Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΜΑΔΙΚΟΙ ΤΑΦΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΜΑΔΙΚΟΙ ΤΑΦΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να δοθεί


Ο μεγάλος Γερμανός συγγραφέας Έρχαρτ Κέστνερ έκανε την εξής εξομολόγηση. «Στα 1952 πήγα για πρώτη φορά μετά το πόλεμο, στην Αθήνα. Η γερμανική πρεσβεία, όταν άκουσε πως είχα πρόθεση να πάω στη Κρήτη, μου συνέστησε, επειδή ήταν πολύ νωρίς ακόμα και οι πληγές από τη γερμανική κατοχή ανεπούλωτες, να λέω πως είμαι Ελβετός. Αλλά εγώ τους ήξερα τους Κρήτες. Από την πρώτη στιγμή είπα πως ήμουν Γερμανός και όχι μόνο δεν κακόπαθα, αλλά ξανάζησα παντού όπου πέρασα τη θρυλική κρητική φιλοξενία.

»Ένα σούρουπο, καθώς ο ήλιος βασίλευε, πλησίασα το γερμανικό νεκροταφείο, έρημο με μόνο σύντροφο τις τελευταίες ηλιαχτίδες. Έκανα όμως λάθος. Υπήρχε εκεί και μια ζωντανή ψυχή, ήταν μια μαυροφορεμένη γυναίκα. Με μεγάλη μου έκπληξη την είδα ν' ανάβει κεριά στους τάφους των Γερμανών νεκρών του πολέμου και να πηγαίνει μεθοδικά από μνήμα σε μνήμα. Την πλησίασα και τη ρώτησα. Είστε από εδώ; Μάλιστα. Και τότε γιατί το κάνετε αυτό; Οι άνθρωποι αυτοί σκότωσαν τους Κρητικούς». Και γράφει ο Κέστνερ. «Η απάντηση, μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να δοθεί». Απαντά η γυναίκα.

«Παιδί μου, από τη προφορά σου φαίνεσαι ξένος και δεν θα γνωρίζεις τι συνέβη εδώ στα 41 με 44. Ο άντρας μου σκοτώθηκε στη μάχη της Κρήτης κι έμεινα με το μονάκριβο γιο μου. Μου τον πήραν οι Γερμανοί όμηρο στα 1943 και πέθανε σε στρατόπεδο συγκεντρώσεως, στο Σαξενχάουζεν. Δεν ξέρω πού είναι θαμμένο το παιδί μου. Ξέρω όμως πως όλα τούτα ήταν τα παιδιά μιας κάποιας μάνας, σαν κι εμένα. Και ανάβω στη μνήμη τους, επειδή οι μάνες τους δεν μπορούν να 'ρθουν εδώ κάτω. Σίγουρα μια άλλη μάνα θα ανάβει το καντήλι στη μνήμη του γιού μου»...

Σωστά έγραψε ο Γερμανός, ότι «Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να δοθεί η απάντηση αυτή». Λέμε εμείς. Ναι, στην Ελλάδα την ταλαιπορημένη και απ' όλους αδικημένη.

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
Σωτήρα Αμμοχώστου

Από την Σημερινή της Κύπρου
-----------------------------------------------------------
Ενημερωτικά σας λέω πως στον Β'ΠΠ σκοτώθηκαν περίπου 5,000,000 Γερμανοί στρατιώτες. Περίπου για το 1,500,000 αγνοείται η τύχη τους , ο τόπος ταφής και η τύχη των λειψάνων τους. Σε λίγες χώρες σεβάστηκαν οι άνθρωποι και οι μεταπολεμικές κυβερνήσεις τους Γερμανούς νεκρούς και συνεκδοχικά και τους ζώντες συγγενείς τους.
Μπορεί να έχουμε πολλά στραβά σαν λαός αλλά ασέβεια στους νεκρούς δεν δείξαμε ποτέ στην ιστορία μας. Αυτό είναι κάτι που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας.
Οι άλλοι τον σεβασμό τους στους νεκρούς  τον έδειξαν με τα Γκέτο της Κρακοβίας και της Βαρσοβίας, με τα στρατόπεδα θανάτου του Άουσβιτς ,της Τρεμπλίνκα και του Τσέλμνο,  τον ομαδικούς τάφους στο Μπάμπι-Γιαρ και στην Τρανσίστρια.

Read more...

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

ΗΜΕΡΑ ΑΜΝΗΣΙΑΣ ;


Σαν σήμερα πριν από 70 χρόνια αντήχησαν τα πρώτα κανόνια που σήμαναν την έναρξη του πλέον αιματηρού πολέμου της Ιστορίας , του 2ου Παγκόσμιου Πολέμου. Ο πόλεμος ξεκίνησε όταν το γερμανικό θωρηκτό "τσέπης" Schleswig-Holstein ξεκίνησε τον βομβαρδισμό του Westerplatte στην ελεύθερη πόλη του Danzig. Ταυτόχρονα χερσαίες δυνάμεις της Wehrmacht εισέβαλαν στην Πολωνία από Δύση Βορρά και Νότο. Στις 17 Σεπτεμβρίου ο Σοβιετικός Στρατός εισέβαλε στην Πολωνία και εξ ανατολών στα πλαίσια του συμφώνου Μολότωφ -Ρίμπεντροπ .Παρά την ηρωική αντίσταση των Πολωνών το τέλος ήταν προδιαγεγραμμένο.
Το γεγονός ήταν ότι ο Στάλιν με τον Χίτλερ στα πλαίσια αμοιβαίου συμφώνου μη επίθεσης ,μοίρασαν τις ζώνες επιρροής στην Ανατολική Ευρώπη .Βέβαια αργότερα η ευδαιμονία της φιλίας και συμμαχίας των δύο δικτατόρων συνθλίφτηκε κάτω από τις ερπύστριες των Panzer του Αδόλφου στην Επιχείρηση Barbarossa.
Σήμερα 70 χρόνια μετά, ο Βλαντιμίρ Πούτιν , ένας πραγματικά μεγάλος (και σκληρός) ηγέτης που αποκατέστησε το χαμένο κύρος της Ρωσίας μετά τους θλιβερούς Γκορμπατσόφ και Γιέλτσιν, έρχεται και λέει ένα άλλο ποίημα. Κατάμουτρα στον Πολωνικό λαό αλλά και στην ίδια την Ιστορία λέει ότι :η συμφωνία ανάμεσα στο Βερολίνο και τη Μόσχα «μπορεί να καταδικασθεί αιτιολογημένα και χωρίς την παραμικρή επιφύλαξη».

Ωστόσο εκτιμά ότι η υπογραφή του εγγράφου αυτού έγινε αφού η Γαλλία και η Βρετανία «κατέστρεψαν κάθε ελπίδα για τη συγκρότηση κοινού μετώπου κατά του φασισμού» με την υπογραφή των συμφωνιών του Μονάχου, που εγκατέλειπαν στη Γερμανία τους Σουδήτες της Τσεχοσλοβακίας, ώστε να αποφευχθεί η πολεμική αναμέτρηση.

Στην προκειμένη περίπτωση έχει ένα δίκιο αφού ο κατευνασμός του Χίτλερ από Γαλλία-Αγγλία και η υποχωρητικότητα τους στην πραγματικότητα τον αποθράσυναν ( σας θυμίζει κάτι αυτό με εμάς και τους Τούρκους ;) . Αυτό όμως δεν ακυρώνει τις ευθύνες της τότε Σοβιετικής Ένωσης που προσπαθεί να αποσείσει ο κύριος Πούτιν , αποκρύπτοντας τις επεκτατικές της τάσεις κατά των λαών της Βαλτικής και της Ανατολικής Ευρώπης .Δεκάρα δεν έδινε ο Στάλιν για τον φασισμό του Χίτλερ όσο αυτός δεν τον ενοχλούσε. Ίσα-'ίσα , τον θαύμαζε κιόλας ως ηγέτη. Το πόσο δημοκρατική ήταν η Ρωσία του Στάλιν και πως φέρθηκε στους Λαούς της Σοβ. Ένωσης αλλά και της Ανατολικής Ευρώπης φάνηκε πολλά χρόνια αργότερα όταν έπεσε το πέπλο της παραπληροφόρησης που κάλυπτε το Σιδηρούν Παραπέτασμα. Ο κ. Πούτιν δεν έκανε καν κουβέντα για το Κατύν , προφανώς θα το ξέχασε και αυτό.

Σε καμιά περίπτωση δεν παραβλέπουμε τους αγώνες και τον φόρο αίματος του Σοβιετικού λαού στον αγώνα κατά του Χιτλερικού άξονα.Κακά τα ψέμματα αλλά για όσους έχουν διαβασει λίγη στρατιωτική ιστορία είναι αντιληπτό ότι ο πόλεμος κερδήθηκε στις θηριώδεις μάχες της Ανατολικής Ευρώπης που πολέμησαν οι Σοβιετικοί και εκεί χύθηκε και το περισσότερο αίμα.

Δεν είναι όμως και σωστό από την άλλη να υποβαθμίζουμε ένα γεγονός όσο και αν αυτό δεν μας αρέσει.Το θέμα είναι ότι το Σύμφωνο Μολότοφ-Ρίμπεντροπ και οι ομαδικοί τάφοι του Κατύν θα ρίχνουν πάντα την σκιά τους όσο δεν έχουν κάποιοι το θάρρος να αποδεχθούν την ιστορική αλήθεια και αν μη τι άλλο να ζητήσουν απλά μια συγγνώμη και να μην προσβάλλουν με την άρνησή τους την μνήμη των νεκρών.

Καλά δεν μιλάμε εννοείται για τους εγχώριους αριστερούς , Αυτοί και αν δεν βρίσκονται σε ιστορική αφασία. Δείτε ένα δείγμα εδώ. Ακόμα πιπιλάνε την καραμέλα σχετικά με την γκεμπελική προπαγάνδα κατά του αγαθού Μπάρμπα Ιωσήφ.Είναι απίστευτο.


(Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε σχετικά :

Robert Conquest , Στάλιν η συντριβή των Λαών

Niall Fergusson , Ο αιώνας του Μίσους

Στέφαν Κουρτουά κ.α Η Μαύρη Βίβλος του Κομμουνισμού)

Read more...

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009

ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ


Χρειάστηκε αλήθεια να ανακαλυφθούν οι ομαδικοί τάφοι για να ξυπνήσουμε ;Πόσα ακόμα κόκαλα και κρανία σε πηγάδια πρέπει να βρεθούν ;
Πότε θα καταλάβουν άραγε κάποιοι ποιο είναι το πραγματικό πρόσωπο αυτών που την ένταξή τους στην ΕΕ υποστηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις;

Μόνο βαριά λόγια μου έρχονται στο μυαλό και αισθάνομαι θλίψη. Δεν νομίζω ότι έχω δύναμη να γράψω για αυτό .

Τα είπε εξάλλου όλα ο στρατηγός ε.α. Δημήτρης Δήμου ,ένας εξαίρετος Έλληνας αξιωματικός με ευθυκρισία και άποψη.

Διαβάστε το άρθρο του από το Αντίβαρο .




Δείτε και την φωτογραφία και συγγνώμη αν σας χαλάει την διάθεση σας για την 15αυγουστιάτικη ραστώνη

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP