Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΙΜΩΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΙΜΩΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Περί διαδικτυακής "φιμώσεως".... ξανά


Η όλη προσπάθεια περί ελέγχου του κυβερνοχώρου που μεθοδεύεται τον τελευταίο καιρό, δεν είναι αποκλειστικό Ελληνικό φαινόμενο φυσικά. Στη γειτονική Ιταλία ο ανεκδιήγητος Μπερλουσκόνι προσπάθησε να κάνει κάτι και έφαγε τα μούτρα του-προς το παρόν- και εδώ έχει ξεκινήσει προσπάθεια για ανάλογη διαβούλευση , σχετικά με την ανωνυμία , εκ του πονηρού φυσικά.
Η όλη προσπάθεια όμως ενορχηστρώνεται και ξεκινάει από τις ΗΠΑ , όπου παίζεται και το χοντρό παιχνίδι. Ο υπερσυντηρητικός γερουσιαστής Joe Lieberman (παρόλο που εκλέγεται με τους δημοκρατικούς) , προσπαθεί να περάσει ένα νόμο σύμφωνα με τον οποίο η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα μπορεί να "κλείνει" ολόκληρα τμήματα του παγκόσμιου κυβερνοχώρου σε περίπτωση κυβερνο-επίθεσης εναντίον των ΗΠΑ και όλα αυτά χωρίς την συγκατάθεση του Κογκρέσου. Η όλη επιχειρηματολογία και κινδυνολογία του Lieberman , βασίζεται στην υπόθεση ότι είναι δυνατόν τρομοκράτες του κυβερνοχώρου να αποκτήσουν τον έλεγχο στις εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος , νερού και επεξεργασίας αποβλήτων και να επιφέρουν πλήγματα ανυπολόγιστων επιπτώσεων στον Αμερικάνικο λαό.
Οι Αμερικανοί έτσι όπως είναι κατατρομοκρατημένοι τόσο από την 11η Σεπτεμβρίου , αλλά και από όλες αυτές τις απίθανες ταινίες του Hollywood , φαίνεται να τον έχουν πάρει στα σοβαρά. Εξάλλου , ελάχιστοι αντέδρασαν όταν ψηφίστηκε ο περίφημος Patriot Act
σύμφωνα με τον οποίο οι κυβερνητικές υπηρεσίες επιβολής του νόμου απέκτησαν αρμοδιότητα να προβαίνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια θεωρούν απαραίτητη εναντίον πολιτών, με το πρόσχημα της αντιτρομοκρατίας.
Καταλαβαίνετε δηλαδή τι θα μπορεί να συμβεί αν περάσει αυτό .
Όμως δεν καταπίνουν όλοι "αμάσητα" τα όσα λέει ο κ. Lieberman . Για να μπορέσει να κάνει κάνεις κάτι τέτοιο ,δηλαδή να αποκτήσει έλεγχο μέσω διαδικτύου και να επηρεάσει τα δίκτυα ρεύματος και πόσιμου νερού που αγωνιά ο κ. Lieberman να προστατεύσει, χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο . Αφήστε που οι περισσότερες μονάδες δεν είναι καν συνδεδεμένες στο διαδίκτυο !!
Για να συμβει κάτι τέτοιο απαιτείται να υπάρχει φυσική πρόσβαση στους υπολογιστές της εκάστοτε εγκατάστασης και πάλι δεν είναι εύκολο .
Με λίγα λόγια εκμεταλλευόμενοι το φόβο και την άγνοια μια ολόκληρης κοινωνίας αποβλακωμένης από την τηλεόραση και το junk food , ετοιμάζονται να περάσουν ένα νόμο που θα έχει παγκόσμιες συνέπειες στην ελευθερία του διαδικτύου.

Κ άτι ανάλογο με αυτό που μας έκαναν και εδώ με το ΔΝΤ και την τρόϊκα δηλαδή.

Ο Alex Jones στο INFOWARS αναλύει το θέμα , αποκαλύπτει την γύμνια των επιχειρημάτων του κ. Lieberman και προσπαθεί να αφυπνίσει τον κόσμο.
Αξίζει να διαβάσει κανείς το σχετικό άρθρο , με τα αντίστοιχα link και να ενημερωθεί για το παιχνίδι που πάνε να μας παίξουν , γιατί μην ξεχνάτε , αν πάρει φωτιά η αυλή του γείτονα και δεν σβηστεί , μετά φτάνει και η σειρά σου.

Read more...

Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Διαβούλευση για "φίμωτρο" στο Internet


Η όλη ιστορία με τα Blogs αρχίζει να απασχολεί πολύ κόσμο και το "καζάνι βράζει".
Όλο και περισσότεροι ασχολούνται με αυτό το θέμα.
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο :

-------------------------------------------------------------



Η δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια, δημοσιογράφου και εμπνευστή του blog troktiko, έφερε ξανά στο προσκήνιο μια μείζονος σημασίας συζήτηση που αφορά τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ιστολόγια στην Ελλάδα. Από την άλλη, το γεγονός αυτό στάθηκε η ευκαιρία που έψαχνε απεγνωσμένα η κυβέρνηση ώστε να επιβάλει το δικό της status quo στην ελληνική κοινότητα των blog.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Δικαιοσύνης Χάρης Καστανίδης έχει στα σκαριά μια συνολική νομοθετική ρύθμιση, η οποία όχι μόνο θα επιχειρεί να βάλει κανόνες λειτουργίας, αλλά θα προσπαθεί να... αστυνομεύει ιστολόγια και ιστοσελίδες.

Το νομοσχέδιο αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση αμέσως μετά το καλοκαίρι και στον διάλογο θα συμμετέχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς: Η Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ο Συνήγορος του Πολίτη, καθώς και bloggers. Κύκλοι του υπουργείου εκτιμούν ότι οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου στη χώρα μας επιθυμούν να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο λειτουργίας και κανόνων (εμείς δεν παίρνουμε και όρκο...) στην μπλογκόσφαιρα.

Αμέσως μετά το τέλος του διαλόγου, ο οποίος θα γίνει διαδικτυακά αλλά και «ζωντανά», το αργότερο μέχρι το τέλος του χρόνου δηλαδή, το τελικό σχέδιο νόμου θα κατατεθεί στη Βουλή.

«Ας καούν και τα χλωρά»

Μπορεί στην κυβέρνηση να τονίζουν ότι το επικείμενο σχέδιο νόμου έρχεται να βάλει μια «τάξη» στο... ξέφραγο αμπέλι του διαδικτύου και ότι θα διασφαλίζονται τα δικαιώματα όσων γράφουν σε ιστολόγια, ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που εκτιμούν ότι πίσω από αυτή την πρωτοβουλία της κυβέρνησης κρύβονται... πονηροί σκοποί. Για την ακρίβεια, πολλοί είναι αυτοί που τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση επειδή θα απαλλαγούν από... κακούς βραχνάδες.

Με λίγα λόγια το νομοσχέδιο βαδίζει στη λογική του «μαζί με τα ξερά ας καούν και τα χλωρά», αφού, στην προσπάθεια του υπουργείου να περιοριστούν οι ανώνυμες δυσφημιστικές επιθέσεις μέσω ιστοσελίδων, θα «καούν» και οι εκατοντάδες αδέσμευτες φωνές που σχολιάζουν τα κακώς κείμενα της επικαιρότητας, όπως επίσης και το... ποιόν της κυβέρνησης.

Όπως είναι φυσικό, οι άνθρωποι του ΛΑΟΣ είναι μεταξύ αυτών που χαμογελούν από αυτή την εξέλιξη, αφού ένας από τους ιστότοπους που φωτογραφίζονται στην επικείμενη νομοθετική ρύθμιση είναι το ενοχλητικό γι’ αυτούς Athens Indymedia. Άλλωστε δεν πέρασε ούτε ένας χρόνος από τότε που το κόμμα του Γ. Καρατζαφέρη απέστειλε εξώδικο προς το «Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας Α.Ε.» (ΕΔΕΤ), στου οποίου τους server έτρεχε το ελληνικό Indymedia.

Η αλήθεια είναι ότι το διαδίκτυο και η μπλογκόσφαιρα είναι χώροι με πολύ μικρή ηλικία ζωής στην Ελλάδα και κατά συνέπεια είναι, σε έναν βαθμό, λογικό να επικρατεί χάος. Οι χρήστες του διαδικτύου όμως χρειάζονται το... στοργικό χέρι της κυβέρνησης για να τους προστατεύει ή θα βρουν μόνοι τους τρόπους για να ρυθμιστεί και να μπει σε τάξη ο δημοκρατικότερος θεσμός στον πλανήτη;

Πάντως η κυβέρνηση, εκτός από τους εξαγριωμένους μπλόγκερ, θα έχει να αντιμετωπίσει και τους φραγμούς που βάζει η Google, η οποία δεν προβλέπεται να αφήσει την ελληνική κυβέρνηση – και κάθε κυβέρνηση – να ασκήσει έλεγχο και να προσδιορίσει τους διαχειριστές των blogs. Και αυτό διότι η πλατφόρμα Blogspot, πάνω στην οποία βασίζονται τα περισσότερα ιστολόγια, είναι ένας από τους πιο κερδοφόρους τομείς της εταιρείας.

Φαντάζεστε τι θα σήμαινε για την εταιρεία μια μαζική εγκατάλειψη της πλατφόρμας της, όχι μόνο στο οικονομικό, αλλά και στο επίπεδο του παγκόσμιου πρεστίζ της;

Αρχή από τον Σανιδά

Η προσπάθεια χειραγώγησης και ελέγχου blogs και ιστοσελίδων δεν είναι νέο φρούτο. Πρώτος διδάξας είναι ο πρώην εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδάς, ο οποίος, με τις εγκυκλίους και τις γνωμοδοτήσεις του, ζητούσε από τις εταιρείες - παρόχους ;ίντερνετ στην Ελλάδα στοιχεία και πληροφορίες για ιδιοκτήτες και διαχειριστές ιστοσελίδων εις βάρος των οποίων είχαν κατατεθεί μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση.

Σε αυτό το υπερσυντηρητικό σύμπλεγμα δικαστών και κομμάτων που ζητούσαν την άρση του προσωπικού απορρήτου των χρηστών αντιτάχθηκε η ΑΔΑΕ, η οποία επικαλέστηκε την ευρωπαϊκή νομοθεσία και επέμεινε ότι τα στοιχεία που ζητούσαν οι αρχές ανήκουν στον πυρήνα της προστατευόμενης από το Σύνταγμα νομοθεσίας και δεν μπορούν να δοθούν δίχως να τηρηθούν οι συνταγματικές και νομικές διαδικασίες.

Ο μόνος λόγος που θα μπορούσε να δικαιολογηθεί μια ενδεχόμενη άρση του απορρήτου είναι κάποιο πολύ σοβαρό έγκλημα και προϋπόθεση αποτελεί το να αποφασίσουν είτε το συμβούλιο πλημμελειοδικών είτε ο εισαγγελέας εφετών.

Δύο στρατόπεδα στην Ευρώπη

Η μάχη για τον έλεγχο του διαδικτύου, τη δεδομένη χρονική συγκυρία, αποτελεί ένα πανευρωπαϊκό θέμα. Τόσο σε επίπεδο Ευρωκοινοβουλίου, όσο και σε επίπεδο κρατών, έχουν περάσει νόμοι οι οποίοι είτε είναι φιλικά διακείμενοι προς τους bloggers είτε τους διώκουν απροκάλυπτα.

Μόλις πέρυσι ψηφίστηκε στην Ευρωβουλή το περιβόητο «Telecom Package», ένας νόμος «πασπαρτού», ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο για το παράνομο downloading (αυτός άλλωστε ήταν ο αρχικός προορισμός του), αλλά και για διαφόρων άλλων ειδών... παρανομίες (και ο νοών νοείτω...).

Όσον αφορά το διακρατικό επίπεδο, αυτή τη στιγμή έχουν διαμορφωθεί δύο αντιμαχόμενες πλευρές:

* Από τη μία η Ιταλία, όπου η κεντροδεξιά του Μπερλουσκόνι επιχείρησε να περάσει έναν αντίστοιχο νόμο «φίμωτρο» για τα blogs και υποχώρησε κάτω από την πίεση των διαδηλώσεων, με αποτέλεσμα να αναβληθεί η ψήφισή του για τον Σεπτέμβριο.

* Από την άλλη η Φινλανδία, όπου εγκρίθηκε ένα νομοσχέδιο που δεν επιτρέπει τη δίωξη bloggers για ό,τι γράφουν ή αναρτούν, ενώ απαγορεύει τη μήνυση ή αγωγή ακόμη κι αν δημοσιοποιήσουν απόρρητα στρατιωτικά έγγραφα.

Μάλιστα, εάν κάποιος καταθέσει μήνυση ή αγωγή εναντίον blog ή blogger, δίνεται αυτοδίκαια το δικαίωμα στον θιγόμενο να τον μηνύσει για προσπάθεια φίμωσης της ελεύθερης διακίνησης πληροφοριών!




Από το Ποντίκι

Read more...

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

ΙΔΩΜΕΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ !!




Λοιπόν παιδιά ,τελείωσε . Διάβασα τα όσα μας καταλογίζουν διάφοροι εμας τους ανήθικους και δειλούς ανώνυμους bloggers , τους τυμπανιστές της καταστροφής και τους πρωτεργάτες της καταστροφής του έθνους.

Πείστηκα ότι οι άνθρωπο έχουν όντως δίκιο και εμείς οι bloggers έχουμε μια άθλια συμπεριφορά και στάση απέναντι σε όλους.
Έτσι και εγώ ως ανανήψας στο δρόμο προς τη Δαμασκό αισθάνομαι την ανάγκη από εδώ και στο εξής να αρχίσω να λέω "ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ" .Βέβαια δεν αρκεί ένα post για να διορθώσει το τεράστιο κακό που έκανα με τις προηγούμενες αναρτήσεις μου , αλλά υπόσχομαι προς όλους ότι θα προσπαθήσω από εδώ και πέρα. Λοιπόν η επανόρθωση ξεκινά τώρα και καλώ όσους εσάς τους συναδέλφους bloggers να ακολουθήστε τον ορθό δρόμο ..
Ξεκινάω λοιπόν την επανόρθωση .

-ΤΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΑΟΚΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΜΑΡΕΙΑ ΤΟΥ.
-ΠΟΣΟ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ, ΚΕΡΔΙΖΕΙ "ΠΟΝΤΟΥΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ.
-ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΌΣΟ ΗΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
-ΤΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΜΑΣ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΤΙΓΜΗ .ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ .THANKS GOD !!!!
- ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ .ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥΣ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ .

Πως τα πάω ; Πολύ καλά ε ; Μην μου πείτε ότι δεν είμαι στον σωστό δρόμο ;
Ακόμα αρχή είναι , θα βελτιωθώ και άλλο, σας το υπόσχομαι .

Σας καλώ όλους για ακόμα μια φορά να ακολουθήσετε το παράδειγμά μου.

Read more...

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Θέλουν επώνυμα Μπλογκ


Φαίνεται ότι "τσούζει" πάρα πολύ κόσμο η κριτική μέσα από τα Μπλογκς .
Από κοντά σιγοντάρουν και οι "yes man" των απανταχού ΜΜΕ που κόπτονται για την δικαιοσύνη .
Έτσι τώρα τους πειράζει τάχα ότι πολλοί άδικα συκοφαντημένοι δεν μπορούν να βρουν το δίκιο τους.

Τους ενοχλεί πολύ το γεγονός ότι κριτικάρουμε
Τους ενοχλεί πολύ το γεγονός ότι μιλάμε
Τους ενοχλεί πολύ το γεγονός ότι λέμε και διαδίδουμε τα όσα δεν λένε τα φερέφωνα τους
Τους ενοχλεί πολύ το γεγονός ότι την ψάχνουμε
Τους ενοχλεί πολύ ότι σκεφτόμαστε

Σίγουρα τους ενοχλεί και μόνο το ότι υπάρχουμε



Διαβάστε το σχετικό άρθρο στα Νέα.



Α ρε βρεγμένη σανίδα........

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP