Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΡΙΚΑΛΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΡΙΚΑΛΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

ΑΓΡΟΓΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ......ΑΓΡΙΟΥΣ


Είχαμε δεν είχαμε γίναμε διάσημοι εδώ στα Τρίκαλα.
Τόση διασημότητα για την πόλη μας είχαμε να δούμε από την εποχή που γινόταν γυρίσματα για το "Βέρα στο δεξί" . Ούτε καν τα Τσιτσάνεια δεν συγκέντρωσαν τα φώτα της δημοσιότητας έτσι όπως την συγκέντρωσαν οι 270 εκλεκτοί του Σωτήρη Χατζηγάκη . Μετά από χρόνια έμαθε και η υπόλοιπη Ελλάδα αυτό που στα Τρίκαλα αποτελούσε αντικείμενο γενικής θυμηδίας όταν εμείς οι Τρικαλινοί περνούσαμε από το BACCARAT και βλέπαμε τον πραγματικά άψογο επαγγελματία ιδιοκτήτη του και υπάλληλο της ΑΓΡΟΓΗ να περιποιείται κάθε βράδυ τους πελάτες του.
Αυτό που δεν ξέραμε οι περισσότεροι, γιατί αν το ξέραμε θα ξεραινόμασταν εντελώς από τα γέλια και θα είχαμε ατυχήματα , ήταν ότι η οργανική του θέση ήταν στην... Κρήτη !
Όταν δε κάποιοι αποπειράθηκαν σε κάποια δόση να τον "δουλέψουν" λίγο αυτός είπε ότι δεν έχει καθόλου ανάγκη την δουλειά και ότι τα ρούχα που φοράει κάθε μέρα κοστίζουν παραπάνω από τον μηνιαίο μισθό του (αληθές).
Τότε γιατί ρε μάγκα πήγες, σκέφτηκα όταν το άκουσα αυτό και δεν άφηνες κανένα ταλαίπωρο παιδάκι να φάει και κανένα κομμάτι ψωμί και ας μην φοράει PRADA ;
Μου θύμισε ειλικρινά τον Νικοπολίδη που ενώ τσεπώνει 600 χιλιαρικάκια κάθε χρόνο καταδέχτηκε να διοριστεί κηπουρός στον δήμο Κηφισιάς (λόγω EURO ) και παραιτήθηκε αφού τον έκραξαν.
Έκτοτε αποφεύγω και να περνάω από έξω από το μαγαζί του. Εντάξει όχι ότι πιο πριν ήμουν και θαμώνας . Γενικά η διακόσμηση του στύλ "Γαλλικός οίκος ανοχής του 19ου αιώνα" με μουσική Sakis Rouvas μάλλον δεν ταιριάζει στα γούστα μου από ότι έχετε καταλάβει.
Είδαμε και τον ανεκδιήγητο πρώην υπουργό και συμπατριώτη μας, να βγαίνει και να προσπαθεί να μας πείσει ότι ο ήλιος βγαίνει από την δύση. Ειλικρινά δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο γέλιο έπεσε εδώ. Βλέπετε ο ίδιος και οι συνεργάτες του είχαν μια απίστευτη έπαρση τον καιρό της παντοδυναμίας τους .Τώρα τα κέρινα φτερά έλιωσαν και ο Ληθαίος είναι ρηχός τέτοια εποχή και τσακίστηκαν.
Τέλος πάντων από ότι έχω καταλάβει το πρόβλημα πολλών δεν ήταν ο παράτυπος διορισμός στην ΑΓΡΟΓΗ αλλά το γεγονός ότι και αυτοί θα ήθελαν μια μερίδα από την πίτα.Λυπάμαι αλήθεια -και το λέω από προσωπική πείρα- για κάποια (πολύ λίγα) εξαιρετικά παιδιά και επιστήμονες που έβαζαν πλάτη στην ΑΓΡΟΓΗ και για τους υπόλοιπους μπάρμαν ,κομμωτές , γυμναστές , φιλολόγους, καφεπώλες και πάει λέγοντας.Το θέμα είναι ότι με τα ξερά αναπόφευκτα θα καούν και τα χλωρά.

Τώρα άρχισε το ξεκατίνιασμα και δεν θα σταματήσει εύκολα , ο ένας θα καρφώνει τον άλλο. Η αρχή έγινε με την κόρη του Πάγκαλου και έπεται συνέχεια.
Λες και προσπαθούν να μας αποδείξουν αυτό που όλοι υποπτευόμασταν τόσα χρόνια. Την απόλυτη διαφθορά τον εκμαυλισμό και την πελατειακή λογική των διάφορων "Γκόρτσων" που στέλνουμε στην Βουλή.Είναι μια διαρκής υπενθύμιση του ανώριμου ή μάλλον του ανύπαρκτου πολιτικού κριτηρίου των Ελλήνων καθώς και της συγχισμένης πολιτικής μας σκέψης , η οποία είναι καλουπωμένη ακόμα σε προεμφυλιακά πρότυπα και κοτζαμπασίδικες λογικές .
Όλοι είναι χωμένοι κάπου όπως πολύ ωραία απεικονίζει και η γελοιογραφία του ΣΤΑΘΗ.


Βέβαια εξακολουθεί να μας κάνει όλους εντύπωση η χρονική συγκυρία αποκάλυψης της υπόθεσης ιδίως αν σκεφτεί κανένας ότι δεν ήταν καθόλου άγνωστη ή καινούρια. Μην φανταστείτε ότι στο ΠΑΣΟΚ το έμαθαν προχτές για τον Χατζηγάκη και την ΑΓΡΟΓΗ.Παρόλη την αθλιότητά της, η υπόθεση κατάφερε να μας αποσπάσει έστω και για λίγο από ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά νομοσχέδια και να χαρίσει έναν κάποιο αέρα στην κυβέρνηση , που ήταν και το επιδιωκόμενο για αυτή.Α , σας λέω και κάτι άλλο . Σύντομα θα ακούσετε και άλλα νέα από τα Τρίκαλα , εκτός και αν τα κρατήσουν για να τα βγάλουν σε δύσκολη στιγμή για να το παίξουν "καθαρά χέρια" και να αποπροσανατολίσουν στιγμιαία. Λέγονται πολλά έξω για διορισμούς με παρόμοιες διαδικασίες στην εταιρία "ΘΕΜΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε." . Οπότε οψόμεθα . Αυτοί που είναι να ψάξουν και να βγάλουν στον αέρα θα το κάνουν όποτε τους βολεύει ,αν υπάρχει κάτι τελικά και δεν είναι ράδιο-αρβύλα.

Μακάρι από όλη αυτή την ιστορία να βγει και κάτι καλό και να ψαλιδιστεί η πελατειακής λογικής λειτουργία των πολιτικών γραφείων η οποία προκαλεί το κοινό αίσθημα . Βασικά το μόνο ρουσφέτι που τους έμεινε είναι καμιά μετάθεση στο στρατό, είτε για μόνιμους είτε για έφεδρους .
Αλήθεια τον πρώην υφυπουργό τον Ρόβλια από την Καρδίτσα(γείτονάς μας) με τα φαξ, τον θυμάστε ; Αν και σε όλα τα γραφεία τα ίδια γίνονταν , απλά αυτού του έκατσε η στραβή.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο παππούς του Σ. Ταλιαδούρου πρώην υφυπουργού παιδείας επί ΝΔ , βουλευτής , είπε στον πατέρα του υφυπουργού , βουλευτής και αυτός ( καθόλου νεποτισμός , απλά σύμπτωση) , "γιε μου σου αφήνω την περιουσία μου και 16,000 βόδια!". Βλέπετε έπαιρνε 16,000 σταυρούς στην Καρδίτσα !

Πάντως πιστεύω ότι θα πρέπει να περάσει μια γενιά τουλάχιστον για να ξεριζωθεί αυτό το πράγμα. Είναι δύσκολο όταν μεγαλώνεις από οικογένεια με "μπάρμπα στην Κορώνη" και κομματικά πιστοποιητικά οσφυοκάμπτη, που πορεύτηκε μια ζωή προστρέχοντας στον βουλευτή , εσύ να ξεφύγεις έτσι εύκολα. Δεν χρειάζεται καν να τρέξεις εσύ στον βουλευτή,τρέχουν οι άλλοι για να τακτοποιήσουν εσένα ή τακτοποιείσαι "εξ συμπαθείας". Μετά ως μαλάκας εσύ απλά αισθάνεσαι εσαεί την υποχρέωση .

Ως πότε όμως παλικάρια θα βαδίζουμε έτσι ; Ως πότε ;

Read more...

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Αγώνας άγονος


Η επίθεση ενάντια στα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων είναι πρωτοφανής.
Δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αίμα και αγώνες καταστρατηγούνται εν μια νυκτί με πέντε υπογραφές καλαμαράδων.
Η αγορά στενάζει και στραγγίζει μέρα με την μέρα.
Η ανεργία καλπάζει.
Η γεωργία αργοπεθαίνει.
Οι μεγάλες πόλεις κατάντησαν φρικτές
Η επαρχία βουλιάζει.
Το βιοτικό επίπεδο αρχίζει να καθιζάνει.

Θα περίμενε κανείς όλοι να είναι στους δρόμους ,να έχουν ξεσηκωθεί και να είναι εκτός εαυτού , να αφυπνιστούν και να αρχίσουν την πάλη και την αντίσταση.

Στις μεγάλες πόλεις όπου το πρόβλημα φαίνεται εντονότερο οι Έλληνες έχουν αφυπνιστεί και αρχίσουν την αντίσταση. Το αποδεικνύουν αυτό η μεγάλη συγκέντρωση της 5ης Μαίου , αλλά και η σημερινή της 20ης Μαίου .
Το θηρίο αρχίζει να ξυπνά και αλίμονο σε αυτούς που θα βρεθούν μπροστά.

Όμως εδώ στην επαρχία ΠΑΠΑΛΑ .
Σήμερα στην πόλη μου στα Τρίκαλα (Θεσσαλίας) ήταν σχεδόν μια συνηθισμένη μέρα . Είχε διοργανώσει μια συγκέντρωση και πορεία στην κεντρική πλατεία το ΠΑΜΕ σε συνεργασία με την Παναγροτική Συνομοσπονδία , Συνταξιούχους, τους Εμποροβιοτέχνες και κάποια άλλα σωματεία , συνολικά καμιά 300-400 άτομα το πολύ.
Επίσης είχε μια άλλη διαφορετική συγκέντρωση του ΑΝΤΑΡΣΥΑ , ΚΚΕ μ-λ κλπ , σε άλλο σημείο με μια άλλη πορεία , αυτοί δεν ήταν ούτε 30 άτομα.
κατά τα άλλα τίποτα , ΓΣΕΕ , ΑΔΕΔΥ ,λοιποί χώροι ανύπαρκτοι.
Τι πρέπει να κάνει λοιπόν κάποιος που δεν ενστερνίζεται τις απόψεις του ΠΑΜΕ και των υπολοίπων γκρουπούσκουλων , απεργεί και θέλει να εκφράσει την διαμαρτυρία και την αγωνία τους και να δηλώσει παρόν στον αγώνα .
Οι επιλογές που έχει είναι οι εξής :
1. Πάει για καφέ
2. Πάει σπίτι του
3. Συμμετέχει αναγκαστικά στην μοναδική συγκέντρωση που γίνεται

Εγώ διάλεξα την 3η λύση.Βρήκα κάποιους γνωστούς (δεν είμαστε και Νέα Υόρκη , λίγοι είμαστε) , κάποιοι ήταν στο ΠΑΜΕ κάποιοι άλλοι όμως δεν ήταν και αναγκαστικά ακολούθησαν αφού ήταν ο μόνος τρόπος να συμμετέχουν σε κάποια μορφή διαμαρτυρίας , έστω και έτσι.
Διασχίσαμε μια αδιάφορη πόλη , με τον κόσμο να πίνει καφέ μακάριος και αμέτοχος και την αστυνομία να ρυθμίζει την κίνηση σχεδόν βαριεστημένα.
Ειλικρινά ντράπηκα.
Που είναι όλοι αυτοί που τα δικαιώματά τους απειλούνται ;
Που είναι όλοι οι νέοι που δεν θα πάρουν σύνταξη και θα δοκιμάσουν την ελαστική εργασία στο πετσί τους ;
Που είναι οι γονείς που τα παιδιά τους δεν θα έχουν στον ήλιο μοίρα ;
Που είναι όλοι αυτοί που αγωνίζονται να κρατήσουν ένα μαγαζί για ένα κομμάτι ψωμί ;
Που είναι οι Έλληνες που βλέπουν την Ελλάδα να μικραίνει μέρα με την μέρα

Είναι δυνατόν σε μια πόλη 60,000 κατοίκων να ενδιαφέρονται μόνο καμιά 200αριά άτομα του ΠΑΜΕ ( αυτοί τουλάχιστον παρόλα τα κολλήματα τους ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ) τα οποία και διοργανώνουν μια πορεία και άλλοι τόσοι που συμμετέχουν στην πορεία τους γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική ;
Τις προάλλες που η ποδοσφαιρική ομάδα των Τρικάλων έπαιζε μπαράζ για την άνοδο στην Β' Εθνική , κινητοποιήθηκαν οι πάντες για να γεμίσει το γήπεδο και να υποστηρίξουν την ομάδα.
Είναι δυνατόν ;

Που πάμε αλήθεια ;

Ειλικρινά μετά και το σημερινό δηλώνω πολύ απογοητευμένος . Η επαρχία ζει στον δικό της κόσμο με τους αργούς , υπνωτιστικούς ρυθμούς .
Ο καθημερινός καφές στον κεντρικό δρόμο (3.5 ευρώπουλα , να μην ξεχνιόμαστε ) , να τους δούμε και να μας δουν όλους να το παίξουμε φατσιμάρια ,ένα ποτάκι το Σαββατοκύριακο , τσοντάρει ο μπαμπάς και η μαμά γιατί "δεν βγαίνουμε" αλλιώς , μας κρατάν και τα παιδιά , κανένα σκυλάδικο πότε πότε και " La vie est belle" .
Άσε τους μαλάκες τους blogger και όλους του down-ιάρηδες που πάνε να μας ψυχοπλακώσουν με τις νοστραδαμικές προφητείες τους . Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.

Τι πρέπει άραγε να γίνει για να ξυπνήσουμε ;

Read more...

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP