ΟΡΣΕ !!

Πήραμε τα εύσημα από την τρόικα για την πορεία της οικονομίας μας και ακούσαμε και τα καλά λόγια από τα διεθνή ΜΜΕ.
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ .
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ !!!!!
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΘΡΟΙ. ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ,ΕΚΑΝΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΕΙΧΑ ΕΛΠΙΔΕΣ. ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ. ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ, ΞΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΗΚΗ..

Πήραμε τα εύσημα από την τρόικα για την πορεία της οικονομίας μας και ακούσαμε και τα καλά λόγια από τα διεθνή ΜΜΕ.
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ .
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ !!!!!
Athens |
© Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008
Back to TOP