Περί διαδικτυακής "φιμώσεως".... ξανά

Η όλη προσπάθεια περί ελέγχου του κυβερνοχώρου που μεθοδεύεται τον τελευταίο καιρό, δεν είναι αποκλειστικό Ελληνικό φαινόμενο φυσικά. Στη γειτονική Ιταλία ο ανεκδιήγητος Μπερλουσκόνι προσπάθησε να κάνει κάτι και έφαγε τα μούτρα του-προς το παρόν- και εδώ έχει ξεκινήσει προσπάθεια για ανάλογη διαβούλευση , σχετικά με την ανωνυμία , εκ του πονηρού φυσικά.
Η όλη προσπάθεια όμως ενορχηστρώνεται και ξεκινάει από τις ΗΠΑ , όπου παίζεται και το χοντρό παιχνίδι. Ο υπερσυντηρητικός γερουσιαστής Joe Lieberman (παρόλο που εκλέγεται με τους δημοκρατικούς) , προσπαθεί να περάσει ένα νόμο σύμφωνα με τον οποίο η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα μπορεί να "κλείνει" ολόκληρα τμήματα του παγκόσμιου κυβερνοχώρου σε περίπτωση κυβερνο-επίθεσης εναντίον των ΗΠΑ και όλα αυτά χωρίς την συγκατάθεση του Κογκρέσου. Η όλη επιχειρηματολογία και κινδυνολογία του Lieberman , βασίζεται στην υπόθεση ότι είναι δυνατόν τρομοκράτες του κυβερνοχώρου να αποκτήσουν τον έλεγχο στις εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος , νερού και επεξεργασίας αποβλήτων και να επιφέρουν πλήγματα ανυπολόγιστων επιπτώσεων στον Αμερικάνικο λαό.
Οι Αμερικανοί έτσι όπως είναι κατατρομοκρατημένοι τόσο από την 11η Σεπτεμβρίου , αλλά και από όλες αυτές τις απίθανες ταινίες του Hollywood , φαίνεται να τον έχουν πάρει στα σοβαρά. Εξάλλου , ελάχιστοι αντέδρασαν όταν ψηφίστηκε ο περίφημος Patriot Act
σύμφωνα με τον οποίο οι κυβερνητικές υπηρεσίες επιβολής του νόμου απέκτησαν αρμοδιότητα να προβαίνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια θεωρούν απαραίτητη εναντίον πολιτών, με το πρόσχημα της αντιτρομοκρατίας.
Καταλαβαίνετε δηλαδή τι θα μπορεί να συμβεί αν περάσει αυτό .
Όμως δεν καταπίνουν όλοι "αμάσητα" τα όσα λέει ο κ. Lieberman . Για να μπορέσει να κάνει κάνεις κάτι τέτοιο ,δηλαδή να αποκτήσει έλεγχο μέσω διαδικτύου και να επηρεάσει τα δίκτυα ρεύματος και πόσιμου νερού που αγωνιά ο κ. Lieberman να προστατεύσει, χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο . Αφήστε που οι περισσότερες μονάδες δεν είναι καν συνδεδεμένες στο διαδίκτυο !!
Για να συμβει κάτι τέτοιο απαιτείται να υπάρχει φυσική πρόσβαση στους υπολογιστές της εκάστοτε εγκατάστασης και πάλι δεν είναι εύκολο .
Με λίγα λόγια εκμεταλλευόμενοι το φόβο και την άγνοια μια ολόκληρης κοινωνίας αποβλακωμένης από την τηλεόραση και το junk food , ετοιμάζονται να περάσουν ένα νόμο που θα έχει παγκόσμιες συνέπειες στην ελευθερία του διαδικτύου.
Κ άτι ανάλογο με αυτό που μας έκαναν και εδώ με το ΔΝΤ και την τρόϊκα δηλαδή.
Ο Alex Jones στο INFOWARS αναλύει το θέμα , αποκαλύπτει την γύμνια των επιχειρημάτων του κ. Lieberman και προσπαθεί να αφυπνίσει τον κόσμο.
Αξίζει να διαβάσει κανείς το σχετικό άρθρο , με τα αντίστοιχα link και να ενημερωθεί για το παιχνίδι που πάνε να μας παίξουν , γιατί μην ξεχνάτε , αν πάρει φωτιά η αυλή του γείτονα και δεν σβηστεί , μετά φτάνει και η σειρά σου.