Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΑΠΛΟΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΑΠΛΟΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Το χρυσό σταυρουδάκι



Μια εξαιρετική ανάρτηση από το blog της Κατερίνας

Ειλικρινά, το βαρέθηκα όλο αυτό το παραμυθάκι με το Βατοπέδι. Δεν λέω έχει το απαραίτητο φολκλόρ. Έχει όλα τα συστατικά της συνταγής για ένα επιτυχημένο reality show. Πουλάει, όπως πουλάνε από τηλεοράσεως οι μαγειρικές, τα λογής λογής big brother και next top model, οι γάμοι της Μενεγάκη, ή... μια μαύρη σημαία στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη. Η τελευταία σοκαρε ...αρκούντως τους οπαδούς του πολιτικά ορθού. Ooh LaLa!!!

Σοκαριστικές ευκολίες, ράσα, λιβάνια, ελικόπτερα, λίμνες, πολιτικοί και πολιτικάντηδες, επιχειρηματίες και ψιλικατζήδες. Ίσως αν είχε και 5 γκόμενες μπορεί να ήταν και πιο ...juicy όλο αυτό το show. Αλλά και χωρίς γυναίκες- από όσο ξέρω δηλαδή, δεν παίρνω και όρκο, δεν το παρακολούθησα και φανατικά- μια χαρά έπαιξε.

Ειλικρινά δεν με αφορά στο ελάχιστο αν υπάρχει ζημιά του Δημοσίου από τις ανταλλαγές της Βιστωνιδας με ολυμπιακό ακίνητο ή πάσης άλλης φυσης ...ακινητο.
Υποθέτω απλά, ότι όταν η Κυβέρνηση πάει να παίξει τον άσσο της με το Βατοπεδι και επί ένα χρόνο ...δεν έχει εκτίμηση που να τεκμηριώνει την ζημιά του Δημοσίου, προφανώς η εκτίμηση δεν ανταποκρίνεται στα πολυπόθητα της Κυβέρνησης.

Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρουν στο ελάχιστο, ούτε ο Δρυς, ούτε ο Φωτιάδης ή τα όποια άλλα φαντάσματα της Κυβέρνησης Σημίτη- μου φτάνει ότι απαλλαγήκαμε από τα συγκεκριμένα, αν και στην θέση τους ξεφύτρωνουν δεκάδες άλλα.
Ειλικρινά δεν με ενδιαφερουν στο ελάχιστο, ούτε τα τότε ...μικρά στο κομματικό μέγεθος στελεχακια, όπως ο Ξυνίδης και ο Πεταλώτης, που εσπευδαν να εισηγηθούν, να υπογράψουν και να επιβεβαιώσουν ότι η Κυβέρνηση Σημίτη προσταζε και που βέβαια έκαναν ...καριέρα.
Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρουν στο ελάχιστο ούτε η ΚΕΔ, ούτε οι διάφοροι Ρουσόπουλοι, Δούκες, Βουλγαράκηδες και ...λοιποί συγγενείς, που συνδιαλέγονταν με τους καλόγερους βάσει ενός διακομματικού σχεδίου, ενίσχυσης της περιουσίας της Μονής.

Μάλιστα αν κάτι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με εντυπωσιάζει συχωριανοί μου, είναι ότι όλο αυτό το ...project φαίνεται να το διεκπεραιώνουν όλοι αυτοί χωρίς να εμφανίζεται πουθενά μίζα.
Ασφαλώς το ...αζημίωτο, δεν είναι στην φύση όλων των προαναφερθέντων και η σωτηρία της ...ψυχής τους δεν μου ακούγεται και πολύ πειστικό επιχείρημα.
Υποθέτω ότι ένα μικρό έστω ...κατι τις, θα το έβγαλαν και αυτοί, ο καθένας ρε αδελφέ για τον κόπο του. Ή μπορεί απλά να υπολόγιζαν στην πολιτική εύνοια του εκάστοτε Πρωθυπουργού καθώς και στην ...πολιτικάντικη εύνοια των καλογέρων και των παπάδων στην πολιτική τους πορεία.
Αλλά όλα αυτά, πολύ μικρό ενδιαφέρον έχουν και όσο έχουν, εξαντλείται στα παράθυρα του τηλε-κουτσομπολιού.

Το ένα και ...ΜΟΝΟ από όλο αυτό το διακομματικό τουρλουμπούκι, που είχε για μένα τουλάχιστον, εξαιρετικό ενδιαφέρον, ήταν την «αντίδραση» του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, του και ...οικολόγου επονομαζομενου. Γιατί... το Βατοπέδι είναι το δικό του μαγαζί. Δεν είναι ούτε του ...χαριτωμένου Εφραιμ, ούτε του …εμπνευσμένου επιχειρηματικά Αρσένιου. Και η ...εκκωφαντική σιωπή του ...Πατριάρχη, ήταν η πιο ηχηρή απάντηση στην υπόθεση Βατοπεδίου. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν απαντώ... ο Κύριος να βάλει το χέρι του.

Ναι λοιπόν, θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω την ΑΛΗΘΕΙΑ για την υπόθεση Βατοπεδίου. Αλλά την ΑΛΗΘΕΙΑ. Την ιστορική ΑΛΗΘΕΙΑ. Αυτή που καταγράφεται και εντάσσεται στο διαχρονικό νταβατζηλίκι της Εκκλησίας σε αυτόν το τόπο, από την Τουρκοκρατία και βέβαια σε όλη τη πορεία του Ελληνικού Κράτους.

Κάποιοι θα μιλήσουν για ...θέμα εθνικής σημασίας. Ναι, πάντα η Εκκλησία έπαιζε πολιτικά και οικονομικά παιχνιδια ..."εθνικής" σημασίας.

Ψάχνοντας να βρω ...τι απέγινε η πρόσφατη «βούληση» της Κυβέρνησης για μια μικρή φορολόγηση της Εκκλησίας, έπεσα στην ιστορία του Ανδρέα Παπανδρέου που με περισσή ...ελαφράδα πριν καμιά 25 χρόνια επιχείρησε να ψελλίσει κάτι, για την εκκλησιαστική περιουσία. Βεβαίως ηττήθηκε κατά κράτος. Όχι μόνο η εκκλησιαστική περιουσία δεν ακουμπηθηκε απο την Πολιτεία, όχι μόνο ο Τρίτσης που βλακωδώς ...τον πίστεψε, αποπέμφθηκε από την Κυβέρνηση με συνοπτικές διαδικασίες, αλλά ο δημόσιος κορβανάς φορτώθηκε και με το κόστος των μισθών των παπάδων. Κι άλλοι δημοσιοι υπάλληλοι κ. Αντιπροεδρε... Ευτυχώς ο Ιερωνυμος ευλογησε την πορεία της συζυγου σας προς το δημοτικό θώκο. Αυτός τον έβγαλε τουλάχιστον το μισθό του.
Σκηνές από τον Χριστόδουλο να κηρύσσει ιερό πόλεμο στον Σημίτη, τον Καραμανλή να υπογράφει τις ιερές λίστες, τον Ιερώνυμο πρώτη μούρη στο Υπουργικό Συμβούλιο του Γεωργίου Β’ Παπανδρέου Γ’.

Τώρα βέβαια εμείς που επιτρέπουμε ΑΚΟΜΑ στην Πολιτεία να γράφει στα σχολικά εγχειρίδια που μορφώνουν τα παιδιά μας, για το κρυφό σχολειό, την Αγια Λαύρα, και τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και τον Παπαφλέσα, ας μην σοκαριζομαστε από τα διακομματικά παιχνίδια με τα λογής λογής Βατοπέδια.

Άλλωστε ακόμα και ο Άρης, ο Άρης που έφτιαξε τον μεγαλύτερο εθελοντικό στρατό της βαλκανικής ιστορίας -και όχι μόνον-, όταν μιλούσε στις πλατείες των χωριών δεν αρκούνταν μόνο στη μαγεία και στη φωτιά των λόγων του, ξεκούμπωνε τάχα μ’ τάχα, το κουμπί από το αμπέχωνο για να φαίνεται ότι φορούσε ένα χρυσό σταυρουδάκι.

Read more...

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Εδώ Κάιρο .......


Ένα φοβερό κείμενο από το Blogg της Κατερίνας που απλά
γ....εί και δέρνει.

------------------------------------------------------------------------------------------

Από εκείνο το βράδυ που προσπαθούσα να πιστέψω τη Google που μου έλεγε ότι είναι εύκολο να ανοίξεις ένα ιστολόγιο, μέχρι σήμερα-σχεδόν τρία χρόνια μετά- ξανάκουω, ξαναδιαβάζω, αλλά αρνούμαι να συμμετάσχω στις τρομολαγνικές αναλύσεις ...για την ανωνυμία των blogs. Αυτή την κουβέντα που ανακινεί η ...Σέχτα δημοσιογράφων υπάλληλων...κατ’ εντολή αφεντικών και Κυβερνήσεων. Αυτοί οι επώνυμοι υπάλληλοι ανώνυμων συμφερόντων.

Κώδικες ...δεοντολογίας πάνε και έρχονται, οι επώνυμοι κουνάνε το δάχτυλο στους ανώνυμους, και οι ανώνυμοι βγάζουν την γλώσσα στους ...επώνυμους.

Μέσα σε όλο αυτό το τουρλουμπούκι λοιπόν , παλεύω να... «δω το γήπεδο».
Οι μεν επισήμως να κόπτονται για την δεοντολογία, οι δε για την ελευθερία της άποψης και του μέσου. Κι εγώ ...ανώνυμη blogger, βάζοντας κάτω τα κιτάπια μου, αποφάσισα να συνταχθώ με την άποψη ...των επωνύμων, παραμένοντας ...ανώνυμη. Και ιδού το δικό μου σκεπτικό...

Σίγουρα καμία δεοντολογία ...δημοσιογραφίας, δεν μπορεί να αντέξει στο ΓΕΓΟΝΟΣ ότι όλα τα κανάλια της τηλεόρασης αλλά και η πλειοψηφία των ραδιοφωνικών σταθμών έχουν ιδιοκτήτες επιχειρηματίες, προμηθευτές και συναλλασσόμενους με το δημόσιο. Με ...αιώνιες προσωρινές άδειες -κάποτε τις λέγαμε και δημόσιο αγαθό τις συχνότητες. Και βέβαια το ότι είναι αιώνια προσωρινές σημαίνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης, Αλαφούζος, ΔΟΛ, Κοντομηνάς, Κόκκαλης, Κουρής, Κυριακού...αν ξέχασα και κάποιον συμπληρώστε τον συχωριανοί.
Προφανώς ταυτόχρονα με το διαχρονικό αλισβερίσι τους με το ελληνικό δημόσιο, αυτοί οι ...επιχειρηματίες ανώνυμων και μη δημοσιοποιούμενων συμφερόντων, επιχειρούν να μας πείσουν ότι αποφάσισαν να ρίξουν και 5 δεκάρες- έτσι για να συχωρεθούν τα πεθαμένα τους- για να έχει ο ελληνικός λαός, μια ...έντιμη και ...ανεξάρτητη δημοσιογραφία, που θα ελέγχει την Εξουσία. Δηλαδή...θα ελέγχει αυτούς. Μεγαλειώδες!

Δεν μπορώ να φανταστώ πιο γκροτέσκα σκηνή από τον Καπελλέρη, τον μέγα ράμπο του ΣΔΟΕ, που ορκίζεται στα ευαγγέλια μπροστά στον εισαγγελέα Χατζηνικολάου, ότι τίποτα δεν θα τον σταματήσει από το να πατάξει την φοροδιαφυγή. Αυτές τις ανατριχιαστικά βαρύγδουπες ανακοινώσεις τις κάνει από το κανάλι του Κουρή... που τα πλαστά τιμολόγια είναι τόσα πολλά που κάνουν αέρα με δαύτα, μέχρι και οι τηλεφωνήτριες του σταθμού.

Α, όχι... υπάρχει και το άλλο εκπληκτικό και ακόμα πιο γκροτέσκο. Το MEGA, o σταθμός συμφερόντων Βαρδινογιάννη, που επικαλείται 45 μάστορες και 80 μαθητάδες, για να μας πείσει ότι βρε κουτά, είναι προς όφελος του Έθνους το να πάρει κοψοχρονιάς η ημιχρεωκοπημένη τράπεζα του, την δημοσίων συμφερόντων ΑΤΕ και το δημοσίων συμφερόντων πετράδι του στέμματος ΤΤ. Στο τέλος του δελτίου, μας ρίχνει και κάτι από την καθημερινότητα της... Πρέσβειρας και αυτό στο χωριό τους το λένε ...ανεξάρτητη δημοσιογραφία.

Τώρα μη τολμήσει κανείς να ψελλίσει στους υπάλληλους όλων αυτών των συγκροτημάτων- το ...αυτονόητο δηλαδή, «είστε υπάλληλοι συγκεκριμένων εργοδοτών και προμηθευτών του δημοσίου», ε, τότε έχει υποπέσει σε τρομερό έγκλημα καθοσιώσεως. Διότι σε αυτή τη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, οι υπάλληλοι δημοσιογράφοι...δεν είναι υπάλληλοι των εργοδοτών τους.... Miracolo!

Καλά... Υπάλληλοι έστω του άλλου τους, διαπλεκομενου αφεντικού; Κυβερνητικοί εκπρόσωποι έστω; Άσε που είναι και πιο στυλάτοι από τον κάθε κ. Αντώναρο και τον κάθε κ. Πεταλωτή. Και τι φταίνε αυτοι που αλλάζουν οι Κυβερνήσεις; Αυτοί έχουν σαφή και καταγεγραμμένο ιδεολογικό προσανατολισμό. Είναι με αυτόν που κάνει τις δουλειές με το αφεντικό τους. Σταθερά Κυβερνητικοί. Σοφόν το σαφές.

Τώρα για την ΝΕΤ, τι να πω; Η ΝΕΤ, είναι Κυβερνητική με τη βούλα, τσιφλίκι της κάθε Κυβέρνησης, χωρίς να χρειάζονται άλλοι ...πολύπλοκοι συλλογισμοί. Εμείς πάλι πληρώνουμε μέσω της δυνατότητας να ηλεκτροδοτείται το σπιτάκι μας το νταβατζηλίκι των υπάλληλων κυβερνητικών προπαγανδιστών. Μεγαλειώδες!


Πριν μιλήσουμε λοιπόν για τις «λεπτομέρειες» της ...δεοντολογία της ανωνυμίας, ας ξεκαθαρίσουμε ότι ΕΣΕΙΣ επώνυμοι δημοσιογράφοι, υπάλληλοι των συγκεκριμένων εργοδοτών, δεν χωράτε σε καμία δεοντολογία όσο και να την τραβήξουμε, όσο και να την ξεχειλώσουμε, όσο και να την εξευτελίσουμε. .

Αφού λύσαμε το στοιχείο αυτό που αφορά στο...ηθικό του πράγματος, που σας κατάτρωει, τα σωθικά, πάμε παρακάτω.

Ειδική δεν είμαι, αλλά από όσο καταλαβαίνω, τεχνικά είναι σχεδόν αδύνατον να ελεγχθεί η ανωνυμία στο διαδικτυο, εκτός κι αν αποφασίσετε ότι συνορεύουμε με την Β. Κορέα.
Το να στέλνει ο καθένας μας mails …σε ένα φίλο, που θα φιλοξενεί το blog ...στην Αμερική, στην Ιαπωνία, στην Αυστραλία, στο Ελσίνκι, ή στο Παρίσι, φαντάζομαι ότι θα είναι κάτι που θα έχετε σκεφτεί.

Επίσης, γνωρίζετε καλύτερα από εμένα ότι αν κάποιοι Μάκηδες, Θέμοι, Παπαγιάννηδες, και λοιποί συγγενείς και μαθητές της Μεγάλης του Γενους Σχολής, θελήσουν να χρησιμοποιήσουν την ανωνυμία για να εκτελέσουν ...συμβόλαια, ασφαλώς θα έχουν την τεχνική δυνατότητα να το πράξουν. Ε, είπαμε Β. Κορέα, αλλά δεν φαντάζομαι ότι θα μεταφέρετε την χώρα στον πλανήτη Άρη.
Άρα...γιατί; Ποιος είναι ο σκοπός όλης αυτής της κουβέντας που διαρκώς προσπαθείτε να συντηρείτε σχετικά με την ...ανωνυμία των blogs;

Αγαπητοί επώνυμοι, υπάλληλοι των εργοδοτών σας, κυβερνητικοί εκπρόσωποι και λοιποί ...συγγενείς, είστε πολύ πονηροί για να μην γνωρίζετε, ότι καμία Κυβέρνηση ΔΕΝ θα τολμήσει να ...νομοθετήσει για τον έλεγχο του διαδικτυου, και όχι βέβαια γιατί έχει δημοκρατικές ευαισθησίες. Απο αυτές ...απεδειξε ότι ΔΕΝ έχει.
Αλλά γιατί... ξέρει, ξέρετε, ξέρουμε, ότι την επόμενη μέρα θα γεμίσει το διαδικτυο όχι απλά άναρχες λέξεις, προτάσεις, φωνές, απόψεις, ανθρώπων, πολιτών, που αποκωδικοποιούν με τον όποιο ορθολογισμό, την όποια ψυχή, την όποια ιδεολογία, την όποια κριτική αλλά ακόμα και την όποια δεύτερη σκέψη μπορεί να έχουν, τα γεγονότα, χωρίς να υπόκειται η γνώμη και η γραφή τους σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ συμφέροντα και λογοκρισία, αλλά .....την επόμενη μέρα της όποιας «νομοθετικής ρύθμισης», τα blogs θα γίνουν η καινούργια Deutsche Welle. Γνωρίζετε και γνωρίζουμε ότι , οι αναρτήσεις θα ξεκινούν ...εδώ Κάιρο, σας ομιλεί το ελεύθερο blog των ελευθέρων Ελλήνων.

Θα κάνετε τους bloggers από... ανώνυμους... ήρωες; Μακάρι.
Αλλά ούτε καν εσείς, τα αφεντικά και οι συναλλασσόμενες μαζί τους Κυβερνήσεις δεν είστε τόσο, μα τόσο ανόητοι. Απλά τζάμπα μάγκες ήσασταν . Πάντα. ...Εξ από ανέκαθεν...

Ε, λοιπόν, καμία Κυβέρνηση δεν έχει τα κότσια να το κάνει αυτό.
Ε, λοιπόν, κανείς σας δεν θέλει και δεν αντέχει αντιπάλους ...ήρωες. Και μάλιστα που θα τους έχει κάνει...ήρωες, με τα χεράκια του. Βγάζοντας τα ματάκια του.
Υπάλληλοι τους, Κυβερνήτες και Κυβερνητικοί εκπρόσωποι, θα μείνετε και θα παραμείνετε σε αυτό που ξέρετε να κάνετε πολύ καλά. Να προσπαθείτε να συκοφαντήσετε και να αποδομήσετε με όποιο πιθανό, απιθανο, παραλογο και παραληρηματικό τρόπο, αυτό που ξεφτίζει και εξευτελίζει τη δική σας μηδενική πλέον αξιοπιστία. Αυτο και μόνο αυτό κάνετε.

Πριν φτάσουμε να μιλάμε για την δεοντολογία της ανωνυμίας αγαπητοί μου υπάλληλοι των συναλλασσόμενων επώνυμων και ανώνυμων αφεντικών σας, οφείλουμε να βάλουμε στο τραπέζι ...το τι σημαίνει ...ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ. Και πριν από τη δεοντολογία ας βάλουμε στο τραπέζι ... το τι σημαίνει ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ελέγξτε πρώτα την εξουσία, ως εκ του Συντάγματος οφείλετε, δηλαδή τα αφεντικά σας, και μετά ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, να τα λέμε.

Αλλά να ξέρετε καλά. Ο εχθρός σας δεν είναι οι ...οι ανώνυμοι bloggers.
Εχθρός σας είναι η χαμένη πια, αξιοπιστία σας. Εσείς την ξοδέψατε τόσο αστόχαστα.
Εσείς και τα αφεντικά σας, παραμυθιαστηκατε ότι η επικοινωνία που γίνεται προπαγάνδα έχει απεριόριστο δυναμικό. Δεν έχει όμως...
Κανείς δεν μπορεί να είναι υπηρέτης δυο αφεντάδων με ΕΝΤΕΛΩΣ αντικρουόμενα συμφέροντα. Κανείς δεν μπορεί να υπηρετεί και να εξυπηρετεί την εξουσία και ταυτόχρονα να την ελέγχει. Κανείς δεν μπορεί να είναι ελέγχων και ελεγχόμενος ταυτόχρονα. Κανείς... ΚΑΝΕΙΣ, καλοί μου, επώνυμοι δημοσιογράφοι ανώνυμων συμφερόντων.

Λοιπόν...Φιλιά ...στο σπίτι Λώρη(απο το ΔΟΛ...τι άλλο να πω;), Μπάμπη, Άρη, Τάσο, εκει εσείς του Αλαφουζου(μήπως να ασχοληθείτε και με το λαθρεμποριο καυσίμων έτσι μωρέ για μια αλλαγή) εμετική, άθλια Ρίκα που έσπευσες να ξεσκίσεις, να κανιβαλισεις, να σκυλεύσεις, άταφο ακόμα σώμα του όποιου νεκρού Ίσα...για λίγα ..κλικ παραπάνω. Ούτε καν νεκρόσυλη, και αυτο πολύ σου πάει. Απλώς.... φτηνιάρα.



Read more...

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ


Κάποια μέρα θα πρέπει μια ομάδα αναλυτών να ασχοληθεί σοβαρά και με την περίπτωση του Κώστα Καραμανλή.Θα είχε ενδιαφέρον να μπορούσε να πέσει φως στα κίνητρα και στις πράξεις του. Σπάνια πολιτικός αρχηγός ( και παράταξη) κατάφερε μέσα σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να κατασπαταλήσει ένα τόσο μεγάλο πολιτικό κεφάλαιο εμπιστοσύνης και να βουτήξει στο βάραθρο της ανυποληψίας και της ανικανότητας.
Ειλικρινά θέλει μεγάλο ταλέντο για να το καταφέρεις και πολλή εκπαίδευση. Ευτυχώς δεν πήγαν χαμένα τα λεφτά και οι δωρεές του θείου στα Tufftς και Harvard για την απόκτηση των πανάκριβων πτυχίων.
Τουλάχιστον έμαθε το στιλ που είναι sine qua non για τους απόφοιτους τέτοιων σπουδαίων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Τέτοιο στιλ που ο γνωστός κράχτης της δεξιάς Γ. Μαρίνος από την στήλη του στο Βήμα δεν δίστασε να τον παρομοιάσει με τον Μεταξά όταν είπε το ΟΧΙ και μπήκε η Ελλάδα σε πόλεμο με την Ιταλία (κάπου εκεί ανατρίχιασα).Τον παρουσίασε σαν ένα ηρωικό ηγέτη που τόλμησε επιτέλους να πει την αλήθεια στο λαό. Βέβαια παρακάτω στο άρθρο του ο κ. Μαρίνος κατηγόρησε ακόμα και την κυβερνητική ΕΡΤ για αντικυβερνητική προπαγάνδα και όλα τα ΜΜΕ για το γεγονός ότι έχουν δημιουργήσει λανθασμένη εντύπωση για την οικονομική κρίση με αποτέλεσμα την πτώση της ικανότατης κυβέρνησης.Ο αρθρογράφος παρέλειψε να μας πει τι έλεγε όλα αυτά τα χρόνια ο πρωθυπουργός και γιατί αφού ήξερε την αλήθεια δεν μας την έλεγε; Επίσης παρέλειψε να μας πει πως γίνεται και κάθε φορά τα ασθενέστερα στρώματα που ενώ έχουν την μικρότερη ευθύνη για την κρίση, αντίθετα είναι αυτοί που πρέπει να σηκώσουν και το μεγαλύτερο βάρος.Υποθέτω ότι έχει να κάνει με το χαμηλό επίπεδό μας , το οποίο μας εμποδίζει να αντιληφθούμε τις μικρο-μακρο οικονομικές θεωρίες που παίζουν στα δάκτυλα ειδήμονες σαν αυτόν.
Έτσι, συμπεραίνουμε αβίαστα ότι , στον Κώστα Καραμανλή δεν έμεινε τίποτα άλλο από την ηρωική έξοδο καμικάζι, απέναντι στα πράσινα στίφη του Τζένγκις Χαν (βλ. Γ.Α.Π.) που πολιορκούν το κάστρο της εξουσίας και της ρεμούλας ,υποδυόμενος τον ρόλο του μαχητή μέχρις εσχάτων , ελπίζοντας έτσι να διασωθεί η υπόληψη του στα μάτια της δεξιάς κομματικής βάσης τηρώντας τον κώδικα του νεοδημοκρατικού Μπουσίντο.
Ο τρόπος διακυβέρνησης του καθώς και η λογική του στην επιλογή των συνεργατών του θα μένει στην ιστορία .Αν έχεις αλήθεια τέτοιους έμπιστους τότε τι τους θες τους πολιτικούς αντιπάλους άραγε;
Ποια ήταν τα κριτήριά του -αν υπήρχαν- όταν διάλεγε τους συνεργάτες του και τους ανέθετε ρόλους και καθήκοντα;Μήπως η αποκατάστασή τους μετά από τόσα χρόνια κομματικού αγώνα για την κατάληψη του Ιερού Δισκοπότηρου της εξουσίας ;Αν είναι έτσι τότε πάσο..
Μήπως τελικά το κόμμα του δεν είναι τίποτα άλλο από μια παρέα ανθρώπων με κοινά συμφέροντα και χωρίς καμιά ιδεολογία να τους συνδέει στο βάθος και αυτός απλά προσπάθησε να κάνει τον διαιτητή και τον τροχονόμο και κοιτούσε μόνο απορημένος όταν τον "άδειαζαν" με τις προκλητικές και αδηφάγες συμπεριφορές τους;
Σε πολλές περιπτώσεις ψέλλιζε δικαιολογίες και σε άλλες εκστόμιζε βαρύγδουπες πολεμικές δηλώσεις σηκώνοντας το γάντι στις προκλήσεις των "νταβατζήδων" που δεν τον άφηναν να κυβερνήσει και που ένα μεγάλο μέρος τους κληρονομήθηκε από το ΠΑΣΟΚ για να λέμε την αλήθεια.Θα προσπαθήσουμε όμως να ξεχάσουμε ότι επί των ημερών του η θέση τους ισχυροποιήθηκε όσο ποτέ αφού τους έδωσε και την νεοφιλελεύθερη ευλογία να ασελγούν πάνω μας απαλλαγμένοι ακόμα περισσότερο από τον κρατικό έλεγχο.
Στο τέλος νόμισε ότι μαχαιρώθηκε από τους "Βρούτους" που ο ίδιος έτρεφε, σαν ένας άλλος Ιούλιος Καίσαρας. Αυτό όμως δεν έγινε γιατί θέλησε να τους χαλιναγωγήσει αλλά γιατί ποτέ δεν κατάλαβε ότι αυτός και οι κολλητοί του αποτελούσαν μέρος του προβλήματος.Τελικά οι περισσότεροι αντιλήφθηκαν ότι "ο Πρωθυπουργός είναι γυμνός", αφού ο μανδύας του "αδιάφθορου πολεμιστή" σκάλωσε στα σύρματα της διαπλοκής που άπλωναν οι άοκνοι συνεργάτες του.
Στην εξωτερική πολιτική ήταν δε ανύπαρκτος. Δεν θα ξεχάσουμε τις ηρωικές μέρες στην διάσκεψη κορυφής για το σχέδιο Αναν όταν ήταν κρυμμένος και αυτός και οι συνεργάτες τους στις σουίτες τους και άνοιγαν μόνο στο "ρούμ σέρβις" από φόβο μην τους ζητήσουν να πάρουν θέση και πουν καμία κοτσάνα και χάσουν μονάδες στις δημοσκοπήσεις .Άφησαν μόνους τους Κύπριους να τα βγάλουν πέρα και να σηκώσουν το βάρος του ΟΧΙ , για να μπορούν μετά να το παίξουν Πόντιοι Πιλάτοι .(Για να προλάβω και μερικούς, όχι δεν ξέχασα την θέση του Γιωργάκη, απλά δεν έχει θέση εδώ τώρα).
Όσο για το Σκοπιανό , που να μην ήταν και Μακεδόνας με ιδιαίτερη ευαισθησία για το θέμα; Αν δεν ανήκε στην "δεξιά του Κυρίου" θα τον είχε αφορίσει από καιρό ο Άνθιμος.
Πλάκα ιδιαίτερη δε είχε όταν είπε ότι ο ΛΑΟΣ είναι ένα κόμμα που έχει ακραίες και ανεύθυνες λαϊκίστικες ιδέες.Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας είχε για επικεφαλής των μυστικών υπηρεσιών της έναν άνθρωπο ο οποίος μόλις αποχώρησε από την ενεργό υπηρεσία, προσχώρησε στο παραπάνω κόμμα που στόλισε ο Πρωθυπουργός με τους προηγούμενους χαρακτηρισμούς. Δηλαδή και ο πρώην διοικητής της ΕΥΠ είχε "ακραίες και ανεύθυνες λαϊκίστικες ιδέες" .Πως τότε ο ίδιος είχε τοποθετήσει έναν τέτοιο άνθρωπο σε ένα τέτοιο πόστο;
Πρέπει ή δεν πρέπει να ανησυχούμε για την ορθή κρίση του , ή μήπως απλά πρέπει να χαρούμε που φεύγει ;
Προσοχή όμως γιατί έρχεται ο αντικαταστάτης του φορώντας το βελούδινο γάντι της ήπιας κολονοσκόπησης , συγγνώμη, προσαρμογής ήθελα να πω, και στο τέλος το πανηγύρι μπορεί να καταλήξει σε θρήνο , για ακόμη μια φορά.
Τελικά στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να κάνεις καθόλου αντιπολίτευση.
Η κάθε κυβέρνηση τα καταφέρνει μια χαρά να γκρεμιστεί από μόνη της.
Όσο για τους Έλληνες ....Εμείς μένουμε κάθε φορά με την ελαφρά μέθη του προεκλογικού αγώνα και την χαρά ότι μαυρίσαμε την ανίκανη κυβέρνηση που μας χαντάκωσε μέχρι να μας προκύψει η επόμενη.

Read more...

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ


Αφορμή για αυτήν την ανάρτηση είναι ένα άρθρο του ενημερωτικού δελτίου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Βέβαια πολλοί από τους φίλους bloggers έχουν καταθέσει παρόμοιες ανησυχίες σε διάφορα posts όπως η ©licka και ο Ελληνόψυχος .
Αυτό είναι πολύ φυσικό γιατί αφορά ένα θέμα που πρέπει να απασχολεί κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο .Το μέλλον των πόλεων μας. Που θα πάει άραγε αυτό το κακό με την αδιάκοπη τσιμεντοποίηση και την αλόγιστη δόμηση χωρίς κανένα ουσιαστικό χωροταξικό σχεδιασμό και έλεγχο και με μόνο γνώμονα το εργολαβικό συμφέρον και την κακομοιριά του μικρο-οικοπεδούχου νεοέλληνα που ονειρεύεται οροφοδιαμερίσματα από αντιπαροχές ή αυθαίρετες βιλίτσες όπου τον βολεύει.
Βέβαια καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι η αυθαίρετη δόμηση είναι ένα μαύρο κεφάλαιο στην Ελληνική ιστορία η οποία ξεκίνησε όταν το κράτος απέτυχε να δώσει λύση στις πιεστικές οικιστικές ανάγκες που προέκυψαν μετά την Μικρασιατική καταστροφή και την μεγάλη εισροή προσφύγων στην Ελλάδα.Έτσι θέριεψε ένα φαινόμενο το οποίο έκτοτε αποτελεί ένα άθλιο διαπραγματευτικό και εκβιαστικό αντικείμενο στα χέρια διαφόρων κυβερνήσεων και πολιτικάντηδων από την μία και ένα λαμπρό πεδίο δόξης για διάφορα κερδοσκοπικά κυκλώματα από την άλλη στα οποία εμπλέκονται και οι ίδιοι οι πολίτες.
Επίσης από ότι φαίνεται είμαστε πλέον στην διαδικασία όπου οι ίδιες οι εργοληπτικές εταιρίες αποφασίζουν πλέον τι είδους και ποια έργα τους συμφέρει να
εκτελέσουν και το κράτος πειθήνια απλά τα δημοπρατεί αφού από ότι φαίνεται όλοι οι οσφυοκάμπτες πολιτικοί και υψηλόβαθμοι δημόσιοι λειτουργοί έχουν ανεξόφλητα γραμμάτια στο πλέγμα της διαπλοκής.
Το θέμα είναι αν είμαστε διατεθειμένοι να αφήσουμε κάποια στιγμή πίσω μας αυτήν την κακοδαιμονία και να κοιτάξουμε με τόλμη μπροστά.
Από ότι φαίνεται μάλλον δεν είμαστε.
Διάβασα που λέτε στο Ενημερωτικό δελτίου του ΤΕΕ (Τεύχος 2548 - 10 Αυγούστου 2009) ότι τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου θα περάσει η διαβούλευση για το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας (ΡΣΑ). Είναι κάτι σημαντικό γιατί αυτές οι επιλογές που θα γίνουν μέσω αυτού στην ουσία δεσμεύουν το μέλλον της Αττικής για τις επόμενες δεκαετίες και στην ουσία-κακά τα ψέμματα- το μέλλον των μισών Ελλήνων.Να θυμίσουμε ότι το προηγούμενο Ρυθμιστικό Σχέδιο των Αθηνών θεσπίστηκε το 1985 και στο μεγαλύτερό του μέρος ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ και αποκάλυψε τα μεγάλα κενά στην δημόσια διοίκηση και στο σύστημα σχεδιασμού.

Ταυτόχρονα με την Αθήνα μια άλλη Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα αναζητά το πρόσωπό της για τις επόμενες δεκαετίες . Πρόκειται για το Παρίσι.

Οι δύο Ευρωπαϊκές Μητροπόλεις στοχεύουν στο ίδιο πράγμα , ένα καλύτερο μέλλον, όμως οι οπτικές γωνίες που το κοιτάζουν είναι τελείως διαφορετικές όπως και τα εργαλεία και οι πολιτικές που επιλέγουν.

Διαβάζοντας και αποδελτιώνοντας τις κριτικές των συναδέλφων που ασχολήθηκαν με αυτό το θέμα ενδελεχώς ,εύκολα κανείς διαπιστώνει τα παρακάτω :

Το νέο ΡΣΑ είναι γενικό, αόριστο και ασαφές.Δημιουργούνται σοβαρές αμφιβολίες εάν και κατά πόσο οι προτάσεις του παρέχουν στοιχειώδη εχέγγυα ρεαλισμού(sic). Από ότι φαίνεται το μόνο που επιδιώκεται είναι να βολευτούν καταστάσεις οι οποίες σχηματίστηκαν ανεξέλεγκτα και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ όπως επίσης και διάφορα έργα τα οποία έχουν ήδη εξαγγελθεί (δημόσια και ιδιωτικά).Σήμερα για παράδειγμα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανήγγειλε την κατασκευή των νέων μεγάλων Αττικών αυτοκινητοδρόμων.Έτσι τα μεγάλα οδικά έργα κυριαρχούν ,υπαγορεύουν την ανάπτυξη και η πόλη γίνεται υπηρέτης του ΙΧ και όλοι μας πελάτες των εταιριών εκμετάλλευσης των διοδίων.
Η ιδέα της "συνεκτικής" πόλης που θα κυριαρχεί η χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και θα απεξαρτηθεί από το ΙΧ , πάει περίπατο.

Αντίθετα οι ιδέες για το "Le Grand Pari(s)" περιγράφονται με πολύ συγκεκριμένο και σαφή τρόπο και οι προτάσεις ακολουθούν διακριτούς άξονες.Σύμφωνα με τους συντάκτες δεν επιδιώκεται να βολευτούν αλλά να ξεβολευτούν καταστάσεις οι οποίες διαμορφώθηκαν τις περασμένες δεκαετίες και ποδηγετούν την Γαλλική πρωτεύουσα (sic). Οι δε εξαγγελίες έργων θα ακολουθήσουν τον σχεδιασμό που τελικά θα επιλεγεί !!

Είπατε τίποτα ; Α , είπα μήπως ...

Γενικά δεν νομίζω ότι πρέπει να γραψω και άλλα γιατί αφενός απλά θα παπαγαλίσω τα γραφόμενα και αφετέρου θα συγχύζομαι επιπλέον και είμαι σε επικίνδυνη ηλικία.Καλύτερα να το διαβασετε μόνοι σας επί τροχάδην .Πιστεψτε με αξίζει τον χρόνο σας.

Πάντως το συγκεκριμένο άρθρο είναι πολύ κατατοπιστικό και στο μεγαλύτερό του μέρος μπορεί να διαβαστεί και από μη εξειδικευμένα άτομα.Καλό θα ήταν να ρίχναμε όλοι καμιά ματιά ( και ιδίως οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου) αν μη τι άλλο , απλά για να ξέρουν τι τους ετοιμάζουν οι ηγήτορες τους.
Αν και στο φινάλε ,έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν.

Read more...

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ.... CAYENNE ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ.... !!!


Μάλλον για "ουγκαντέζους" μας περνάν οι κύριοι κυβερνώντες και οι συν αυτώ. Γιατί να μην το κάνουν θα μου πείτε αφού τους παίρνει και τους παρα παίρνει. Πριν λίγο καιρό η κυβέρνηση για να τονώσει την αγορά και μεσούσης της οικονομικής κρίσης ανακοίνωσε την μειώση των τελών ταξινόμησης των ΙΧΕ αυτοκινήτων.Μάλιστα όσο μεγαλύτερο σε κυβισμό έπαιρνες τόσα περισσότερα γλίτωνες !!Χαράς ευαγγέλια για τον μέσο μισθοσυντήρητο και καρμοίρη νεοέλληνα ο οποίος ζει ξεχρεώνοντας πιστωτικές κάρτες και δάνεια. Επιτέλους θα μπορούσε και αυτός να έχει μια θέση στον ήλιο αγοράζοντας φθηνά(;; )μια τζιπούρα 5000 κυβικών ή ένα GTI με τριπλό τούρμπο !!! Πάρα πολύ ωραία. Οι έμποροι ξεπούλησαν , τα "γραμμάτια" των οσφυοκαμπτών κυβερνώντων προς τους χορηγούς μεγαλεμπόρους ξεπληρώθηκαν εν μέρει , τονώθηκε η οικονομία της Γερμανίας ,της Αγγλίας ,της Γαλλίας, της Ιαπωνίας ,των ΗΠΑ . Δεν ξέρω αν το ξεχάσατε αλλά η Ελλάδα ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , οπότε καμμιά Ελληνική Οικονομία ή Βιομηχανία δεν τονώθηκε. Απλά θησαύρισαν οι αλλοδαπές αυτοκινητοβιομηχανίες , οι κεντρικοί έμποροι και οι τραπεζες με τα τόσα δάνεια που χορήγησαν στους "Κώτσους" που αγόρασαν.

Έτσι αρκετοί βρέθηκαν εν τω μέσω οικονομικής κρίσης με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού αλλά ακατάλληλων για τα κυβικά τους. Με επιπλέον δάνεια , υψηλά ασφάλιστρα και έξοδα συντήρησης και λειτουργίας και όλα αυτά γιατί έχαψαν άκριτα και αμάσητο το παραμύθι που τους σέρβιραν οι σφουγγοκωλάριοι υπηρέτες του κεφαλαίου, οι δημοσιοκάφροι των Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης.Σαν να μην έφταναν αυτά χτες ανακοινώθηκαν και τα νέα μέτρα για την οικονομική κρίση που δεν είναι τίποτα άλλο από επιπλέον φόροι μεσαιωνικού τύπου. Ένα από αυτά είναι φυσικά και η φορολόγηση των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού (εδώ γελάστε όσο και όπως θέλετε) .

Ερώτημα δικό μου προς τον μέσο Έλληνα πολίτη κάτοχο "κοκκινισμένων" πιστωτικών καρτών , με μηνιαία δόση στεγαστικού δανείου και δόσεις αποπληρωμών διακοποδανείου και εορτοδανείου και προσφάτως ιδιοκτήτη ΙΧ μεγάλου κυβισμού :


ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ;;;;;;;;;;

Read more...

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007

Φαιδρά Πορτοκαλέα !!


" Ξεύρεις την χώραν που ανθεί
φαιδρά πορτοκαλέαν
που κοκκινίζει η σταφυλήν
και θάλλει η ελαίαν........ "

Αυτοί είναι καποιοι σατιρικοί στίχοι του αείμνηστου Γ.Βλάχου , γραμμένοι περίπου το 1900 .Αναφέρεται στην Ελλάδα και έφτασε ώς τις μέρες η φράση " χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα" να σημαίνει την χώρα εκέινη που δεν υπάρχει σοβαρότητα στην αντιμετώπιση των καταστάσεων και χαρακτηρίζεται από έλλειψη οργάνωσης εν γένει.

Βέβαια αυτός αναφερότανε στην Ελλάδα στις αρχές του 20ου αιώνα όπου υπήρχε μια χαώδης κατάσταση μετά τον πόλεμο του 1897 ,Κρητικό ζήτημα ( α ρε Ζωνιανά!!!) και άλλα πολλά.Σίγουρα δεν χαρακτηρίζει την σημερινή Ελλάδα η οποία 50 χρόνια μετά την λήξη του μεγάλου πολέμου και του ακόλουθου εμφυλίου είναι μέλος του ΝΑΤΟ ,της Ε.Ε. και μετά την ορθολογική αξιοποίηση πόρων μέσω τριών κοινοτικών πλαισίων στήριξης και μεσούντως ενός τετάρτου , είναι πλέον έτοιμη να πλέυσει στα βαθιά νερά της ελεύθερης οικονομίας και της παγκοσμιοποίησης . Έχουμε ισχυρή δημόσια διοίκηση, ελάχιστο κράτος ,το ισχυρότερο νόμισμα του κόσμου και οι δείκτες λένε ότι ευημερούμε. Οι δείκτες ανάπτυξης από τους υψηλότερους και οι δείκτες διαφθοράς από τους χαμηλότερους ( μήπως τα μπέρδεψα λίγο ; μπα όχι ε ;) .Οι Έλληνες πολίτες έχουνε πλήρη οικολογική και περιβαλλοντική συνείδηση και οι επιλογές τους αναφορικά με την αιρετή εξουσία στηρίζονται σε καθαρή επιλογή των σωστότερων προσώπων και πολιτικών αφού πλέον έχουμε αφήσει πίσω μας οριστικά τον παλαιο-δικομματισμό και τα Αγγλικά -Γαλλικά- Ρωσικά κόμματα.

Οι πόλεις μας είναι καθαρες και τακτοποιημένες με αρκετούς ελευθερους χώρους πρασίνου και αθλητικά πάρκα. Υπάρχουνε και λειτουργούνε πολεοδομικά και χωροταξικά σχέδια που ο κάθένας ξέρει τι μπορεί να φτιάξει ,πως να το φτιάξει και που. Οι επιλογές μας τόσο κεντρικές όσο και περιφερειακές ,σχετικά με την ανάπτυξη εμφορούνται από τις αρχες της περιβαλλοντικής αειφορίας.

Η κύρια αιτία που τα πάμε τόσο καλά οφείλεται στο γεγονός του ότι λόγω ιστορικών συνθηκων , όλα τα κάναμε αργότερα από τις (πάλαι ποτέ) αναπτυγμένες χώρες , έτσι είχαμε

την ευκαιρία να μελετήσουμε όλα τα λάθης τους και να ακολουθήσουμε στρατηγικές έτσι ώστε να τα αποφύγουμε και να τα κάνουμε εμείς όλα καλύτερα.

Τι ωραία πόσο χαίρομαι που πλέον χρησιμοποιούμε τον όρο "φαιδρά πορτοκαλέα" για να χαρακτηρίσουμε πλέον άλλες χώρες Ευρωπαικές. Πόσο χαίρομαι που 803 χρόνι μετά την άλωση της Κων/λεως από τους Δυτικούς Σταυροφόρους μπορώ πλέον να αναφωνήσω ως (και όχι σαν) ΕΛΛΗΝΑΣ :


"ΚΟΥΤΟΦΡΑΓΚΟΙ - EAT MY DUST"

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP