Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΙ Νο 2 !!


Επανέρχομαι στο θέμα του Ισλάμ και της επικίνδυνης πλέον ξεδιαντροπιάς και αχαριστίας των Εν Ευρώπη μουσουλμάνων και του ύπνου του δικαίου που κοιμούνται πολλοί δικοί μας
Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω δημοσίευμα και τα σχόλια δικά σας.

Από εμένα πλέον NO COMMENT.

Υ.Γ. Να δεις έτσι όπως πάνε τα πράγματα που στο τέλος θα καταφέρουν και εμένα να αρχίσω να συμπαθώ τους Σταυροφόρους (παλιούς και καινούριους) και ας μακέλεψαν την Κωνσταντινούπολη το 1204 και ας έκαναν άνω κάτω των κόσμο την τελευταία 10ετία.

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP