Ο αγωγός Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη στις καλένδες

Μάλλον οδεύει προς οριστική ακύρωση το όλο έργο παρόλο που η ρωσική πλευρά δια στόματος τους υπουργού ενέργειας λέει πως είναι μια παύση μέχρι να επανεξεταστεί το όλο θέμα. Η ρωσική πλευρά ρίχνει τις ευθύνες στην Βουλγαρία , σύμφωνα με ανακοίνωση του ρωσικού πρακτορείου ειδήσεων Ria Novosti.
Διαβάστε εδώ το άρθρο .
Σύμφωνα με άλλους η Ελληνική κυβέρνηση έχει και αυτή μεγάλες ευθύνες , αφενός λόγω των παλινωδιών με τις προεκλογικές δηλώσεις του Παπανδρέου και αφετέρου λόγω μη άσκησης κατάλληλης πίεσης στην Βουλγαρία .Επίσης ενισχύθηκε η Τουρκία αφού ο Σαμψούντα-Τσειχάν θα κατασκευαστεί κανονικά
Διαβάστε εδώ
Μας έφαγε η ανάπτυξη .
Αλλά συμφωνήσαμε να κάνουμε το Ελληνικό τμήμα του South Stream , την κατασκευή την οποία θα αναλάβει υποτίθεται η ΔΕΣΦΑ.
Λέτε να πέσουν και εκεί γέλια παρόμοια με αυτά του Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη ;