνικής πρόνοιας. "



Ολόκληρο το άρθρο εδώ από το Έθνος.

Στο μεταξύ η Γερμανία έχει από τα μεγαλύτερα εμπορικά πλεονάσματα, το οποίο ακόμα και μεσούσης της κρίσης διευρύνεται.

Όλα αυτά τα χρόνια έχουν δώσει ψίχουλα στους γερμανούς εργαζομένους από τα μεγάλα κέρδη της περιόδου της ευδαιμονίας στην Γερμανία (και σε όλη την Ευρώπη) .

Το μόνο που κάνει τα πράγματα υποφερτά για αυτούς στην μαυρίλα του Βορρά, είναι ένας αποτελεσματικός κρατικός μηχανισμός και ένα προνοιακό κράτος .Το δεύτερο μάλλον τους τελειώνει σιγά σιγά .

Από ότι φαίνεται , θα ανταμειφθούν και αυτοί.......... μετά θάνατον .

Αν οι Γερμανοί ηγέτες φέρονται έτσι στους πολίτες τους , τότε γιατί να λυπηθούν άλλους ;

Οι ίδιοι οι Γερμανοί τι κάνουν άραγε ;
Λέτε να είναι τέτοιοι μαλάκες;

Εδώ επέτρεψαν στον Κάιζερ και τον Αδόλφο να τους γυρίσουν στην λίθινη εποχή ,παρολίγο , τι να καταλάβουν τώρα από την Άνγκελα ;

Πονάει αλλά .....τους αρέσει ....

Read more...

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

ΗΜΕΡΑ ΑΜΝΗΣΙΑΣ ;


Σαν σήμερα πριν από 70 χρόνια αντήχησαν τα πρώτα κανόνια που σήμαναν την έναρξη του πλέον αιματηρού πολέμου της Ιστορίας , του 2ου Παγκόσμιου Πολέμου. Ο πόλεμος ξεκίνησε όταν το γερμανικό θωρηκτό "τσέπης" Schleswig-Holstein ξεκίνησε τον βομβαρδισμό του Westerplatte στην ελεύθερη πόλη του Danzig. Ταυτόχρονα χερσαίες δυνάμεις της Wehrmacht εισέβαλαν στην Πολωνία από Δύση Βορρά και Νότο. Στις 17 Σεπτεμβρίου ο Σοβιετικός Στρατός εισέβαλε στην Πολωνία και εξ ανατολών στα πλαίσια του συμφώνου Μολότωφ -Ρίμπεντροπ .Παρά την ηρωική αντίσταση των Πολωνών το τέλος ήταν προδιαγεγραμμένο.
Το γεγονός ήταν ότι ο Στάλιν με τον Χίτλερ στα πλαίσια αμοιβαίου συμφώνου μη επίθεσης ,μοίρασαν τις ζώνες επιρροής στην Ανατολική Ευρώπη .Βέβαια αργότερα η ευδαιμονία της φιλίας και συμμαχίας των δύο δικτατόρων συνθλίφτηκε κάτω από τις ερπύστριες των Panzer του Αδόλφου στην Επιχείρηση Barbarossa.
Σήμερα 70 χρόνια μετά, ο Βλαντιμίρ Πούτιν , ένας πραγματικά μεγάλος (και σκληρός) ηγέτης που αποκατέστησε το χαμένο κύρος της Ρωσίας μετά τους θλιβερούς Γκορμπατσόφ και Γιέλτσιν, έρχεται και λέει ένα άλλο ποίημα. Κατάμουτρα στον Πολωνικό λαό αλλά και στην ίδια την Ιστορία λέει ότι :η συμφωνία ανάμεσα στο Βερολίνο και τη Μόσχα «μπορεί να καταδικασθεί αιτιολογημένα και χωρίς την παραμικρή επιφύλαξη».

Ωστόσο εκτιμά ότι η υπογραφή του εγγράφου αυτού έγινε αφού η Γαλλία και η Βρετανία «κατέστρεψαν κάθε ελπίδα για τη συγκρότηση κοινού μετώπου κατά του φασισμού» με την υπογραφή των συμφωνιών του Μονάχου, που εγκατέλειπαν στη Γερμανία τους Σουδήτες της Τσεχοσλοβακίας, ώστε να αποφευχθεί η πολεμική αναμέτρηση.

Στην προκειμένη περίπτωση έχει ένα δίκιο αφού ο κατευνασμός του Χίτλερ από Γαλλία-Αγγλία και η υποχωρητικότητα τους στην πραγματικότητα τον αποθράσυναν ( σας θυμίζει κάτι αυτό με εμάς και τους Τούρκους ;) . Αυτό όμως δεν ακυρώνει τις ευθύνες της τότε Σοβιετικής Ένωσης που προσπαθεί να αποσείσει ο κύριος Πούτιν , αποκρύπτοντας τις επεκτατικές της τάσεις κατά των λαών της Βαλτικής και της Ανατολικής Ευρώπης .Δεκάρα δεν έδινε ο Στάλιν για τον φασισμό του Χίτλερ όσο αυτός δεν τον ενοχλούσε. Ίσα-'ίσα , τον θαύμαζε κιόλας ως ηγέτη. Το πόσο δημοκρατική ήταν η Ρωσία του Στάλιν και πως φέρθηκε στους Λαούς της Σοβ. Ένωσης αλλά και της Ανατολικής Ευρώπης φάνηκε πολλά χρόνια αργότερα όταν έπεσε το πέπλο της παραπληροφόρησης που κάλυπτε το Σιδηρούν Παραπέτασμα. Ο κ. Πούτιν δεν έκανε καν κουβέντα για το Κατύν , προφανώς θα το ξέχασε και αυτό.

Σε καμιά περίπτωση δεν παραβλέπουμε τους αγώνες και τον φόρο αίματος του Σοβιετικού λαού στον αγώνα κατά του Χιτλερικού άξονα.Κακά τα ψέμματα αλλά για όσους έχουν διαβασει λίγη στρατιωτική ιστορία είναι αντιληπτό ότι ο πόλεμος κερδήθηκε στις θηριώδεις μάχες της Ανατολικής Ευρώπης που πολέμησαν οι Σοβιετικοί και εκεί χύθηκε και το περισσότερο αίμα.

Δεν είναι όμως και σωστό από την άλλη να υποβαθμίζουμε ένα γεγονός όσο και αν αυτό δεν μας αρέσει.Το θέμα είναι ότι το Σύμφωνο Μολότοφ-Ρίμπεντροπ και οι ομαδικοί τάφοι του Κατύν θα ρίχνουν πάντα την σκιά τους όσο δεν έχουν κάποιοι το θάρρος να αποδεχθούν την ιστορική αλήθεια και αν μη τι άλλο να ζητήσουν απλά μια συγγνώμη και να μην προσβάλλουν με την άρνησή τους την μνήμη των νεκρών.

Καλά δεν μιλάμε εννοείται για τους εγχώριους αριστερούς , Αυτοί και αν δεν βρίσκονται σε ιστορική αφασία. Δείτε ένα δείγμα εδώ. Ακόμα πιπιλάνε την καραμέλα σχετικά με την γκεμπελική προπαγάνδα κατά του αγαθού Μπάρμπα Ιωσήφ.Είναι απίστευτο.


(Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε σχετικά :

Robert Conquest , Στάλιν η συντριβή των Λαών

Niall Fergusson , Ο αιώνας του Μίσους

Στέφαν Κουρτουά κ.α Η Μαύρη Βίβλος του Κομμουνισμού)

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP