Τα χάπια μου και ένα ΤΑΧΙ να φύγω ........
Βλέποντας και ακούγοντας όλα αυτά και όλους αυτούς όλες αυτές τις μέρες που διαρκούν οι κινητοποιήσεις των ταξιτζήδων, συνέχεια έλεγα να μην ανακατευτώ καθόλου. Τελικά δεν άντεξα και έτσι ξεκίνησα αυτό το post.
Υπάρχει αλήθεια κάτι που δεν ακούσαμε αυτές τις μέρες ;
Υπάρχει αλήθεια κάτι που δεν ακούσαμε αυτές τις μέρες ;
- Κυβερνητικούς παπαγάλους και παπαγαλάκια να επαναλαμβάνουν ως μάντρα τις φράσεις" ελεύθερη αγορά" και "απελευθέρωση επαγγελμάτων"
- Άλλους παπαγάλους να μας εξηγούν πως όλοι αυτή τη φασαρία την κάνουν οι προνομιούχοι κάτοχοι πολλών αδειών που δεν θέλουν να χάσουν τα χοντρά φράγκα και πως στην ουσία αυτοί είναι οι εκμεταλλευτές του συστήματος
- Οργισμένους ταξιτζήδες, συνδικαλιστές και μη, άξιοι απόγονοι του Μπαντουράκη του ΣΑΤΑ που ως νέες Πασιονάριες διακηρύσσουν "No pasaran".
- Φτωχούς μεροκαματιάρηδες ιδιοκτήτες αδειών να μας εξηγούν με κλάματα οργής και απόγνωσης πως υποθήκευσαν ακόμα και τις παρθενιές των αγέννητων θυγατέρων τους για να αγοράσουν "μια ρόδα"
- Ινστρούχτορες του ΚΚΕ να μας αναλύουν πως ο μεροκαματιάρης οδηγός θα συνθλιβεί στις μυλόπετρες των πολυεθνικών εταιριών ταξί, που θα τον έχουν λίγο καλύτερα από τους Πακιστανούς που καθαρίζουν τα τζάμια στα φανάρια
Αυτά και πολλά άλλα ακούσαμε.
Ποιος έχει άραγε δίκιο.
Όπως στις περισσότερες περιπτώσεις όλοι και κανένας και όλοι από λίγο.
Δεν θα μπω στην λογική να εξηγήσω ή να ερμηνεύσω ποιοι έχουν τις άδειες, πόσο τις πήραν και με ποιον τρόπο τις απέκτησαν. Όπως όλα τα κλειστά επαγγέλματα εκμεταλλεύτηκαν κάποιες πολιτικές καταστάσεις και εξασφάλισαν τα προνόμια τους. Όλα μέχρι τώρα καλώς καμωμένα, λες και μπορούμε να αλλάξουμε το παρελθόν.
Δεν θα μπω στην λογική του πόσο κοστίζει μια άδεια και γιατί ή τι τραβάει από τα χρέη ο κάθε ένας που θέλει να αγοράσει μια άδεια ή ένα μέρος της.
Δεν θα μπω στην λογική του ζοφερού μέλλοντος των πολυεθνικών που θα "καταπιούν" τον μικρομεσαίο ιδιοκτήτη οδηγό ή θα" καταστρέψουν" τον ραντιέρη ιδιοκτήτη αδειών.
Όλα αυτά τα ακούσαμε και πέρσι τέτοια εποχή με τους φορτηγατζήδες.
Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρουν ΚΑΘΟΛΟΥ όλα αυτά.
Ειλικρινά, χέστηκα για το ποιοι έχουν τις άδειες, πόσο τις πήραν και πως, καθώς και για το πόσο θα κερδίσουν ή θα χάσουν ή ποιοι θα τις δικαιούνται από εδώ και μπρος και με τι κριτήρια.
Ξέρετε τι με νοιάζει εμένα ;
Ότι πας να πάρεις ένα ταξί και οι ταξοκράτορες σε παίρνουν όταν θέλουν και αν θέλουν και αν γουστάρουν τη διαδρομή λόγω απόστασης / κέρδους.
Ότι παίρνουν συνεχώς διπλή και τριπλή κούρσα και πρέπει να τους λες και ευχαριστώ και από πάνω
Ότι αν πάρεις ταξί σε νησί/τουριστική περιοχή ζητάνε ότι θέλουν ( η λέξη ταξίμετρο είναι άγνωστη λέξη) και αν είσαι αλλοδαπός την "έκατσες".
Ότι μέσα στο ταξί καπνίζουν αρειμανίως και έχουν τον Καρρά και τον Τερλέγκα στη διαπασών χωρίς να τους νοιάζει αν εσύ ( ο μαλάκας πελάτης που τους τα ακουμπάς) έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας ή απλά ενοχλείσαι.
Ότι οδηγούν όπως τους βολεύει μη σεβόμενοι κανένα και τίποτα παραβιάζοντας λεωφορειόδρομους, σηματοδότες, προτεραιότητες αρκεί να πάνε γρήγορα και να "τσιμπήσουν" πελάτη.
Η θέλετε να σας θυμίσω τις μαλακίες που έλεγαν πριν από χρόνια όταν έγινε υποχρεωτική η ζώνη ασφαλείας. Για τον αγώνα που έκαναν "οι επαγγελματίες" προκειμένου να μη τις φοράνε ;
Αυτά και πόσα άλλα ακόμα....
Με λίγα λόγια κανένας δεν κάνει κουβέντα για την ουσία που είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη.
Ναι πουλάκια μου υφίσταται και εδώ αυτή η έννοια, δεν έχει να κάνει μόνο με το γαμημένο το δημόσιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν πας σε μια υπηρεσία να πάρεις ένα πιστοποιητικό και ο υπάλληλος καπνίζει και έχει μουσική και σε ψιλογράφει εκνευρίζεσαι και εξαπολύεις μύδρους, ενώ όταν ο ταρίφας κάνει τα ίδια ακριβώς και σε ψιλοκλέβει από πάνω και στην κούρσα, αν καταδεχτεί να σε πάρει (ενώ είναι άδειος και σε υπηρεσία και είναι υποχρεωμένος να το κάνει) τότε είναι όλα ΟΚ.
Στην επαρχία (πλην τουριστικών περιοχών) τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα αλλά η ουσία δεν αλλάζει.
Μέχρι τώρα η λέξεις ΤΑΞΙ και ταξιτζής στην Ελλάδα συνδέονται μόνο με άσχημες εμπειρίες και κάκιστη εξυπηρέτηση για τον κάθε απλό χρήστη -πολίτη αλλά και για τον αλλοδαπό τουρίστα που έρχεται για διακοπές.
Τελικά ποια είναι η ουσία της κουβέντας των νομοσχεδίων, της συζήτησης και των κινητοποιήσεων ;
Η διατήρηση κάποιων προνομίων για λίγους ;
Η αναδιανομή των προνομίων αυτών με ασαφή κριτήρια και στόχους ;
Νομίζω τελικά πως το μόνο που δεν ενδιαφέρει κανέναν είναι η δική μας άνεση και εξυπηρέτηση ως τελικοί χρήστες αυτής της υπηρεσίας που λέγεται ΤΑΞΙ.
6 Σχόλια:
Μιχάλη, θυμάσαι το Πάσχα του '91 που κάηκε ένα πούλμαν γεμάτο Έλληνες στην Κωνσταντινούπολη; Τότε κατηγορήσαμε τους Τούρκους και τους ακροδεξιούς τους.
Εδώ απ'ό,τι πήρε το μάτι μου από επικεφαλίδες, οι ταρίφες έριξαν λάδια στον Πειραιά για να μην περάσουν πούλμαν που μίσθωσαν ξενοδόχοι για να μεταφέρουν τουρίστες.
Κι αν συνυπολιγίσεις την συμπεριφορά τους σε όλα τα επίπεδα, με το γεγονός πως τελικά είναι διατεθιμένοι να πάρουν ζωές στο λαιμό τους, συμπεραίνεις πως δεν έχεις να κάνεις απλά με μια συντεχνία και τα συμφέροντά της, αλλά με συνδικάτο εγκληματιών.
Ρε φίλε, το σκεπτικό σου είναι κλασσική περίπτωση νεοελληνικής αγανκτισμένης σκέψης αλλά δεν βγάζει νόημα. Να σου δώσω ένα παράδειγμα...
- Γιατρέ είμαι άρρωστος.
- Πάρε παιδί μου μια σφαίρα και ένα 45άρι.
Το σύστημα θέλει ρύθμιση, να βγουν ελεγκτές και να ρίξουν πρόστιμα. Όχι απελευθέρωση, δηλαδή πακι και αγφανούς οδηγούς που θα κάνουν την Αθήνα ΝΥ! Επιπλέον οι οδηγοί στους οποίους αναφέρεσαι αποτελούν πια μειωψηφία. Γιατί νομίζεις θέλουν να δώσουν αδειες εργασίας στους λαθρο. Έτοιμα τα έχουν όλα.
Εφη, σε περιμένω όταν θα σου φερουν πακιστανό να σε αντικαταστήσει στην δουλειά σου. Να δω τι θα κάνεις.
@Έφη
Δεν θα πήγαινα ίσως τόσο μακριά να τους χαρακτηρίσω συνδικάτο εγκληματιών. Απλά αυτό το έργο το έχουμε ξαναδεί.
Αγρότες, φορτηγατζήδες, Ταξιτζήδες, ΔΕΗτζήδες. Όποιος μπορεί και έχει τα μέσα δημιουργεί και όσο περισσότερο ντόρο γίνεται με ότι συνεπάγεται αυτό για τους υπόλοιπους.
Αυτό που λες με το λάδι δεν το είχα υπόψη μου !!
@ Ελληνόψυχος
Φίλε ΕΨ μάλλον δεν κατάλαβες την ουσία της ανάρτησής μου.
Από που συνεπάγεται ότι συμπλέω με τους γελοίους κυβερνώντες του GAP και τις κυβερνητικές παλινωδίες τους;
Αυτό το οποίο είπα είναι ότι σε σε όλη αυτή την ιστορία ακούς κάποιους οι οποίοι θέλουν να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους και να συντηρήσουν την υπάρχουσα κατάσταση και κάποιου άλλους οι οποίοι θέλουν να γκρεμίσουν τα πάντα χωρίς σχέδιο ή περίσκεψη για το τι θα γίνει μετά, εκτελώντας την "Εντεταλμένη Υπηρεσία" των Βρυξελλών.
Στη μέση είμαστε όλοι εμείς οι υπόλοιποι, οι οποίοι τώρα εισπράττουμε τις αυθαιρεσίες και την κάκιστη εξυπηρέτηση των ταξιτζήδων και αν περάσει το Ν/Σ θα εισπράττουμε ενδεχομένως τα ίδια αλλά με Πακιστανούς ή Αφγανούς όπως λες.
Είναι δυνατόν να μην υπάρχει άλλος δρόμος ;
Ποιος θα γνοιαστεί για μας τους υπόλοιπους ;
Δηλαδή το μόνο που μετράει είναι τα συμφέροντα των μικροϊδιιοκτητών από τη μία ή των εταιριών ιδιοκτητών από την άλλη ;
Τα δικά μας συμφέροντα ως πολίτες που μετράνε ;
Άκουσες εσύ κανέναν και από τις δυο πλευρές να προτείνει βιώσιμα μέτρα όπως είπες για εξομάλυνση της υπάρχουσας κατάστασης ; Εγώ προσωπικά όχι. Η κάθε πλευρά θέλει να περάσει αποκλειστικά το δικό της.
Από την άλλη είναι δυνατό με τα όσα γράφω να με θεωρείς οπαδό της παγκοσμιοποίησης και της κάθε πολιτικά ορθής μπούρδας ;
Όσο για το φακελο κλειστά επαγγέλματα στην Ελλάδα, άστο.
Είναι μεγάλος και καίει.
Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις ;
Από τα περίπτερα και να φτάσεις στους συμβολαιογράφους ίσως ;
Χαχα, Ελληνόψυχε άργησες λίγο.
Ήδη τις άδειες τις έχουν για να νοικιάζουν τα ταξί σε αλβανο-πακιστανο-αφγανούς. Ακριβώς όπως οι άδειες για τις λαϊκές αγορές.. κι άμα βρεις πωλητή Έλληνα, να του φιλήσεις το χέρι εκ μέρους μου..
Στην ουσία του θέματος "ΤΑΞΙ" τώρα, αν επικεντρωθούμε στο γεγονός πως πρόκειται για μια υπηρεσία, και σκεφτούμε ποιος υπηρετεί (ή εξυπηρετεί) ποιον, όταν κόβεται απόδειξη για τη μία από τις τρεις κούρσες που βρίσκονται μέσα, και το κλασικό χεράκι που ρωτάει "που πας" λες και θα σε πάει τζάμπα, αδυνατώ να συμπάσχω με τον Έλληνα που έμαθε έτσι, κι έτσι συνεχίζει.
Δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστεί στον αιώνα τον άπαντα σ'αυτή τη χώρα έλεγχος, και να κοπούν πρόστιμα. Απλά γιατί οι όποιοι ελεγκτές, ήταν, είναι, και θα είναι ευάλωτοι κι επιρρεπείς στο λάδωμα.
Αν μου φέρουν πακιστανό στη δουλειά μου; Θα κάνω αυτό που έκανες κι εσύ. Θα φύγω.
Κοιτα, δικαιο έχεις σε αυτά που λες. κεκτημένη ταχύτητα εκ μέρους μου ισως, αλλά ετσι μπουρδελο που είναι αυτή η χώρα, τελικά ότι γίνεται για το χειρότερο γίνεται. Εγώ έχω χάσει κάθε ελπίδα.
Εφη έγω έφυγα πολύ πριν από όλα αυτά. Αν θα έφευγα τώρα δεν ξέρω. Πάντως σήμερα το πρωι ήταν να φύγω διακοπές και βγαινω έξω για να συνειδητοποιήσω ότι μας εκλεψαν το αυτοκίνητο μπροστά από το σπίτι.
Μόλις εχθές έσκασα 250 ευρώ για να βάλω σχάρα, πάνε και αυτά. Πήγα στο ΑΤ και μας έλεγε ο διοικητής πως έχουν τα πράγματα. Τι να σου πρωτοπω. Είναι δραματική η κατάσταση. Γενικά εγώ πια πιστεύω δίχως ενδοιασμούς ότι μόνο ένας "Παπαδόπουλος" μπορεί...!
@ΕΨ
Δεν παρεξηγώ φίλε. Τα νεύρα όλων μας είναι τεντωμένα και δυστυχώς ξεσπάμε ο ένας στον άλλο, που είναι το μόνο πράγμα που δεν πρέπει να κάνουμε.
Λυπάμαι πολύ για το αυτοκίνητο σου.
Δυστυχώς είμαστε "μπάτε σκύλοι αλέστε.....".
Δημοσίευση σχολίου