Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΙΚΟΔΟΜΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΙΚΟΔΟΜΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Η Ελλάδα εργοτάξιο και πλυντήριο μαζί

Είτε το ομολογούμε είτε όχι η χώρα έχει χρεοκοπήσει.
Έχουμε ένα πτώμα το οποίο αρνούμαστε να το ενταφιάσουμε. Επιπλέον έχουμε ένα έγκλημα, το οποίο δεν έχει εγκληματίες! Ούτε καν κατηγορουμένους! Οι εν δυνάμει κατηγορούμενοι μάλιστα έχουν μετατραπεί σε κατηγόρους!
Κι αντί να ενταφιάσουμε το πτώμα, αντί να κολάσουμε τους ένοχους –όχι για να τους εκδικηθούμε αλλά για ν’ αποδοθεί αυτό το έρμο το δίκαιο- εμείς ακούμε την πολιτική ηγεσία της χώρας –πολιτευόμενη κι αντιπολιτευόμενη- να προτείνει ως μέτρο εξόδου από την κρίση τη ... νομιμοποίηση της παρανομίας! Το ξέπλυμα του μαύρου χρήματος! Δεν πρόκειται απλώς για νομιμοποίηση της παραοικονομίας αλλά για θεσμική αναβάθμισή της σε πολιτική προτεραιότητα από αυτούς ακριβώς που υπηρετούν -υποτίθεται- την νομιμότητα. Μια «νομιμότητα» χρόνιας και χρονίζουσας  ελαστικότητας.
Κυβέρνηση κι αντιπολίτευση –για μια ακόμη φορά- κλείνουν το μάτι στην παρανομία! «Δεν μας ενδιαφέρει η πηγή πλουτισμού σας, φέρτε τα λεφτά σας και ... χτίστε. Τσιμεντώστε ό,τι απέμεινε για να κινηθεί η οικοδομή, να πέσει βρόμικο αλλά ζεστό χρήμα στην αγορά»! Η Ελλάδα πλυντήριο κι εργοτάξιο μαζί.
Μπορεί όμως το μαύρο χρήμα να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη; Μπορεί το προϊόν εγκληματικών πράξεων να χρησιμοποιείται για ανάπτυξη. Δεν χρειάζονται έκτακτα χαρίσματα για να καταλάβει κανείς ότι το έγκλημα παράγει έγκλημα κι όχι ανάπτυξη. Κι η Πολιτεία –τουλάχιστον αυτή που θέλει να είναι ευνομούμενη- δεν μπορεί να είναι συνεργός σε εγκλήματα.
Η νομιμοποίηση των αυθαιρέτων είναι ένα δημοφιλές μέτρο αλλά όχι ένα μέτρο ανάπτυξης, γιατί είναι ένα μέτρο περιφρόνησης και της νομιμότητας και των νομοταγών πολιτών. Εξάλλου αυτού του είδους τη «ανάπτυξη» την δοκιμάσαμε, θέλοντας και μη, μεταπολεμικά και, κυρίως, μεταπολιτευτικά κι έχει μετρήσιμα κι ίσως μη αναστρέψιμα αποτελέσματα. Απαξίωσε τα αρχιτεκτονικά, τα περιβαλλοντικά και τα ιστορικά πλεονεκτήματα της χώρας μας. Κάναμε την Αρτέμιδα Λούτσα.
Αν θέλουμε ωστόσο να τονώσουμε τα επαγγέλματα τα σχετιζόμενα με την οικοδομή ας παράξουμε πολιτικές ευπρεπισμού του αστικού και φυσικού τοπίου. Πολιτικές, που για όσους βλέπουν πέρα από την κομματική τους μύτη, είναι προστιθέμενης αξίας και για τον 
πολιτισμό μας και για την πατρίδα μας.

Από το μανιφέστο

Read more...

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ


Τους τελευταίους 10 μήνες παρατηρούμε μια έντονη καθίζηση της οικοδομικής δραστηριότητας. Η ύφεση της χώρας, σε συνδυασμό με την έλλειψη χρηματοδότησης από τις τράπεζες έχουν οδηγήσει τους εργολάβους σε απόγνωση. Αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, αφήνουν μισο-τελειωμένα τα κτίσματά τους και οδηγούν τους πελάτες τους σε ακραίες συμπεριφορές.

Βουτιά πωλήσεων κατά 50%, παγωμένη οικοδομική δραστηριότητα, δεκάδες χιλιάδες εργατοτεχνίτες που υποαπασχολούνται ή βρίσκονται χωρίς δουλειά είναι η εικόνα της κτηματαγοράς κατά τους πρώτους έξι μήνες. Κι όμως, παρά τα εκατοντάδες χιλιάδες απούλητα διαμερίσματα- κολλημένα στα 150.000 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις- η πτώση των τιμών περιορίζεται σε ένα 10%-15%.

Η μείωση δεν είναι ανάλογη του μεγέθους της κρίσης, και η μόνη εξήγηση είναι ότι οι κατασκευαστές ακόμη ζούνε από τα έτοιμα της χρυσής περιόδου των προηγουμένων ετών από τα μεγάλα δηλαδή κέρδη που τους επιτρέπουν να έχουν ακόμη τον πρώτο λόγο στη διαμόρφωση της τιμής. Το ερώτημα βέβαια είναι τι θα γίνει στο επόμενο διάστημα.

Σύμφωνα με το ευνοϊκό , η συνολική φετινή μείωση τιμών θα είναι 10%-15%, ενώ σύμφωνα με το κακό, που συνδέεται με τη ραγδαία επιδείνωση των δεδομένων στην οικονομία, θα υπάρξει γενικευμένη κατάρρευση τιμών που θα συνδυαστεί και με το «σκάσιμο» πολλών τραπεζικών δανείων. Οι τράπεζες απορρίπτουν πλέον τις λιγοστές ούτως ή άλλως αιτήσεις για στεγαστικά, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται ο αριθμός όσων νοικοκυριών δυσκολεύονται να πληρώσουν τη δόση τους.

Η οικοδομική δραστηριότητα ήταν στο τρίμηνο μειωμένη κατά 20% και πάνω από 700 οικοδομικές επιχειρήσεις έχουν βάλει φέτος λουκέτο. Οι κατασκευαστές παραπονούνται ότι εκτός από την κρίση, υλικά, και κόστος ενέργειας ανεβαίνουν συνεχώς. Από την 1η Ιουλίου άλλωστε αυξάνεται σε ο ΦΠΑ σε 23% για την αγορά ακινήτων. Από πλευράς αριθμών, οι κατασκευαστές υποστηρίζουν πως από τους 380.000 κάποτε οικοδόμους, σήμερα δεν έχουν απομείνει ούτε 230.000, ενώ ακόμη μεγαλύτερο είναι το πλήγμα στις επιχειρήσεις παραγωγής οικοδομικών υλικών.

Δημιουργήθηκε στη χώρα, τα τελευταία 30-40 χρόνια μια γενιά πολιτών που ζει από ενοίκια και αντιπαροχές. Σήμερα, που η χώρα μας βιώνει μια πρωτόγνωρη κρίση, οι συγκεκριμένοι συμπολίτες μας έχουν μείνει από έσοδα. Αν θελήσουμε να προσεγγίσουμε το θέμα κοινωνιολογικά, θα διαπιστώσουμε ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν έμαθαν να δουλεύουν, οι περισσότεροι δεν έχουν σπουδάσει και είχαν ως μοναδική ενασχόληση την είσπραξη ενοικίων. Ξαφνικά η ”τεμπελιά” βαφτίστηκε ”real estate”, χωρίς ποτέ να γίνεται αξιοποίηση ακινήτων. Δυστυχώς, το πρόβλημα πήρε τεράστιες διαστάσεις και σήμερα που η οικονομία μας είναι σε βαθιά ύφεση, οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν πόρους, γνώσεις και επάγγελμα.

Αυτές είναι τεράστιες ευθύνες ενός κράτους που θέλει να έχει κοινωνική ευαισθησία, επιχειρηματικότητα και αξιοκρατία. Έτσι φτάνουμε στην ανυποληψία και στην ισοπέδωση αξιών και ιδεών. Με γενιές αποπροσανατολισμένες, που μόνο στόχο έχουν τον εύκολο πλουτισμό. Τώρα όμως τι θα κάνουν; Που είναι η ανάπτυξη και η επιχειρηματικότητα; Πως θα δημιουργηθούν νέες θέσεις απασχόλησης;

Κωνσταντίνος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Από το HELLENICSPACE

Εγώ σε όλα αυτά θα μπορούσα να συμπληρώσω το γεγονός πως κατά την ταπεινή μου εκτίμηση , το σημερινό μπάχαλο που αντιμετωπίζουμε ως χώρα σχετικά με την χωροταξία και τις χρήσεις γης οφείλεται στην στρεβλή αντίληψη και πρακτική αναφορικά με την γη.
Το όνειρο του κάθε Έλληνα είναι να γίνει οικόπεδο το χωράφι του και να το δώσει για αντιπαροχή ( α ρε αθάνατε εθνάρχη) .
-Έτσι οδηγήθηκαν οι πόλεις μας και ο αιγιαλός μας σε αυτό το χάλι ,
-Έτσι έχουμε τις στρεβλώσεις σχετικά με τις αντικειμενικές και τις εμπορικές αξίες των ακινήτων και στο να έχει μια γκαρσονιέρα στην Αθήνα 150,000 ευρώ όταν ο μέσος μισθός είναι πολύ κάτω από 1000 ευρώ
-Έτσι φτάσαμε σε αυτό το χάλι των αυθαιρέτων και των καταπατήσεων δασικών εκτάσεων
......και πάει λέγοντας
Ήταν σαφής επιλογή της πολιτείας από το 1960 κει μετά όλα αυτά , ας μη γελιόμαστε . Η οικοδομή έχει χαρακτηριστεί η βαριά βιομηχανία της Ελλάδος , η αιχμή του δόρατος της οικονομίας λόγω της στρεβλότητας που οδηγεί σε υπερκέρδη . Αυτήν ήταν η περίφημη ελληνική ανάπτυξη , έτσι χτίστηκε στην κυριολεξία
Τεράστιες και οι ευθύνες του επιστημονικού κόσμου.
Των μηχανικών και του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος αφού αυτοί που είχαν την ευθύνη για την χωροταξία και την βιώσιμη ανάπτυξη του αστικού χώρου , θησαύριζαν από την οικοδομή ( η συντριπτική πλειοψηφία των μηχανικών είναι πολιτικοί μηχανικοί που πουλαν με το κομπιουτεράκι τετραγωνικά) και παρακαλώ να λείπουν οι θυμωμένες αντιδράσεις γιατί τυγχάνω και ο ίδιος μηχανικός.
Των νομικών αφού και αυτοί θησαυρίζουν από όλο αυτό το κύκλωμα , συμβολαίων , αντιπαροχών και δικαιοπραξιών . Να μην μιλήσω για το άλλο σκάνδαλο. Οι αμοιβές τους είναι συνάρτηση των αντικειμενικών αξιών των συμβολαίων που εμπλέκονται . Τα τελευταία χρόνια έγιναν αλλεπάλληλες αυξήσεις αντικειμενικών ( και πολύ ορθώς) ακόμα και 100% σε κάποιες περιοχές , εκτοξεύοντας και τις αμοιβές τους , αφού ο τρόπος υπολογισμού τους παρέμεινε ο ίδιος . Πόσοι επαγγελματικοί κλάδοι είχαν τέτοια αύξηση στα νόμιμα κέρδη τους άραγε ;
Να μην πούμε και για το όλο μπάχαλο που γίνεται για το κτηματολόγιο επειδή ο κάθε επαγγελματικός κλάδος θέλει την πρωτοκαθεδρία στην σύνταξη και την διαχείριση για να μην χάσει τα κεκτημένα. Αυτήν την στιγμή το συντριπτικό ποσοτό των αστικών δικών αφορούν κτηματικές και οικοπεδικές διαφορές. Φανταστείτε επομένως όλα αυτά λυμένα με το κτηματολόγιο. Φυσικά και η έλλειψη κτηματολογίου συμβάλει στην χωροταξική αταξία, στην καταπάτηση και όλα γίνονται θυσίες στον βωμό της οικοδομής.

Read more...

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ


Αφορμή για αυτήν την ανάρτηση είναι ένα άρθρο του ενημερωτικού δελτίου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Βέβαια πολλοί από τους φίλους bloggers έχουν καταθέσει παρόμοιες ανησυχίες σε διάφορα posts όπως η ©licka και ο Ελληνόψυχος .
Αυτό είναι πολύ φυσικό γιατί αφορά ένα θέμα που πρέπει να απασχολεί κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο .Το μέλλον των πόλεων μας. Που θα πάει άραγε αυτό το κακό με την αδιάκοπη τσιμεντοποίηση και την αλόγιστη δόμηση χωρίς κανένα ουσιαστικό χωροταξικό σχεδιασμό και έλεγχο και με μόνο γνώμονα το εργολαβικό συμφέρον και την κακομοιριά του μικρο-οικοπεδούχου νεοέλληνα που ονειρεύεται οροφοδιαμερίσματα από αντιπαροχές ή αυθαίρετες βιλίτσες όπου τον βολεύει.
Βέβαια καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι η αυθαίρετη δόμηση είναι ένα μαύρο κεφάλαιο στην Ελληνική ιστορία η οποία ξεκίνησε όταν το κράτος απέτυχε να δώσει λύση στις πιεστικές οικιστικές ανάγκες που προέκυψαν μετά την Μικρασιατική καταστροφή και την μεγάλη εισροή προσφύγων στην Ελλάδα.Έτσι θέριεψε ένα φαινόμενο το οποίο έκτοτε αποτελεί ένα άθλιο διαπραγματευτικό και εκβιαστικό αντικείμενο στα χέρια διαφόρων κυβερνήσεων και πολιτικάντηδων από την μία και ένα λαμπρό πεδίο δόξης για διάφορα κερδοσκοπικά κυκλώματα από την άλλη στα οποία εμπλέκονται και οι ίδιοι οι πολίτες.
Επίσης από ότι φαίνεται είμαστε πλέον στην διαδικασία όπου οι ίδιες οι εργοληπτικές εταιρίες αποφασίζουν πλέον τι είδους και ποια έργα τους συμφέρει να
εκτελέσουν και το κράτος πειθήνια απλά τα δημοπρατεί αφού από ότι φαίνεται όλοι οι οσφυοκάμπτες πολιτικοί και υψηλόβαθμοι δημόσιοι λειτουργοί έχουν ανεξόφλητα γραμμάτια στο πλέγμα της διαπλοκής.
Το θέμα είναι αν είμαστε διατεθειμένοι να αφήσουμε κάποια στιγμή πίσω μας αυτήν την κακοδαιμονία και να κοιτάξουμε με τόλμη μπροστά.
Από ότι φαίνεται μάλλον δεν είμαστε.
Διάβασα που λέτε στο Ενημερωτικό δελτίου του ΤΕΕ (Τεύχος 2548 - 10 Αυγούστου 2009) ότι τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου θα περάσει η διαβούλευση για το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας (ΡΣΑ). Είναι κάτι σημαντικό γιατί αυτές οι επιλογές που θα γίνουν μέσω αυτού στην ουσία δεσμεύουν το μέλλον της Αττικής για τις επόμενες δεκαετίες και στην ουσία-κακά τα ψέμματα- το μέλλον των μισών Ελλήνων.Να θυμίσουμε ότι το προηγούμενο Ρυθμιστικό Σχέδιο των Αθηνών θεσπίστηκε το 1985 και στο μεγαλύτερό του μέρος ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ και αποκάλυψε τα μεγάλα κενά στην δημόσια διοίκηση και στο σύστημα σχεδιασμού.

Ταυτόχρονα με την Αθήνα μια άλλη Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα αναζητά το πρόσωπό της για τις επόμενες δεκαετίες . Πρόκειται για το Παρίσι.

Οι δύο Ευρωπαϊκές Μητροπόλεις στοχεύουν στο ίδιο πράγμα , ένα καλύτερο μέλλον, όμως οι οπτικές γωνίες που το κοιτάζουν είναι τελείως διαφορετικές όπως και τα εργαλεία και οι πολιτικές που επιλέγουν.

Διαβάζοντας και αποδελτιώνοντας τις κριτικές των συναδέλφων που ασχολήθηκαν με αυτό το θέμα ενδελεχώς ,εύκολα κανείς διαπιστώνει τα παρακάτω :

Το νέο ΡΣΑ είναι γενικό, αόριστο και ασαφές.Δημιουργούνται σοβαρές αμφιβολίες εάν και κατά πόσο οι προτάσεις του παρέχουν στοιχειώδη εχέγγυα ρεαλισμού(sic). Από ότι φαίνεται το μόνο που επιδιώκεται είναι να βολευτούν καταστάσεις οι οποίες σχηματίστηκαν ανεξέλεγκτα και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ όπως επίσης και διάφορα έργα τα οποία έχουν ήδη εξαγγελθεί (δημόσια και ιδιωτικά).Σήμερα για παράδειγμα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανήγγειλε την κατασκευή των νέων μεγάλων Αττικών αυτοκινητοδρόμων.Έτσι τα μεγάλα οδικά έργα κυριαρχούν ,υπαγορεύουν την ανάπτυξη και η πόλη γίνεται υπηρέτης του ΙΧ και όλοι μας πελάτες των εταιριών εκμετάλλευσης των διοδίων.
Η ιδέα της "συνεκτικής" πόλης που θα κυριαρχεί η χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και θα απεξαρτηθεί από το ΙΧ , πάει περίπατο.

Αντίθετα οι ιδέες για το "Le Grand Pari(s)" περιγράφονται με πολύ συγκεκριμένο και σαφή τρόπο και οι προτάσεις ακολουθούν διακριτούς άξονες.Σύμφωνα με τους συντάκτες δεν επιδιώκεται να βολευτούν αλλά να ξεβολευτούν καταστάσεις οι οποίες διαμορφώθηκαν τις περασμένες δεκαετίες και ποδηγετούν την Γαλλική πρωτεύουσα (sic). Οι δε εξαγγελίες έργων θα ακολουθήσουν τον σχεδιασμό που τελικά θα επιλεγεί !!

Είπατε τίποτα ; Α , είπα μήπως ...

Γενικά δεν νομίζω ότι πρέπει να γραψω και άλλα γιατί αφενός απλά θα παπαγαλίσω τα γραφόμενα και αφετέρου θα συγχύζομαι επιπλέον και είμαι σε επικίνδυνη ηλικία.Καλύτερα να το διαβασετε μόνοι σας επί τροχάδην .Πιστεψτε με αξίζει τον χρόνο σας.

Πάντως το συγκεκριμένο άρθρο είναι πολύ κατατοπιστικό και στο μεγαλύτερό του μέρος μπορεί να διαβαστεί και από μη εξειδικευμένα άτομα.Καλό θα ήταν να ρίχναμε όλοι καμιά ματιά ( και ιδίως οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου) αν μη τι άλλο , απλά για να ξέρουν τι τους ετοιμάζουν οι ηγήτορες τους.
Αν και στο φινάλε ,έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν.

Read more...

Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ


Εικονική πραγματικότητα νόμιζα ότι βίωνα σήμερα το πρωί,οδηγώντας προς την δουλειά μου, ενώ άκουγα την ραδιοφωνική εκπομπή της ΝΕΤ "Πρωινή Παρέα" , με τον Τέρενς Κουίκ . Θα μου πεις καλά να πάθεις , αλλά δυστυχώς εδώ στην επαρχία δεν έχουμε και πολλές επιλογές στα ερτζιανά ιδίως στην πρωινή ζώνη και μέσα στο ΙΧ.Βλέπετε ραδιόφωνο αυτοκινήτου με live streaming ακόμα δεν υπάρχει.
Στην εκπομπή φιλοξενούνταν ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Κατασκευαστών Οικοδομών (κάπως έτσι νομίζω ήταν η επωνυμία ,αλλά δεν είναι αυτήν η ουσία).Ο συγκεκριμένος κύριος είχε κάποιες σωστές απόψεις για τον έλεγχο και την δόμηση εκτός σχεδίου καθώς και την αυθαίρετη δόμηση , με τις οποίες δεν μπορούσα παρά να συμφωνήσω.

Εδώ κάπου δικαιούστε να με αποκαλέσετε διεστραμμένο, αφού πρωί-πρωί με την τσίμπλα στο μάτι κάθομαι και ακούω τέτοια πράγματα εκτός του ότι ακούω και τον Κουίκ.

Κάποια στιγμή λοιπόν έφτασε μοιραία η κουβέντα στην κρίση που βιώνει ο κατασκευαστικός κλάδος και συγκεκριμένα η οικοδομή που αποτελεί την ατμομηχανή της οικονομίας ,μιας που το μεταπολεμικό όνειρο του νεοέλληνα είναι να μετατραπεί το χωράφι του σε οικόπεδο και να σηκώσει οικοδομή με αντιπαροχή , όπως προστάζει η πνευματική κληρονομιά του ιστορικού αναμορφωτή της Χώρας , Κ.Καραμανλή του Πρεσβύτερου.
Ακούω που λέτε τον Πρόεδρο να λέει ότι για την έξοδο της οικοδομής από το αδιέξοδο , θα πρέπει το κράτος να κάνει αναστολή για κάποια χρόνια του Πόθεν Έσχες για την οικοδομική δραστηριότητα!!Μέχρι να επαναφέρω το αυτοκίνητο στην πορεία του από το ξάφνιασμα που έπαθα , τον ακούω να συνεχίζει ακάθεκτος.
Είναι λέει πασίγνωστο ότι ο Έλληνας έχει παράλληλα "μαύρα" εισοδήματα από την κάθε λογής παραοικονομία. Τώρα λόγω του Πόθεν Έσχες εμποδίζεται λέει να επενδύσει στην οικοδομή, έτσι αυτά τα χρήματα πάνε χαμένα και φεύγουν σε άσχετες αγορές και πάνε στο εξωτερικό.Θα πρέπει επιτέλους ολοκληρώνει να πάψουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.
Ενώ αποφασίζω να κάνω μια στάση για να μην ρίξω το αυτοκίνητο σε κανένα στραγγιστικό κανάλι από την απόγνωση, ο γίγαντας Τέρενς υπερθεματίζει και συγχαίρει την Προεδράρα για τις ρηξικέλευθες και πρωτοποριακές θέσεις του !!
Είμαι σίγουρος και ότι όλοι οι φοροφυγάδες , οι λαθρέμποροι πάσης φύσης ,οι έμποροι ναρκωτικών , οι "νονοί" και όλα τα λαμόγια που προσπαθούν να ξεπλύνουν χρήμα και ψάχνουν να βρουν ένα σωρό απίθανους τρόπους , θα υπερθεμάτιζαν και αυτοί μαζί σας για την λύση στο μεγάλο πρόβλημα που τους ταλανίζει τόσα χρόνια .Σίγουρα θα σας χρωστούσαν μεγάλη χάρη , αλλά ακόμα μεγαλύτερη εμείς σε αυτούς αφού θα έβγαζαν την Ελλάδα από την οικονομική κρίση , οικοδομώντας την κατά βούληση.
Εδώ ειλικρινά ανήμπορος να αρθρώσω λέξη ,μου ήρθε στο μυαλό εκείνο το μυθιστόρημα του μεγάλου συγγραφέα της Sci- Fi , Harlan Ellison , το οποίο έδωσε και τον τίτλο στην σημερινή ανάρτηση.

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP