Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009
Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009
ΗΜΕΡΑ ΑΜΝΗΣΙΑΣ ;

Σαν σήμερα πριν από 70 χρόνια αντήχησαν τα πρώτα κανόνια που σήμαναν την έναρξη του πλέον αιματηρού πολέμου της Ιστορίας , του 2ου Παγκόσμιου Πολέμου. Ο πόλεμος ξεκίνησε όταν το γερμανικό θωρηκτό "τσέπης" Schleswig-Holstein ξεκίνησε τον βομβαρδισμό του Westerplatte στην ελεύθερη πόλη του Danzig. Ταυτόχρονα χερσαίες δυνάμεις της Wehrmacht εισέβαλαν στην Πολωνία από Δύση Βορρά και Νότο. Στις 17 Σεπτεμβρίου ο Σοβιετικός Στρατός εισέβαλε στην Πολωνία και εξ ανατολών στα πλαίσια του συμφώνου Μολότωφ -Ρίμπεντροπ .Παρά την ηρωική αντίσταση των Πολωνών το τέλος ήταν προδιαγεγραμμένο.
Το γεγονός ήταν ότι ο Στάλιν με τον Χίτλερ στα πλαίσια αμοιβαίου συμφώνου μη επίθεσης ,μοίρασαν τις ζώνες επιρροής στην Ανατολική Ευρώπη .Βέβαια αργότερα η ευδαιμονία της φιλίας και συμμαχίας των δύο δικτατόρων συνθλίφτηκε κάτω από τις ερπύστριες των Panzer του Αδόλφου στην Επιχείρηση Barbarossa.
Σήμερα 70 χρόνια μετά, ο Βλαντιμίρ Πούτιν , ένας πραγματικά μεγάλος (και σκληρός) ηγέτης που αποκατέστησε το χαμένο κύρος της Ρωσίας μετά τους θλιβερούς Γκορμπατσόφ και Γιέλτσιν, έρχεται και λέει ένα άλλο ποίημα. Κατάμουτρα στον Πολωνικό λαό αλλά και στην ίδια την Ιστορία λέει ότι :η συμφωνία ανάμεσα στο Βερολίνο και τη Μόσχα «μπορεί να καταδικασθεί αιτιολογημένα και χωρίς την παραμικρή επιφύλαξη».
Ωστόσο εκτιμά ότι η υπογραφή του εγγράφου αυτού έγινε αφού η Γαλλία και η Βρετανία «κατέστρεψαν κάθε ελπίδα για τη συγκρότηση κοινού μετώπου κατά του φασισμού» με την υπογραφή των συμφωνιών του Μονάχου, που εγκατέλειπαν στη Γερμανία τους Σουδήτες της Τσεχοσλοβακίας, ώστε να αποφευχθεί η πολεμική αναμέτρηση.
Στην προκειμένη περίπτωση έχει ένα δίκιο αφού ο κατευνασμός του Χίτλερ από Γαλλία-Αγγλία και η υποχωρητικότητα τους στην πραγματικότητα τον αποθράσυναν ( σας θυμίζει κάτι αυτό με εμάς και τους Τούρκους ;) . Αυτό όμως δεν ακυρώνει τις ευθύνες της τότε Σοβιετικής Ένωσης που προσπαθεί να αποσείσει ο κύριος Πούτιν , αποκρύπτοντας τις επεκτατικές της τάσεις κατά των λαών της Βαλτικής και της Ανατολικής Ευρώπης .Δεκάρα δεν έδινε ο Στάλιν για τον φασισμό του Χίτλερ όσο αυτός δεν τον ενοχλούσε. Ίσα-'ίσα , τον θαύμαζε κιόλας ως ηγέτη. Το πόσο δημοκρατική ήταν η Ρωσία του Στάλιν και πως φέρθηκε στους Λαούς της Σοβ. Ένωσης αλλά και της Ανατολικής Ευρώπης φάνηκε πολλά χρόνια αργότερα όταν έπεσε το πέπλο της παραπληροφόρησης που κάλυπτε το Σιδηρούν Παραπέτασμα. Ο κ. Πούτιν δεν έκανε καν κουβέντα για το Κατύν , προφανώς θα το ξέχασε και αυτό.
Σε καμιά περίπτωση δεν παραβλέπουμε τους αγώνες και τον φόρο αίματος του Σοβιετικού λαού στον αγώνα κατά του Χιτλερικού άξονα.Κακά τα ψέμματα αλλά για όσους έχουν διαβασει λίγη στρατιωτική ιστορία είναι αντιληπτό ότι ο πόλεμος κερδήθηκε στις θηριώδεις μάχες της Ανατολικής Ευρώπης που πολέμησαν οι Σοβιετικοί και εκεί χύθηκε και το περισσότερο αίμα.
Δεν είναι όμως και σωστό από την άλλη να υποβαθμίζουμε ένα γεγονός όσο και αν αυτό δεν μας αρέσει.Το θέμα είναι ότι το Σύμφωνο Μολότοφ-Ρίμπεντροπ και οι ομαδικοί τάφοι του Κατύν θα ρίχνουν πάντα την σκιά τους όσο δεν έχουν κάποιοι το θάρρος να αποδεχθούν την ιστορική αλήθεια και αν μη τι άλλο να ζητήσουν απλά μια συγγνώμη και να μην προσβάλλουν με την άρνησή τους την μνήμη των νεκρών.
Καλά δεν μιλάμε εννοείται για τους εγχώριους αριστερούς , Αυτοί και αν δεν βρίσκονται σε ιστορική αφασία. Δείτε ένα δείγμα εδώ. Ακόμα πιπιλάνε την καραμέλα σχετικά με την γκεμπελική προπαγάνδα κατά του αγαθού Μπάρμπα Ιωσήφ.Είναι απίστευτο.
(Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε σχετικά :
Robert Conquest , Στάλιν η συντριβή των Λαών
Niall Fergusson , Ο αιώνας του Μίσους
Στέφαν Κουρτουά κ.α Η Μαύρη Βίβλος του Κομμουνισμού)
Τρίτη 23 Ιουνίου 2009
Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

Άτιμο εργαλείο αυτή η μνήμη και πολύ ιδιότροπο.Κάνει πάντα τα δικά της.Όταν είσαι γέρος γλιστράει και χάνεται σαν το νερό από τα δάχτυλα σου όσο και αν προσπαθείς να την κυνηγήσεις , αντίθετα όταν είσαι νέος είναι εκεί παρούσα ,όσο και αν προσπαθείς να ξεχάσεις πολλά άσχημα και άβολα πράγματα προκειμένου να διατηρήσεις την μακαριότητα σου και την ψυχική σου υγεία . Αν και η επιστήμη λέει ότι η επιλεκτική αμνησία κατά βούληση είναι κάτι που ανήκει στην σφαίρα του φανταστικού , φαίνεται ότι οι σύγχρονοι Έλληνες έχουν κατορθώσει αυτόν τον απίστευτο άθλο. Κατάφεραν να ξεχάσουν όλα αυτά τα πράγματα που συντελούνται τα τελευταία χρόνια στην χώρα και ξεφτιλίζουν κάθε έννοια ευπρέπειας ηθικής και περηφάνιας τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό βίο και έχουν οδηγήσει σε αυτόν τον ευτελισμό που βιώνουμε , ή μάλλον για να είμαι πιο ακριβής που βιώνουν κάποιοι λίγοι αφού οι περισσότεροι ξέχασαν.Αντίθετα όλοι θυμούνται πάρα πολύ καλά και με μεγάλη ακρίβεια και περηφάνια τι έκαναν οι πρόγονοι μας προ χιλιετιών όταν έχτιζαν Παρθενώνες και δημιουργούσαν αυτοκρατορίες. Κατά τα φαινόμενα μάλλον οι Νεοέλληνες πάσχουν από ένα είδος συλλογικού Εθνικού Αλτσχάιμερ.Θα ξέρετε πιστεύω τα συμπτώματά του . Ο ασθενής που πάσχει από αυτό θυμάται πολύ παλιές αναμνήσεις αλλά όχι πρόσφατες επειδή έχει πρόβλημα στην "εγχάραξη" νέας μνήμης , αντίθετα οι παλιές δουλεύουν μια χαρά.Πολύ βολικό ε ; Εκτός και αν συμβαίνει το εξής γεγονός οπότε τους δικαιολογώ όλους και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη. Δηλαδή έπαθαν τόσο ισχυρό σοκ από αυτά που συμβαίνουν που ενεργοποιήθηκε ο μηχανισμός της "απώθησης" για την προστασία τους και έτσι πλέον αντί για Εθνικό Αλτσχάιμερ θα μπορούμε να μιλάμε για Εθνική Αμνησία τραυματικής μορφής και αιτιολογίας.
Δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω. Ούτε τα παλιά εθνικά μεγαλεία και τις παλιές δόξες που μου δίδαξαν ότι συνέβησαν κάποτε αλλά εγώ δεν τις έζησα, αλλά ούτε τις σημερινές ξεφτίλες που τις βίωσα και τις έζησα ζωντανά στην μέχρι τώρα ζωή μου.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η μνήμη δουλεύει μου πολύ καλά και υπερωρίες.
Θυμάμαι και την ένδοξη ναυμαχία της Σαλαμίνας που έμαθα στο Δημοτικό και συνεβη πριν 2500 χρόνια αλλά και την "ένδοξη" ξεφτίλα της Κύπρου που συνέβη πριν 35 χρόνια.
Θυμάμαι και την οικονομική άνθηση της κλασσικής Ελλάδας με την ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου που οδήγησε στην χρηματοδότηση της κατασκευής τόσων αριστουργημάτων κατά τον Χρυσό αιώνα όπως έμαθα στο σχολείο , αλλά και δεν μπορώ να ξεχάσω την επιτηρούμενη σύγχρονη Εθνική οικονομία , το καταχρεωμένο κράτος και την διαρκή λιτότητα που ακούω και βιώνω από μικρό παιδί.
Θυμάμαι πολύ καλά τις τραγωδίες και τις κωμωδίες των μεγάλων αρχαίων συγγραφέων που παρουσιάστηκαν στα αριστουργηματικής κατασκευής αρχαία θέατρα όπως με δίδαξαν όπως και τα μνημεία του γραπτού λόγου και της διανόησης , αλλά δεν ξεχνώ επειδή τους ακούω και τους βλέπω συνεχώς και ένα σωρό σύγχρονους γελοίους δημιουργούς πάσης φύσης ,οι οποίοι απολαμβάνουν δημόσια αναγνώριση, πλούτο και κολακεία από τους απόγονους αυτών που κάποτε "υποκλινόταν" μπροστά στον Αισχύλο τον Σοφοκλή τον Αριστοτέλη τον Ηράκλειτο και τον Επίκουρο .
Δεν ξεχνώ τον Σωκράτη ο οποίος είχε το δικαίωμα να διαλέξει την ποινή του και διάλεξε την ποινή του θανάτου και αρνήθηκε να διαφύγει, πιστός στους νόμους της πολιτείας. Από την άλλη δεν μπορώ να ξεχάσω τους σύγχρονους χιλιοξεφτiλισμενους πολιτικούς που βλέπω και ακούω κάθε μέρα , που γαντζώνονται στην καρέκλα μέχρις εσχάτων και η έννοια της ευθιξίας είναι γι αυτούς terra incognita.
Αυτά και άλλα πολλά δεν μπορώ και δεν ΘΕΛΩ να ξεχάσω και που σας πληροφορώ ότι με ταράζουν με προβληματίζουν και με στενοχωρούν πολύ. Ειλικρινά όμως δεν αντέχω να ζω σε αυτό το συλλογικό Αλτσχάιμερ ονειρευόμενος περασμένα μεγαλεία και πιπιλίζοντας την καραμέλα του "όταν εμείς φτιάχναμε παρθενώνες αυτοί τρώγανε βελανίδια" και ξέρετε γιατί;
Γιατί δεν χτίσαμε εμείς τον Παρθενώνα ούτε ο Μπάμπης Βωβός και οι καραμανλο-Παπανδρεο-Μητσοτάκηδες αλλά κάποιοι Ικτίνος Καλλικράτης και Φειδίας υπό την αιγίδα κάποιου Περικλή πριν από 2500 χιλιάδες τόσα χρόνια.
Γιατί δεν γράψαμε εμείς τα "Στοιχεία" ούτε την "Πολιτεία" αλλά κάποιοι Ευκλείδης και Πλάτωνας πριν από και εγώ δεν θυμάμαι πόσα χρόνια.
Γιατί..........
Γιατί..........
Γιατί..........
.
.
.
.
.
Γιατί όλα όσα θυμάμαι και με κάνουν περήφανο που είμαι Έλληνας τα έχω μόνο διδαχτεί στην ιστορία.
Γιατί θέλω και εμείς να κληροδοτήσουμε και κάτι άλλο εκτός από χρέη στους απογόνους μας και ειλικρινά θα ήθελα να αισθανόταν και αυτοί περήφανοι για μας.
Αντίθετα την χώρα του Συλλογικού Αλτσχάιμερ όπου ζω τα τελευταία 40 χρόνια, την έκανε περήφανη το Euro , η Παπαρίζου στην Eurovision και το εμπορευματικό παζάρι των Ολυμπιακών της ντόπας με το "εφγκαριστούμε Ελλάντα " του Ζαγκ Ρογκ.
Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007
Φαιδρά Πορτοκαλέα !!
φαιδρά πορτοκαλέαν
που κοκκινίζει η σταφυλήν
και θάλλει η ελαίαν........ "
Αυτοί είναι καποιοι σατιρικοί στίχοι του αείμνηστου Γ.Βλάχου , γραμμένοι περίπου το 1900 .Αναφέρεται στην Ελλάδα και έφτασε ώς τις μέρες η φράση " χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα" να σημαίνει την χώρα εκέινη που δεν υπάρχει σοβαρότητα στην αντιμετώπιση των καταστάσεων και χαρακτηρίζεται από έλλειψη οργάνωσης εν γένει.
Read more...

