Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΞΕΦΤΙΛΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΞΕΦΤΙΛΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΞΕΦΤΙΛΑ

"Σάλος με την αποκάλυψη του Πρώτου Θέματος για το πάρτι στο θωρηκτό Αβέρωφ. «Εξηγήσεις» από το διευθυντή του παροπλισμένου θωρηκτού Αβέρωφ ζήτησε ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης μετά την αποκάλυψη από το Πρώτο Θέμα ότι την προηγούμενη Πέμπτη ο εφοπλιστής Πατίτσας διοργάνωσε πραγματικό γλέντι με μοντέλα στο κατάστρωμα του ιστορικού πλοίου που έχει χαρακτηριστεί μουσείο.

Αφότου το Πρώτο Θέμα αποκάλυψε τις φωτογραφίες από το «πανηγύρι» πάνω στο θωρηκτό Αβέρωφ και κυρίως μετά τη δημοσίευση των εικόνων με διάφορα μοντέλα που φορούσαν μίνι να ποζάρουν σε ιδιότυπες στάσεις μπροστά από τα κανόνια του θωρηκτού, στο Γενικό Επιτελείο Ναυτικού προκλήθηκε αναστάτωση.

Κι αυτό η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού που παραχώρησε την άδεια για να γίνει η σχετική εκδήλωση πάνω στο πλοίο μουσείο θεωρούσε ότι επρόκειτο για μια απλή δεξίωση με κοκτέιλς και αναψυκτικά στο πλαίσιο της έκθεσης Ποσειδώνια 2010. Στην άκρως απολογητική ανακοίνωση που εξέδωσε το Γεν αναφέρεται ότι «το ΓΕΝ είχε ενημερωθεί ότι επί του ΠΝΜ Γ. Αβέρωφ επρόκειτο να πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη 10 Ιουνίου εκδήλωση για την ολοκλήρωση των «Ποσειδωνίων 2010», τη διοργάνωση της οποίας είχε αναλάβει η ναυτιλιακή εταιρείας Atlas Maritime. Για το λόγο αυτό άλλωστε το ΓΕΝ προχώρησε στην παραχώρηση του».

Τελικώς αντί για συζητήσεις και ποτά υπό τους ήχους απαλής μουσικής, τα μοντέλα και οι εφοπλιστές ξεσήκωσαν το θωρηκτό με χορούς, τραγούδια και φωτογραφήσεις νεαρών κυριών με light εμφάνιση.

Η ηγεσία του Πολεμικού ναυτικού έχει ήδη διατάξει έρευνα για να διακριβωθεί τι ακριβώς συνέβη στο θωρηκτό την προηγούμενη Πέμπτη και μ ευθύνη ποίων. Ήδη ο διευθυντής του Αβέρωφ, έφεδρος αρχιπλοίαρχος Ευάγγελος Γαβαλάς έχει κληθεί να δώσει «έγγραφες εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε στο χώρο». Το ΓΕΝ προαναγγέλλει ότι εφόσον «προκύψουν ευθύνες για συγκεκριμένα πρόσωπα, αυτές θα καταλογιστούν».

Ενώ όμως η «τιμωρία» μοιάζει να αφορά μόνο το διευθυντή του πλοίου μουσείου, παραμένει κρίσιμο το ερώτημα ποιοι αξιωματικοί από την ηγεσία του ΓΕΝ συναίνεσαν να γίνει το πάρτι πάνω στο θωρηκτό Αβέρωφ και κυρίως ποιες εγγυήσεις έλαβαν ότι η δεξίωση θα γίνει σε κόσμιο πλαίσιο, τέτοιο που να ταιριάζει στην ιστορική βαρύτητα του χώρου.

Ακολουθεί το δημοσίευμα:


Το πλοίο-σύμβολο του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και ζωντανή ιστορία των αγώνων του ελληνικού έθνους, παραχωρήθηκε... τιμής ένεκεν στον εφοπλιστή Λεό Πατίτσα και τη σύζυγό του Μαριέττα Χρουσαλά για να μετατραπεί σε πίστα χορού για celebrities, μοντέλα και κοσμικές κυρίες. Μετά το «Island» και τον «Αστερα», οι νεόνυμφοι, με τις ευλογίες του Ελληνικού Στρατού, συνέχισαν τις εορταστικές εκδηλώσεις του γάμου τους πάνω στο ιστορικό θωρηκτό, σε μια βραδιά με νταούλια, ζεϊμπέκικα και καρσιλαμάδες.

Αποκορύφωμα της βραδιάς ντροπή, οι αναμνηστικές φωτογραφίες των μοντέλων με τα δωδεκάποντα να λικνίζονται κάτω από τα κανόνια του θωρηκτού που για τον Στρατό αποτελεί μουσείο Ιστορίας. Το ερώτημα βεβαίως είναι αν είχε ενημερωθεί για το κοσμικό πάρτι στο πλοίο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αμυνας και, αν όχι, τι θα πράξει τώρα μετά τη διαπίστωση ότι το θωρηκτό μετατράπηκε σε ντισκοτέκ, σε ένα γλέντι χορού στο οποίο βρέθηκαν να συμμετέχουν ακόμη και αξιωματικοί του πλοίου!

Στο πάρτι του ζεύγους Πατίτσα Χρουσαλά κυριάρχησαν, εκτός από τους καρσιλαμάδες, και τα κουφέτα που προσφέρονταν πάνω στο πλοίο στους καλεσμένους, ενώ είδηση της βραδιάς ήταν η αναγγελία της ενσωμάτωσης της συζύγου του κ. Πατίτσα και πρώην τηλεπερσόνας Μαριέττας Χρουσαλά στη ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας.

Και ποιο θα μπορούσε να είναι καλύτερο σημείο από την αναγγελία μιας τέτοιας σημαντικής προσχώρησης από το θωρηκτό «Αβέρωφ»… Το πλοίοσύμβολο του Πολεμικού Ναυτικού έγινε κυριολεκτικά αγνώριστο προκειμένου να φιλοξενήσει το πάρτι της εταιρείας «Atlas Maritime» του νεαρού εφοπλιστή, στο περιθώριο των φετινών «Ποσειδωνίων». Μέχρι και πίστα είχε στηθεί στο κατάστρωμα προκειμένου να χορέψουν οι καλεσμένοι του Λεό Πατίτσα.

Το θέαμα με τις στολισμένες ανθοστήλες και τις γλάστρες με τα λουλούδια στην είσοδο του θωρηκτού παρέπεμπε περισσότερο σε άλλο ένα γαμήλιο πάρτι του ζεύγους παρά σε εταιρική εκδήλωση. Υπήρχε ακόμα και ειδικός μπουφές που είχε μόνο κουφέτα σε διάφορα χρώματα, για όσους προφανώς δεν ήταν καλεσμένοι στον γάμο, ενώ σε άλλους δύο μπουφέδες πάνω στο κατάστρωμα σερβιρίζονταν τα ποτά.

Οι καλεσμένοι, που άρχισαν να καταφτάνουν λίγο μετά τις 8 το βράδυ, είχαν την ευκαιρία, αν το επιθυμούσαν, να ξεναγηθούν στο πλοίοσύμβολο του Πολεμικού Ναυτικού, κάτι που έπραξαν αρκετοί από αυτούς. Οταν άρχισε να νυχτώνει ακόμη και τα προσχήματα έπεσαν. Ενας προβολέας φώτισε σε άλλο πλοίο το σήμα της εταιρείας του κ. Πατίτσα και ο χορός άρχισε με δημοτικά και φόντο τα κανόνια του πλοίου.

Ο κ. Πατίτσας έφτασε μόνος του λίγο μετά τις οκτώ με την εντυπωσιακή λευκή Aston Martin του και υποδέχτηκε «βαριά» ονόματα της ελληνικής ναυτιλίας, όπως οι κύριοι Γιάννης Ξυλάς, Νίκος Τσάκος και Θόδωρος Βενιάμης. Σε όλους τους καλεσμένους προσφερόταν Bellini ως welcοme drink, η σαμπάνια έρρεε άφθονη, όπως και το κρασί, καθώς και άλλα οινοπνευματώδη ποτά, ενώ οι γαστριμαργικές επιθυμίες των καλεσμένων ικανοποιήθηκαν με μια ποικιλία γεύσεων στην οποία κυριαρχούσε το κρέας.

Στο αναλόγιο, που είχε στηθεί ακριβώς κάτω από τα κανόνια του ιστορικού πλοίου, μίλησαν ο Λεό Πατίτσας, η μητέρα του Μαριγώ Λεμού-Πατίτσα και ο κυβερνήτης του «Αβέρωφ», αρχιπλοίαρχος εν εφεδρεία Ευάγγελος Γαβαλάς. Η πεθερά της Μαριέττας Χρουσαλά ήταν αυτή που ανακοίνωσε την έλευση της πρώην παρουσιάστριας στην οικογένεια αλλά και στην εταιρεία του γιου της, και μάλιστα σε άπταιστα αγγλικά. Με grande εμφάνιση και εντυπωσιακά κοσμήματα, η κυρία ΛεμούΠατίτσα έσυρε πρώτη τον χορό συνοδευόμενη από τον γιο, τη νύφη της και άλλους καλεσμένους στην πίστα που είχε στηθεί στο κατάστρωμα του θωρηκτού, ενώ τα φωτορυθμικά φώτιζαν όλο το πλοίο.

Οι καρσιλαμάδες, τα νησιώτικα και τα τσιφτετέλια αντικατέστησαν όχι και τόσο κομψά τις lounge και jazz μελωδίες που κυριαρχούσαν μέχρι κάποια ώρα στο πάρτι, το οποίο έφτασε στο τέλος του λίγο πριν από τη 1.30 τα μεσάνυχτα της περασμένης Πέμπτης."

Από όλους αυτούς τους "χυδαίους" λεφτάδες και αναιδείς κοσμικούς που συμμετείχαν στο πάρτι δεν περίμενα και πολλά.
Αυτός ο διευθυντής του Αβέρωφ , πρώην αξιωματικός του ΠΝ (αρχιπλοίαρχος) , δεν ντράπηκε την στολή που φορούσε;
Τέτοια οσφυοκαμψία στα φράγκα των εφοπλιστών και των εγχώριων τηλε - μαϊντανών πια ;


Κατά τα άλλα όλοι ας αγοράζουν όλοι τις κοσμικές (μη χέσω) πατασαβουροφυλλάδες και ας εκστασιάζονται βλέποντας τα πρωινάδικα και τις Τατιάνες να υμνούν όλο αυτό το συρφετολόϊ και τα κοσμικά παραφερνάλια.


Read more...

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Καλώς τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα !

Από το Περί Πάτρης



Η κ. Μάγια Τσόκλη, γνωστή βουλευτής-ταξιδεύτρα, «εργαζομένη» στην ελληνική κρατική τηλεόραση, και επισκεπτόμενη τη Βουλή από χρόνου εις χρόνον, έτσι μόνο για να ψηφίσει μπουλουκηδόν τα φιλεργατικά μέτρα του Κυβερνώντος Κόμματος-στο οποίο συμμετέχει…δοξη και τιμή… ως Βουλευτής Επικρατείας-αποφάσισε να αναβαθμίσει τις τουριστικές παροχές της χώρας μας.

Προφανώς μελέτησε ενδελεχώς την ελληνική ταινία... «καλώς ήρθε το δολάριο» και αποφάσισε να πάρει τα παιδάκια των σχολείων να τα στήσει στα λιμάνια με τις καθαρές φορεσιές τους, να φιλάνε και να χειροκροτάνε τους τουρίστες που ανεβοκατεβαίνουν και να τους κερνάνε και μια κουταλιά ελληνική μαρμελάδα.


Προφανώς αυτή είναι η σοσιαλιστική προσέγγιση του τουρισμού. Έτσι για να ξαναθυμηθούμε φωτογραφίες καλοχτενισμένων κορασίδων και καλοκουρεμενων με τη ψιλή έφηβων να ραίνουν με ροδοπέταλα το βασιλικό ζεύγος του Κοκου, να παρατάσσονται για να χειροκροτήσουν και να προσφέρουν ένα απέριττο μεν αλλά από καρδιάς φτιαγμένο μπουκέτο με αγριολούλουδα στον Μαυρογυαλουρο, και σωρηδόν και σχοληδόν να χαμογελάνε χειροκροτώντας στις φιέστες που έστηνε η χούντα.

Η εξαιρετική σύλληψη και σκηνοθεσία της Βουλευτού, κ. Μάγιας Τσοκλη, είναι για πολλές σφαλιάρες και ακόμα μεγαλύτερα φάσκελα. Αλλά σήμερα ποιον να πρωτοφασκελώσεις σε αυτή τη χώρα; Με δυο χέρια μπορείς να κάνεις δουλειά στην Ελλάδα σήμερα; Τενοντίτιδα πάθαμε πια από το πολύ φάσκελο.
Αν μάλιστα αληθεύει ότι δόθηκε άδεια και από το Υπουργείο Βολικής Παιδείας, αυτό πια δεν είναι για γέλια, είναι για κλάματα.


Ο Σοσιαλισμός λοιπόν στην Ελλάδα εξελίσσεται.
Όπως λέει και ένας καλός φίλος, από τη Σοσιαλιστική Δημοκρατία του Ανδρέα Παπανδρέου, μεταβήκαμε στον Σοσιαλιστικό Εκσυγχρονισμό του Κώστα Σημίτη και επιτέλους καταντήσαμε στο απάνεμο λιμάνι του Τουριστικού Σοσιαλισμού του Γεωργίου Β’ Παπανδρέου Γ’.


Και βέβαια είναι γνωστή και στα πέρατα της οικουμένης διαδεδομένη, η ευαισθησία αυτής της Κυβερνήσεως για το λαό και τους υπηκόους της, άρα προφανώς το να ζητάς τέτοιες ευαισθησίες για τα παιδιά μας, είναι σαν να αναζητάς την γνωστή ορθρογραφία από την γνωστή μυλωνού και τα γνωστά της οπίσθια.


Αλλά κανείς βέβαια δεν σκέφτηκε («με τι να σκεφτεί;» είναι η εύλογη ερώτηση), ότι το να βλέπουν οι τουρίστες τα στοιχημένα παιδάκια στους προβλήτες των λιμανιών, χαμογελαστά και καλοχτενισμένα, με το κουτάλι την μαρμελάδα στο χέρι, πρόθυμο να τους ταΐσει τις λιχουδιές του τόπου μας, είναι ο επόμενος εθνικός εξευτελισμός. στο όποιο θα μας στείλει η Κυβέρνηση του Τουριστικού Σοσιαλισμού και του cabinet. Δεν έχει πάτο αυτό το βαρέλι;


Αν θέλει σώνει και καλά να τους περιποιηθεί η Κυβέρνηση τους τουρίστες, να τους ξεναγήσει ας πούμε κάπου που δεν θα το έχουν ματαδεί, ας τους ξεναγήσει στην Βουλή. Ας γνωρίσουν τον κ. Πάγκαλο, τον κ. Πετσάλνικο, και τα άλλα εξωτικά ζώα. Επίσης μπορούν οι υπάλληλοι της Βουλής να πάρουν ένα ακόμα επίδομα…δοξη και τιμή, τρατάροντας γεύματα τους τουρίστες με μπόλικο αγνό και παρθένο ελαιόλαδο.

Θα μου πεις η Siemens δεν έχει εταιρίες catering για να στήσουμε τη δουλειά και να πάρουμε τη μίζα. Ναι γιατί από ΟΛΕΣ τις άλλες εταιρίες που προμήθευσαν το ελληνικό δημόσιο, από χαρτί τουαλέτας μέχρι τανκς, δεν πήρατε; Ωσπου δε, να «δικαστούν» ο κ. Μαντελης και ο κ. Τσουκάτος, μπορούν να δουλέψουν σαν αρχισερβιτόροι.

Αν είναι και από αυτούς που λέμε καλοί τουρίστες, έτσι στο πιο …οικονομημένο, στο πιο ματσωμένο τους, ας τους ξεναγήσει η Κυβέρνηση στην κ. Τζακρη και την πολυπληθή οικογένεια της.

Και για τους πολύ πλούσιους ας βάλει τον κ. Σαμαρά να τους ξεναγήσει αυτοπροσώπως στο Μουσείο της Ακρόπολης, άριστη ευκαρία μάλιστα, να συναντήσει και τους συχωριανούς του, τους Καλαματιανούς.


Αν τέλος είναι πολύ υψηλής οικονομικής επιφάνειας ας τους ξεναγήσει στην οικία Γκερεκου- Βοσκοπουλου. Τραγουδώντας ο Τόλης το «ξανθη αγαπημενη παναγιά», στις Αμερικάνες με το πι και το νάιλον καρώ παντελόνι μπορεί να αρχίσει να ξεχρεώνει και κάτι τις από τα χρέη του στην εφορία. Και έτσι η κ. Γκερεκου, θα αποδοθεί άμωμη και αμόλυντη, ξανά στον μεγάλο αγώνα του Σοσιαλιστικού Τουρισμού.
Τέλος για τους τουρίστες που γνωρίζει μόνο ο Ζαμπούνης, ας τους χορέψει ένα ζεϊμπέκικο ο Πρωθυπουργός ή ας τοςυ απαγγέλει ποιηματα του Καβάφη σε δική του ...εκτελεση.


Κοινώς, παιδάκια να χαιρετάνε το …δολάριο, έχουν ξαναδεί οι τουρίστες. Σε κάθε τριτοκοσμική χώρα, ακριβώς αυτό το θέμα αντικρίζουν. Αλλά τέτοιο τσίρκο σαν το ελληνικό πολιτικό σύστημα αποκλείεται να έχουν ξαναδεί.

Υ.Γ. Και για τους τουρίστες μπαταξήδες , επίσης έχω πρόταση. Να ρεφάρουν τα χρωστούμενα παραδίδοντας μαθήματα αγγλικών στα μέλη της Εξεταστικής …για τα μάτια των υπηκόων, Επιτροπής.
http://agauch-katerina.blogspot.com

Read more...

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΩ ;

Τι ωραία !!
Δεν είμαστε μόνοι σε αυτόν τον σκληρό κόσμο της παγκοσμιοποίησης και της οικονομικής κρίσης . Οι Ευρωπαίοι εταίροι μας δήλωσαν την πολιτική(!!!) υποστήριξή τους στην Ελλάδα στις δύσκολες ώρες που περνάει. Έτσι τώρα όλοι αναθάρρησαν και ο Πρωθυπουργός μαζί με τον Υπουργό Οικονομικών θριαμβολογούν για την μεγάλη επιτυχία που είχε αυτήν η κίνηση. Λες και ήταν δυνατο να μην την έχουμε την πολιτική στήριξη που δεν στοιχίζει και τίποτα στο κάτω κάτω. Έτσι μετατρεπόμαστε πλέον επίσημα και σε προτεκτοράτο των τραπεζών και των επενδυτικών funds .Το δε ΔΝΤ θα μας παρέχει απλά τεχνική βοήθεια !
Τι ωραία που το έχουμε και αυτό στο πλευρό μας να μας βοηθάει στις δύσκολες ώρες , κάτι δηλαδή σαν" σερβιέτα με φτερά" για να μην ξεχειλίζουν και μας πνίγουν τα ελλείματα της υποκρισίας και της ξεφτίλας .
Η τρομοκρατία που εξαπέλυσε η κυβέρνηση του ΓΑΠ τους τελευταίους μήνες απέδωσε. Όλοι ακούμε φοβισμένα τις ειδήσεις και τρέμουμε στο άκουσμα των λέξεων spread και Moody's . Έτσι πειστήκαμε όλοι για την ανάγκη των πιο αντιλαικών μέτρων που έχουν θεσπιστεί ποτέ και είμαστε και ευχαριστημένοι από πάνω που είναι μόνο αυτά. Χειρότερα ίσως να ήταν μόνο τότε που χάσαμε τον πόλεμο του '97 και βάλαμε το μονοπώλιο , στα σπίρτα στο αλάτι και στις τράπουλες !
Σφάξε με αγά μου να αγιάσω δηλαδή !!
Τουλάχιστον τους ιθαγενείς , οι διάφοροι "κονκισταδόρες" τους έδιναν και κάτι να γυαλίζει σαν αποζημίωση για τους φυσικούς πόρους που λεηλάτησαν και για τον κόσμο που έσφαξαν . Σε εμάς ούτε καν αυτό . Έστω μια εικονίτσα με ιδιόχειρη υπογραφή του Τρισέ ,του Γιούνκερ και του Στρος - Καν , ή έστω του Αλμούνια . Μην είστε τόσο σκληροί ρε παιδιά δώστε κάτι .Κάντε μια αερογέφυρα βοηθείας και μοιράστε
έστω κανένα μπισκοτάκι με κάνναβη από την Ολλανδία ή με έκσταση σαν αυτά που παίρνουν με τις χούφτες τα τέκνα και τα εγγόνια των πρώην αποικιοκρατών του Ηνωμένου Βασιλείου και νυν κωλόγλειφτών- yes men του κάθε US President .
Ένα για τον κάθε Έλληνα , ίσα για να ξεχαστεί και να χαμογελάει.
Δυστυχώς έχουμε πέσει τόσο χαμηλά που πλέον απλά αντιδρούμε παθητικά. Δεν τολμάμε να πουμε καμμιά κουβέντα για αυτούς που προκάλεσαν την κρίση και για το ποιοι την πληρώνουν . Δεν τολμάμε να πουμε στους Ευρωπάιους κατάμουτρα ότι αυτοί με την υποτακτική τους στάση στην Τουρκία και το Ισλάμ για οικονομικούς λόγους , μας εξωθούν σε όλο ένα και μεγαλύτερες αμυντικές δαπάνες και φυσικά από που ψωνίζουμε αν όχι από Γάλλους και Γερμανούς και ενισχύουμε την οικονομία τους. Μόνο ο Κον Μπεντίτ τόλμησε να πει τα πράγματα με το όνομά τους στο Ευρωκοινοβούλιο . Οι δικοί μας ήταν κάτω από τα έδρανα κρυμμένοι ικανοί μόνο για λεονταρισμούς στα καφενεία της εκλογικής τους περιφέρειας. Ούτε λέξη για την κυρία Μέρκελ και την νεοναζιστική Γερμανία του Δ' Ράιχ που το παίζει ξανά επικυρίαρχος της Ευρώπης και ξεχνάει την οικονομική καταστροφή και την εθνική λεηλασία της Ελλάδος από τα ναζιστικά στρατεύματα του Γ' Ράιχ και τις αποζημιώσεις που ποτέ δεν πλήρωσε. Ή για την πολιτική της Αγγλίας που για να παίξει παιχνίδια κυριαρχίας στον επιθανάτιο ρόγχο της σαν αυτοκρατορία, μας έσυρε σε έναν εμφύλιο και σε ένα Κυπριακό που ακόμα πληρώνουμε.
Ποιος τολμά να πει το προφανές , ότι δηλαδή όλα γίνονται για την μάχη του δολαρίου με το Ευρώ και οι "δολαριολάτρες" έχουν σαν δούρειο ίππο την Βρεττανία , αυτήν την ξεπεσμένη αριστοκράτισα και νυν "εταίρα" των ΗΠΑ. Φυσικά όλοι ξεχνάνε τα οικονομικά χάλια της και την κρίση που προκάλεσαν οι αγύρτες του City και του Canary Wharf ; Αν δεν βαριέστε διαβάστε εδώ μια εξαίρετη οικονομική ανάλυση που λέει τα πραγματα με το όνομά τους και φυσικά δεν χαρίζεται ούτε και σε μας .
Αποσπασματικά παραθέτω το εξής :

"
the U.K. is a must to avoid. Its Gilts are resting on a bed of nitroglycerine. High debt with the potential to devalue its currency present high risks for bond investors. In addition, its interest rates are already artificially influenced by accounting standards that at one point last year produced long-term real interest rates of 1/2 % and lower."

Απλά περιμένω να δω που θα πάει ο ραγιαδισμός μας . Αντίθετα μας δουλευουν π.χ. με τις μειώσεις των μισθών των δημοσίων υπαλλήλων . Λένε ότι θα εξοινομήσουν ίσως και ένα δις ευρώ. Την τελευταία φορά που κοίταξα, το χρέος μας ήταν πάνω 300 δις. Μιλάμε για το 1/300 , δηλαδή χαίρε βάθος αμέτρητο. Αντίθετα αυτό το 1 δις θα πάει για αποπληρωμή τόκων και για τα μπόνους των golden boys που μας έσυραν εδώ. Ενώ τώρα τουλάχιστον αυτά τα χρήματα θα έμεναν στην αγορά και θα κινούνταν κάτι. Να προετείνω κάτι άλλο . Να κάνουν μειώσεις μισθων 40% , γιατί όχι ; Έτσι θα εξοικονομήσουμε ακόμα περισσότερα για να -πληρώσουμε τις τράπεζες και θα μεταμορφωθούμε μια ώρα αρχύτερα σε Αλβανία , που είναι και ο τελικός στόχος τους. Αυτό που θέλουν είναι να στρέψουν την μια κοινωνική όμαδα εναντίον της άλλης με την δοκιμασμένη τακτική του "διαίρει και βασίλευε". Αντί τόσα χρόνια να τίθεται το ερώτημα: "γιατι αυτοί που παίρνουν 600 ευρώ να μην παιρνουν 1200 ;" , έμπαινε το ερώτημα :" Γιατί αυτοί που παίρνουν 1200 να μην πάρουν 600 ;" .Εμείς μπροστά σε αυτήν την αλητεία απλά ακούγαμε και γνέφαμε σαν τα χαιβάνια .
Επίσης θα θέσω και ένα άλλο θέμα, έτσι σαν food for thought που λένε και οι κολλητοί μας οι Άγγλοι . Πως είμαστε τόσο σίγουροι ότι όλα αυτά τα νέα στοιχεία
είναι αληθινά ; Οι κυβερνήσεις όλες με την χειραγώγηση που ασκούν στην Στατιστική Υπηρεσία έκαναν θαύματα όλα τα χρόνια. Ή μήπως θέλετε να σας θυμίσω τον αφορισμό του Pascal ,"Υπάρχουν τριών ειδών ψέματα : Τα μικρά ψέμματα , τα τεράστια ψέμματα και οι στατιστικές !

Θα σας παραθέσω φωτογραφίες από κάτι μορφές να δω αν τους ξέρετε :









ΕΚΠΛΗΞΗ !!!

Είναι αυτοί :
που μας κυβέρνησαν από το 1974 και μετά
που ζήτησαν την ψήφο μας για να μας κάνουν περήφανη και ευημερούσα χώρα
που τους δώσαμε την ψήφο μας για να μας κάνουν σύγχρονη Ευρωπαική χώρα
που θα μας έκαναν οργανωμένο και ευνομούμενο κράτος

Είναι αυτοί που νομίζουμε ;

Ή μήπως είναι ;
Αυτοί που βούλιαξαν το κράτος
Που διέλυσαν τον δημόσιο τομέα και την αξιοκρατία (αν υπήρξε ποτέ)
Που αποδιάρθρωσαν τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα
Που μετέτρεψαν τις πόλεις μας σε τσιμεντένιες αντιπαροχουπόλεις
Που μας καταχρέωσαν μέχρι 3ης Γενεάς εξυπηρετώντας εαυτούς , ημέτερους κουμπάρους
Που μας ξεφτίλισαν οικονομικά και εθνικά και κατάντησε η λέξη Έλληνας ανέκδοτο

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ .
Τέτοιοι είμαστε , εμείς τους ψηφίζουμε και τους στηρίζουμε αρκεί να περάσει το μικρο-μέγαλο ρουσφετάκι μας.
Ο Μαρξ σε ένα πραγμα είχε δίκιο . Είχε πει ότι :

"Κανένας δεν μπορεί να ανέβει στην πλάτη σου , αν δεν σκύψεις "

Εμείς όχι μόνο σκύψαμε , αλλά κατεβάσαμε και τα παντελόνια, τους δώσαμε και το σωληνάριο με την βαζελίνη.
Με τις υγείες μας λοιπόν και υπομονή . Εξάλλου ποτέ δεν ξέρεις .Αν χαλαρώσουμε μπορεί και να μας αρέσει ....εξάλλου μετά απο 400 χρόνια "Οθωμανικού δικαίου" μάλλον μας έμεινε το κουσούρι απ' ότι φαίνεται και σκάει που και που σε καμμιά γενιά.

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP