Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΠΟΧΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΠΟΧΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Περί διλημμάτων


Παντού στον επαναληπτικό γύρο των εκλογών, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων,  έχουμε τεθεί προ του εκβιαστικού διλήμματος ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

Ο ΓΑΠ και οι λοιποί λακέδες του από τη μια ποντάρουν στα αντιδεξιά αντανακλαστικά πολλών Ελλήνων και από την άλλη μας καλούν να ψηφίσουμε "αυτοδιοικητικά".
Τώρα πως εννοεί ο καθένας το "αυτοδιοικητικά" είναι μια άλλη κουβέντα.

Ο Σαμαράς να εφαρμόζει ακριβώς αυτήν την μεθοδολογία αντιπολίτευσης που έφερε τον ΓΑΠ στην εξουσία μετά τον ρίψασπι πρωθυπουργό του διαγγέλματος του Μπαϊρακτάρη.
Στην ουσία αυτό που λέει και αυτός είναι μια παραλλαγή του "λεφτά υπάρχουν. Πιθανόν στη ΝΔ να ποντάρουν στον κρυμμένο θησαυρό του Αλή Πασά που ψάχνουν στα Τρίκαλα.

Ο Καρατζαφέρης για ακόμα μια φορά να δικαιώνει την προσωνυμία "κωλοτούμπας".

Το ΚΚΕ να επιμένει ότι και στον 2ο γύρο εξακολουθεί να στηρίζει την λαϊκή συσπείρωση! Αυτό και αν είναι υπερβατική στάση.

Οι Συνασπισμένοι εντός και εκτός μαντριού να είναι στην γνώριμη στάση τους μετά την μεταπολίτευση, αυτή του  "αναντικατάστατου" συνδιαλλαγόμενου, που στήνει σε όλους κώλο για μια θέση . Για ακόμα φορά δικαιώνουν τον τίτλο των βολεμένων του συστήματος. Στην ουσία  συνήθως πουλάνε τις αριστερές ψήφους στο ΠΑΣΟΚ ή στη ΝΔ (σπανιότερα) για την καρέκλα.
Εγώ πάντως έχω μερικές απορίες που τρυπάνε το μυαλό μου τώρα στην αντάρα αυτής της γαλαζοπράσινης διελκυστίνδας.

Που πήγε αλήθεια  όλη αυτήν η πολιτική παρακαταθήκη που κληρονόμησε και εκμεταλλεύτηκε ο Αντρέας το 1981 ;
Μάλλον έγινε κουρελόχαρτο στα χέρια των πολιτευτάδων και συντρίμμια στα γρανάζια της διαπλοκής, όλων αυτών που πούλησαν το αίμα των παππούδων τους για μια θεσούλα , ένα Cayenne και ένα εξοχικό.

Πως καταφέρανε έτσι οι επίγονοί του Ανδρέα να εξισώσουν στα μάτια των Ελλήνων το ΠΑΣΟΚ με την δεξιά;

Πως γίνεται ο γιος του να είχε τον Μάνο και τον Ανδριανόπουλο συνοδοιπόρους του και τώρα τον Καμίνη για πουλέν του ;

Είναι δυνατόν η Θεσσαλονίκη να έχει να επιλέξει ανάμεσα στον Μπουτάρη και τον Γκιουλέκα  και τόσα χρόνια να είναι δεμένη στο άρμα του Άνθιμου  και του Ζορρό ; 

Είναι δυνατόν η Αλέκα να εξακολουθεί να δηλώνει ότι ότι ο Στάλιν ήταν ένας διορατικός ηγέτης και ακόμα να την ακούνε κάποιοι ;

Πως να και τι να ψηφίσουμε κάποιοι αυτή την Κυριακή;

Ειλικρινά δεν μπορώ άλλες αναλύσεις για το λευκό, το άκυρο και την αποχή. Δυστυχώς αισθάνομαι εγκλωβισμένος και είναι σαν να μου λένε αν θέλω να φάω τα σκατά ζεστά η κρύα.
Δεν μπορώ αλήθεια να δεχτώ ότι όλη η διαδικασία των εκλογών τελικά φτάνει πάντα στον ίδιο παρανομαστή.

Σας καταλαβαίνω όλους εσάς που τα διλήμματα του 2ου γύρου σας σκίζουν το μυαλό και την καρδιά γιατί και εγώ είμαι έτσι και για πρώτη φορά πιστεύω πως ότι και να κάνω λάθος θα είναι.
Αυτό είναι που με τρελαίνει στ' αλήθεια...

----------------------------------------------------


Αφορμή για αυτήν ανάρτηση ήταν μια άλλη ανάρτηση από το ιστολόγιο της Κατερίνας.

Read more...

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Περί ψήφου....

Μην κάθεστε στον καναπέ ή στο Ίντερνετ σήμερα μέρα που είναι.

Πηγαίνετε και ψηφίστε.

Μην νομίζετε ότι με την αποχή θα καταφέρετε κάτι ή θα δώσετε κάποιοι μήνυμα.
Η αποχή είναι βούτυρο στο ψωμί των λαμογιών. Είναι κρίμα κάποιοι που τους ψηφίζει το 20 και το 30 τοις εκατό του σώματος στο τέλος λόγω της αποχής να φτάνουν στο 40%.
Δεν είναι επιχείρημα το ότι "όλοι ίδιοι είναι".
Είναι όλοι ίδιοι γιατί ΕΜΕΙΣ όλο ίδιους εκλέγουμε.
Αν οι περισσότεροι που ισχυρίζονται ότι είναι σκεπτόμενοι και δεν πάνε να ψηφίσουν, είχαν πάει και είχαν ψηφίσει έναν ανεξάρτητο και ακέραιο υποψήφιο θα είχε γίνει μια καλή αρχή, γιατί δεν αλλάζουν έτσι εύκολα τα πράγματα, ιδίως μέσω των δημοκρατικών διαδικασίων.
Πως όμως να αλλάξουν έτσι τα πράγματα ότν όλοι στο τέλος ψηφίζουν τον κουμπάρο ή δεν ψηφίζουν γιατί τάχα και καλά είναι αηδιασμένοι αλλά στην πραγματικότητα είναι μάλλον τεμπέληδες ή αρνούνται να βάλουν το μυαλό να δουλέψει σε μια κρίσιμη εποχή.
Τα ίδια έχω ξαναπει και για τις Ευρωεκλογές , όπου στο Στρασβούργο πάρθηκαν όλες οι αποφάσεις που καθόρισαν την πορεάι της Ελλάδας , αλλά εμείς το κάναμε τριήμερο , αντίθετα στις εκλογές του Μπαστουνοχωρίου τρέχουμε σαν παλαβοί γιατί βάζει υποψηφιότητα ο μπατζανάκης μας ή χειρότερα ακόμα, κατεβάζουμε τα ρολά και δεν ξέρουμε καν ποιοι είναι οι υποψήφιοι.

Αλήθεια πόσοι από σας ξέρουν τα προγράμματα αυτών που θα καθορίσουν την καθημερινότητά σας για τα επόμενα 4 χρόνια ;

Θυμηθείτε

Ο χειρότερος εχθρός είναι η αδιαφορία.

Καλή ψήφο , αρκεί να προέρχεται από το μυαλό και την καρδιά σας...

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP