Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ....


Ως πότε παλικάρια, να ζούμεν στα στενά
μονάχοι σαν λιοντάρια, στες ράχες, στα βουνά;


Σπηλιές να κατοικούμεν, να βλέπομεν κλαδιά,
να φεύγομ΄ απ΄ τον κόσμον, για την πικρή σκλαβιά;


Να χάνομεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς,
τους φίλους, τα παιδιά μας κι όλους τους συγγενείς;

Κάλλιο ΄ναι μίας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνοι σκλαβιά και φυλακή!

Τι σ’ ωφελεί αν ζήσεις και είσαι στη σκλαβιά;
Στοχάσου πως σε ψένουν κάθ΄ ώραν στη φωτιά.



Τι άλλαξε σήμερα 200 χρόνια μετά από αυτούς τους στίχους του Ρήγα ;

Πάλι ραγιάδες είμαστε . Μόνο οι βεζύρηδες άλλαξαν . Είναι πιο απρόσωποι, αφάνταστα πιο επικίνδυνοι.Δεν είναι σαν τον Ιμπραήμ και τον Κιουταχή , που είχαν κεφάλι να κόψεις και άντερα να τους βγάλεις . Τι να βρεις να "κλαδέψεις" από ένα hedge fund άραγε ή από μια τράπεζα ;

Φτάσαμε πάλι σε ένα κομβικό σημείο σαν χώρα , σε μια ακόμα διχοτομική κλείδα.

Πρέπει να διαλέξουμε για ακόμα μια φορά πως θέλουμε να ζήσουμε .

Μιας ώρας ελεύθερη ζωή ή σαράντα χρόνια σκλαβιά στους βεζύρηδες της Wall street ;

Εγώ δεν αντέχω άλλο . Προτιμώ να κηρύξουμε τον πόλεμο σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο και ας μας ισοπεδώσουν , απλά να αισθανθώ περήφανος , ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και Έλληνας έστω και για ένα μήνα παρά αυτήν η κατάντια.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΑΣ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΜΟ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ , ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΨΗΛΑ.

θέλετε τον πλούτο μας ;Τα γαμημένα τα λεφτά μας ; Την χώρα μας ;

Καμιά αντίρρηση... Ελάτε να δοκιμάσετε την περίφημη Ελληνική "φιλοξενία" μας. Μόνο να ξέρετε ότι τελείωσε η χωριάτικη και το τζατζίκι . Ρωτήστε να σας πουν τι καλά πέρασαν οι Πέρσες στον Μαραθώνα, την Σαλαμίνα τις Θερμοπύλες και τις Πλαταιές. Οι Τούρκοι στην Πελοπόννησο και την Ρούμελη .Οι Ιταλοί στην Αλβανία , Οι Γερμανοί στην Κρήτη , και στα Άγραφα όταν τολμούσαν να ξεμυτίσουν . Ελάτε έχει για όλους ...... Για ξένους και ΝΤΟΠΙΟΥΣ.



ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ



Read more...

Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΜΠΑΙΓΜΟΥ.


Ενώ ως πολίτες βιώνουμε μια πρωτοφανή επίθεση στα δικαιώματά μας (εργασιακά , ασφαλιστικά κλπ) , δικαιώματα για τα οποία χύθηκε αίμα στο παρλθόν για να κερδηθούν , όλοι είναι σε μια "Νιρβάνα" και αποστασιοποίση λες και αυτά αφορούν τους κατοίκους άλλης χώρας . Με λίγα λόγια οι περισσότεροι κοιταν να την σκαπουλάρουν κατά το δυνατόν και εφαρμοζουν το ρητό "ζήσε και άσε τους άλλους να πεθάνουν" .
Η "σοσιαλιστική " κυβέρνηση που με πόνο καρδιάς αναγκάστηκε να αποσοσιαλιστικοποιηθεί (γελάστε παρακαλώ) , αρχίζει πλέον και μας δουλεύει κανονικά . Ενώ επιχορηγεί γενναία επιχειρήσεις για να τονώσει στην αγορά , ταυτόχρονα προτείνει στις άνεργες γυναίκες να γίνουν επιχειρηματίες (πράσινη επιχειρηματικότητα !!!!) για να λύσουν το πρόβλημα της ανεργίας . Φυσικά το γεγονός ότι η αγορά είναι στραγγισμένη επειδή ο κόσμος δεν έχει μια και καταστήματα και επιχειρήσεις "βαράνε κανόνι" σωρηδόν είναι κάτι μάλλον άσχετο.
Πότε θα καταλάβουμε ότι αν δεν φτιάξεις προιόντα και δεν τα εξάγεις δεν έχεις προκοπή . Δεν μπορούν όλοι να παρέχουν υπηρεσίες , το ρευστό τελείωσε και Ελβετία είναι μόνο μια.
Αν αυτό δεν είναι εμπαιγμός τότε τι είναι;
Γενικά είναι από τις λίγες φορές που συμφωνώ με τα όσα λέει το ΚΚΕ και ο Ριζοσπάστης .
Διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο και να μας ζήσει η πράσινη γυναικεία επιχειρηματικότητα.

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP